STRANDRIT ff lezen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

STRANDRIT ff lezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 18:42

heeey,
ik ben afgelopen zondag (14 juli) naar manege poelenburgh in schoorl geweest want............ik ging daar een strandrit maken heeel erg leuk
nou ik ging natuurlijk eerst mijn lieve paardje Lovers borstelen en KNUFFELEN, ik mocht op Cindy een haflinger een heel sterk stevig gespierd paard Knipoog Toen iedereen klaar was gingen we de bak in om van alles en nog wat te over leggen en daarna gingen we het BOS in!!!!!!Eerst een stuk stappen en draven super stoer en daarna galloperen Haha! Dat ging al best wel hard echt leuk , je moest wel in de verlichte zit zitten en we gingen berg op berg af de hele tijd dus je moest naar voren naar 8ter zitten( Boos! au me rug) Daarna kwamen we bij de duinen daar waaide het wel een beetje en daarna.......kwamen we bij het........strand.toen gingen we een klein stukje stappen en toen zei de begeleider : GAAAAAAN!!! en toen gingen ze kei en kei hard in rengalop weg,een stukje door het water dus ik was helemaal nat en onder het zand Extreme duivel Cindy haalde er 3 in (ik liep als 5de.Daarna weer terug door het bos stappen en draven en daarna natuurlijk weer een stukje galopperen Haha! Haha! toen gingen we heeeel hoog een berg op en toen hadden we eeeeeeeen heel hoog uitzicht en mooi daarna weer terug op de manege ff uitstappen en benen afspoelen.Ik bleef nog een uurtje even knuffelen met cindy en voeren Haha! nou het was super!!!!!!voor meer info www.poelenburgh.nl echt een X doen hoor nou ik stop het was.........GAAFFFFFFFF

groetjes en kisses lauraaaaaa

Haha! Knipoog Clown }> Huilen Tong uitsteken Kusje Misselijk Koe Vork Dromen Slapen Verdrietig Pling Verward Cool Frusty Lachen Schijnheilig Extreme duivel Scheve mond Lovers Lips are sealed
]p.s. je moet wel wat rijervaring hebbe ik heb 5 jaar rij ervaring duzzzzzzz

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 19:29

Hoi,

Dit lijkt me nou zo heel erg leuk! Ik wil ook een strandrit gaan maken deze vakantie samen met mijn vriendin en we hadden deze manege al op het oog. HEt enige nadeel is dat het wel heel ver rijden is.
Maar weet je misschien wanneer er weer net zo'n rit als die jij hebt gereden? en hoelaat dat is? En misschien ook hoe duur het is? PB me maar als je zou willen.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 19:44

Jaren geleden is het dat ik het laatst een strandrit heb gemaakt. Je had er zondag trouwens heerlijk weer bij! Heb zondag zelf een rit van 6 uur gemaakt...

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 20:42

het is natuurlijk heel gaaf zo'n strandrit Lachen ik doe dat ook heel vaak Pling Party!! heerlijk zo over t strand Lachen
maar het is toch best gevaarlijk om zo hard te gaan over t strand (met rijervaring kun je er nog afdonderen als je t nie verwacht) maar ik zag het ook een x waar dus die paarden er vandoor gingen niemand ze meer kon houden en er dus iemand af viel... Scheve mond
Maar wist jij van te voren dan dat ze zo hard zouden gaan? met dat GAAAANNN!!!!...?
en berg op berg af in galop? Verward Haha!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 08:30

nee als we berg af en berg op gingen dan stapte we gewoon hoor

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:35

heyy leuk zeg, ik heb daar ook een starndrit gemaakt op cindy! Echt een supertof paardje vin je ook niet?? Ze is heeeeel snel en lief. 2 weekjes geleden ben ik er weer geweest. Voor de 2e keer een strandrit op cindy! (had ik gevraagd!) T was weer harstikke leuk!!!!!
Groetjes Annika

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:50

Dat lijkt me gaaf, ik heb nog nooit een rit over het strand gemaakt. Tot nu toe alleen door het bos en met de paarden gezwommen in een meertje
Lijkt me leuk zeg. je hebt dus een geweldige rit gehad Lachen

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:11

gaaf joh!!!:))..dat wil ik ook al sinds de eerste keer dat ik op het paard zat...gewoon lekker over het strand rijden...lijkt me zooo leuk

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:58

Hm, ik ben denk ik een watje, ik heb jaren over het strand gereden maar ik heb echt een hekel aan het beroenmde :GAAN!!" Ik bouwde het altijd op, ook voor de toeristen en uiteindelijk gingen we net zo hard maar minder abrupt.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:18

Pauline schreef:
Hm, ik ben denk ik een watje, ik heb jaren over het strand gereden maar ik heb echt een hekel aan het beroenmde :GAAN!!" Ik bouwde het altijd op, ook voor de toeristen en uiteindelijk gingen we net zo hard maar minder abrupt.


't is ook link vind ik hoor, helemaal in een groep. Je krijgt kluiten zand in je gezicht en kan nevernooit meer om kuilen ed. heensturen. Bovendien, een plotselinge galop met een groep vreemden vind ik zowieso een beetje onverantwoord. Straks zit er net 1 de rits van z'n jas vast te maken ofzo.

Met Rowan nog nooit op het strand geweest. Die doet al moeilijk over een plas, dus dat zie ik voorlopig ook niet gebeuren...

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:54

Oh dat lijkt me echt heerlijk! Zo'n strandrit! Ik heb er al heel vaak over gedroomd, nu moet die droom alleen nog uitkomen. Maar echt heel erg leuk voor je! Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 01:09

Dat lijkt me zo gaaf! over het strand rijden.

zo jammer dat we geen trailer hebben

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:32

boo_laura schreef:
heeey,
ik ben afgelopen zondag (14 juli) naar manege poelenburgh in schoorl geweest


Hey Leuk wil ik ook!!!
Tis alleen nog geen 14 juli geweest Tong uitsteken Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:43

dit topic is dan ook een jaar oud Haha!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:36

huh wie schopt dat ding weer zover naar boven !! :S