Vakantie en Nieuwvliet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spexe
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: 4851 Gemmenich, Belgium

Vakantie en Nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 14:26

Hi,
I will spend my holidays in Nieuwvliet and I will take my horse with me. Is anybody living up there who would like to show me the best riding rounds between July 14 and 28? You can answer in Dutch, English, German or French.
I am grateful for any tips, thanx in advance,
Best wishes and happy trails
Silke

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:29

he jammer, ik ben daar altijd in oktober, ga je naar paardensportcentrum nieuwvliet??? daar zijn nl altijd wel mensen die je vast wel mee willen nemen naar buiten, enne op het strand is het makkelijk, als je langs de zee blijft lopen en je draait op een gegeven monet om , sja als je de zee volgt kom je uit eindelijk wel weer terug Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:04

Ik ben in die periode wel een aantal keer thuis. Maar mijn paard staat niet meer thuis Haha! Maar t rijden is niet zo moeilijk, gewoon van t erf afgaan, rechtsaf, door de bosjes en omhoog naar de duinen en t strand. Op een gegeven moment draai je je om en ga je weer terug. Je kan ook naar links gaan en de polder intrekken, maar dan moet je wel een verkeersmak paard hebben want het is stervensdruk daar zomers. En er staan ook zat andere vakantiegangers daar, kan je ook de omgeving mee verkennen. Veel plezier in ieder geval.