wij hebben een kitten!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

wij hebben een kitten!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 07:16

Eindelijk heeft mijn broer na lang zeuren een poes gekregen. Hij is ongeveer 7-8 weken jong, blauw/grijs van kleur en luistert naar de naam Golem. Momenteel zit hij even bij me en hij vind het allemaal prachtig wat ik aan het doen ben. Hij heeft tandjes, ben ik ook al achter, en een klein tongetje dat als het fijnste schuurpapier aanvoelt. Ok onze pa was er op tegen en nog steeds eigenlijk Haha! , maar mijn andere broer vond het niet eerlijk dat wij (mijn broer er ik)5 cavia's, 1 hond, 1 aquarium, 1 vijver en 1 pony hebben.... tegen een vogeltje van hem...... Als ik weet hoe de digitale op de computer werkt dan zal ik een foto van hem plaatsen van gisteravond.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 07:24

Harstikke leuk zo'n klein bolletje wol, geniet er maar van want hij is zo groot. In augustus krijgt mijn vriend ook een jonge poes. Lijkt me ook zo schattig. Ja plaatst maar een foto Haha! !

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:22

dat wordt vast niet slapen..
had ik ook, hij wou de hele tijd bij me liggen, opzich super lief natuurlijk, maar dan word je om 6 uur 's ochtends wakker gemaakt door twee pootjes met nageltjes in je borst, omdat hij wil spelen Tong uitsteken.
maar wel super leuk hoor, Golem is wel een leuke naam, lekker apart.
veel plezier ermee!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:01

Ik heb nu precies een week een kitten, en is nu 9 weken. Lovers Echt een boefje, de 1e nacht ging die helemaal miauwen toen ik naar bed wou, dus was de hele nacht opgebleven. Haha! En elke 2 uur naar de kattenbak,eten/drinken lopen. Erg vermoeiend maar nu hoeft dat gelukkig niet meer! Hij heet Dustin, het is een ragdoll. Lachen Als je een foto wilt zien moet je ff in mn profiel kijken. Knipoog

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:52

Leuk he, die jonge dieren!
En zijn naam....... als dat geen boefje wordt weet ik het niet!
Veel plezier hoor met de kleine!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 17:12

hij is een boefje! Mauwt er flink op los als je hem geen aandacht geeft en nog harder als ie niet gauw aandacht krijgt..... Zet 's avonds lekker de nagels in je kont omdat hij wil spelen.... heerlijk beessie is het!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:19

Leuk, Annechien.
Is wel een leuk beestje dus.