Heerlijk tijd voor mezelf!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Heerlijk tijd voor mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 20:43

Vanmorgen is eerst mijn man weggegaan naar Belgie naar een concert van Iggy Pop hij blijft het weekend daar.Daarna ben ik onze dochters naar drenthe wezen brengen,die zijn heerlijk een weekje op ponykamp.

En ik heb nu dus heerlijk tijd voor mijzelf,al wil ik de hele nacht bokken,er is niemand die vraagt of ik nou eindelijk eens mee naar bed ga,of zeurt ;mam nou wil ik! Haha!

Wat een weelde, eten wat ik wil,uitslapen,tv kijken heerlijk! *LOL*

En toch moet ik bekennen dat ik ook weer blij ben als ze weer heelhuids thuis zijn,want er gaat toch niets boven wakker worden naast mijn eigenste lief Lovers ,en geknuffeld worden door mijn eigenste meiden!

Het is ook al zo lang geleden dat ik echt alleen alleen thuis was,ik denk zo'n elf jaar terug. Verward

Wat doen jullie als je tijd hebt voor jezelf?

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:15

genieten!!!! hihihi onlangs had ik het bijna, mijn mannetje moest voor 4 dagen de kost in...dus ik al vanalles gepland en gedaan voor de daagjes dat ie weg zou zijn, ik helemaal happy van jaaaah daar heb ik nu eindellijk eens tijd en vooral de kans voor ( had de auto ook) maar als puntje bij paaltje kwam ging de kost niet door, ik baalde toch wel ff hoor maar was aan de andere kant ook wel blioj, 4 daagjes zonder je mannetje is ook niet niks natuurlijk!!!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:18

Geniet ervan, de leuke dingen doen die je anders niet zo vaak kan doen (ook al zijn het simpele kleine dingetjes).
Ik ben ook alleen tot volgende week zondag, vriend is als moni mee op kamp.
Het is wel even wennen, van elkaar toch ongeveer 6/7 dagen te zien en nu ineens 10 dagen zonder hem (leve de gsm natuurlijk Knipoog )
Vervelen heb ik me nog niet gedaan, doe ik ook niet snel, ik weet me altijd wel bezig te houden. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hem wel mis nu...wat ook wel normaal is.

Wat ik zoal doe als ik tijd voor mezelf heb? Hmm, kan vanalles zijn: weggaan met vrienden (filmpje, wat drinken, ...), naar Lennon, zwemmen, bokken, studeren (spijtiggenoeg herexamens in augustus, maar je bent ook bezig) en de dagen aftellen tot hij er terug is Lachen

Geniet van je weekendje dat je het huis voor jezelf hebt...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:20

Ik heb vandaag lekker tijd voor mezelf. Vriendlief is een dag vissen en komt niet voor 9 uur vanavond thuis.
Ik zit dus nu lekker even te bokken en ga zometeen naar de paarden. Een ritje maken, en dan kijk ik wel wat ik verder nog ga doen vandaag. Niets nuttigs iig!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:32

Ik zet dan keihard m'n muziek op en dan bokken ofzo Haha!