tja wat moet je zeggen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

tja wat moet je zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 13:03

vind het zo moeilijk.
ik kende dorien niet super goed, maar heb wel wat pb's naar elkaar gestuurd en heb altijd hoor mooie lieve en positieve gedichten gelezen en haar strijd gevolgt.
Bedankt dorine dat je het met ons wilde delen.
Ik heb er in iedergeval veel van geleerd en ik hoop dat ik niet de enige ben. want da's toch een van de weinige dingen die we nog voor haar kunnen doen. Van haar leren vechten, positief denken en zien dat je eigenleven helemaal nietzo zwaar is.
Dank je dorine. heel erg bedankt.
Liefs en rust zacht.
hoop je ooit weer tegen te komen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."



Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:16

de dood van dorine is een klap in m'n gezicht.
zo dankbaar was zij voor het leven.
alles zag ze positief.
zij had zoveel in haar leventje om door te gaan.
en opeens houd het op.
ik ben minder dankbaar voor het leven en vaak wil ik niet meer verder.
maar dorine's vechtlust zet me aan het denken je moet proberen wat van je leven te maken.
vechten tot het einde en niet opgeven.
dorine rust zacht Lovers

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:59

Ook voor mij heeft Dorine zoveel gedaan. Ik mag niet meer negatief denken, moet vooruit kijken. De laatste negatieve gedachte had ik jammer genoeg gelijk mee, ik zou Dorine niet meer zien...
Haar vechtlust heeft iedereen aan het denken gezet, haar positive inzet vele mensen geholpen. Dorine zal door vele mensen heel erg gemist worden...

Lieve DOrine, ik ben blij dat je pijn over is, rust in vrede

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:00

Het is gewoon niet te bevatten. Hier zijn gewoon nog topics te lezen van haar, enkele dagen geleden geplaatst, foto 's staan er enz. enz. En nu is ze er niet meer ... Scheve mond

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:39

Weet ook niet veel te zeggen.. Alleen dat het sh*t is dat ze nu al is overleden, maar beter voor haar omdat ze zoveel pijn had.... She's Gone.. Verdrietig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 14:48

regret is not the reason we met.

You were strong a fighter
Never thought you would lose
Therewasstill so much for you to do
You've entered many hearts
we will cherish you for ever
You are locked into our hearts
You will be remembered by one lookat the stars

Your beauty wasall over us
You cared for uswhen you were in pain
You made us smilewhen you were in therain
I will aways admire you for your power and your spirit

All i can do is learn
i'll keep you in my heart
where you love will forever burn
Reget is not thereason we met

My eyes are wet
my heart regrets
that i didn'tsee you the day before
now i will never so you anymore
But in my memories you are
You will always be that sweet twinkingl star

regert is not thereason we met.

i will mis you dorine.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:39

Elke keer als ik deze topics zit te lezen stromen de tranen weer over mijn wangen, voor Dorien is het beter zo, maar toch...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:40

Haar manier van denken en doen hebben mij ook aan het denken gezet, ze was zo positief en optimistisch.. Ze had nog zoveel plannen, en nu is ze er niet meer.
Heel onwerkelijk, vooral als je haar topics leest.
Zelfs haar laatste berichtjes waren hoopvol, en het is een hele klap voor iedereen dat zo'n geweldig persoon als zij, van vele een groot voorbeeld, er opeens niet meer is..
Dorine, ik hoop dat je je rust gevonden hebt

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:48

Ik vind het ook moeilijk, ken haar eigenlijk bijna niet persoonlijk, maar toch...zij kan mensen zo raken. Sorry, kon, of nee, kan nog steeds met de woorden die ze schreef.
Hebben jullie ook te kampen met onbegrip uit je omgeving: "je kent haar toch niet? "

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:00

Nee, ik ken haar wel...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:34

Ik kende dorine ook niet irl, maar alles wat er nu gebeurt, dat raakt je. Dorine gewoon zo'n geweldig iemand.. Toen mn pony overleed, kreeg ik een pb, van dorine. Van zoveel andere mensen meer, maar die van dorine vond ik byzonder. De woorden van haar, die maakte je zelfs aan het lachen ook al voelde je je rot.
Idd, van Dorine leer je zeker dankbaar te zijn voor alles wat je hebt, ze zal erg gemist worden hier Verdrietig
En de mensen die haar irl kennen, allemaal nog veel meer sterkte..

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:44

zou een mooi gedicht hier neer willen zetten, maar dichten kan ik niet.
zou haar leven met de mijne willen ruilen , maar ook dat kan ik niet.
wel kan ik haar herinneren en in mijn hart houden
want dorine heeft me wakker gemaakt ! " het leven is zo slecht nog niet"
nu is ze niet meer, maar haar kijk op het leven nog wel.!
dorine bedankt !

tja....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:33

Bokt zal zonder dorine niet meer hetzelfde zijn, ze was een ouwe getrouwe, ik kende haar al van voor bokt. Het is ongelofelijk dat we haar hier niet meer zullen aantreffen. Vergeten zal ik haar nooit. Maar ach, dat zullen er zovelen zijn die haar zich zullen blijven herinneren. WAnt ze was een heel bijzonder mens.

De hond is de betere mens

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:00

Ik ken Dorine niet, maar vind het, net als iedereen hier op bokt, vreselijk wat er is gebeurd. Ik heb een bal in mijn maag als ik alle berichten over haar lees. Wat een verdriet, dood gaan zonder pijn kan, maar dood gaan zonder verdriet kan niet! Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met het verwerkingsproces en ik moet zeggen wat er hier op Bokt gebeurd is natuurlijk fantastisch! Wat een fijne mensen komen hier toch, dit is werkelijk uniek.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:09

Ook ik kende haar niet persoonlijk... maar toch... Dit raakt me veel meer dan ik had verwacht. Bij alles wat ik doe denk ik 'Dorine is er niet meer'... Het zit steeds in mijn hoofd.

Ze was er gewoon altijd.
En nu ineens...... nee, ik kan het toch niet echt bevatten dat ze hier nooit meer zal zijn Verdrietig

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:23

Ik kende Dorine ook niet persoonlijk maar heb haar wel een paar opbeurende mailtjes naar haar gestuurd en vol belangstelling steeds al haar berichtjes gelezen. Wat een kracht en vooral wat een gevoel voor humor had ze! Ze bleef er, in ieder geval naar de buitenwereld toe, altijd zo rustig onder.
Ik wens bij deze dan ook haar man en familie alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Ik had graag naar de wake willen komen maar het is voor mij helaas organistorisch niet te regelen om naar Zevenaar te komen. Maar ik zal er zeker in gedachten bij zijn!!!
Ik vind het ook fantastisch dat Dorine met haar Bokt petje opgebaard ligt, dit forum heeft zoveel voor haar betekent... ongeloofelijk!!!
Het enige goede aan deze situatie is dat Dorine nu geen pijn meer heeft. Zij heeft al zoveel te verduren gehad en in mijn ogen had ze de strijd toch al gewonnen, niet met haar lichaam maar wel met haar geest! Ik hoop dat die sterke geest dan ook nog een hele tijd haar kracht mag rondspreiden om zo het verdriet van de nabestaanden te verlichten.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:55

Ik kom net terug van een weekendje weg. En nog even snel op Bokt kijken voor ik weer weg moet.
En dan krijg je zo een klap. Ook ik kende haar niet persoonlijk, maar heb wel met haar meegeleefd tijdens de hele periode.
En ondanks dat je iemand eigenlijk niet kent, komt zoiets toch hard aan. Harder dan ik had verwacht, ik zit hier nu ook met de tranen op mijn wangen. Het blijft zo oneerlijk, het enige goede is inderdaad dat ze nu geen pijn meer heeft.

Dorine rust zacht.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:27

Ik kende haar niet, maar toen ik dit hoorde kon ik wel in huilen uitbarsten, zo sterk, zo lief, gewoon niet te beschrijven..

Dorine...zal ik je ooit nog tegen komen...?
rust zacht.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:38

Ik heb het vanmorgen gelezen en zat werkelijk met tranen in mijn ogen. Dit is zo onwerkelijk! Ook ik heb de gehele strijd van Dorine gevolgt. Ze had zoveel moed en ze was zo positief. Het is veel te snel gegaan! Huilen

Dag Lieve Dorine, rust zacht!
Heel veel sterkte toegewenst aan Peter en de familie!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 01:46

ik kende haar ook niet, maar zoals ze schreef... zo vol moed en ze was zo sterk en positief.
Hopelijk heeft ze het goed waar ze nou is, ze verdient het

lieve dorine rust zacht...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 18:00

iedereen heeft veel ve3rdriet en onbegrip moet je gewoon buiten de deur zetten. de bokkers zullen elkaar hier door heen slepen.
ik heb besloten niet naar de begravenis te gaan. met alsreden dat ik dorien levend hadwillen ontmoeten en niet nu ze onverleden is. dorine is toch wel in mijn hart en daar zal ze blijven.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:14

Pauline schreef:
Ik vind het ook moeilijk, ken haar eigenlijk bijna niet persoonlijk, maar toch...zij kan mensen zo raken. Sorry, kon, of nee, kan nog steeds met de woorden die ze schreef.
Hebben jullie ook te kampen met onbegrip uit je omgeving: "je kent haar toch niet? "


Mijn moeder zat naast me toen Jolanda me belde om het te vertellen, en toen ik in huilen uitbarstte. Ik had het wel voelen aankomen, maar het was toch een hele klap. Zij begreep ook heel goed dat ik naar de wake wilde, daar was geen uitleg voor nodig.
Mijn vriend weet het pas sinds een uurtje geleden, maar ook hij stelde geen vragen bij het feit dat ik naar de wake geweest ben. Hij weet wat Dorine voor me betekent. Op mn werk weet maar één iemand dat ik Dorine via Bokt ken, en ook zij vond het niet gek. De rest weet niet meer dan dat het om een vriendin gaat (ook al heb ik Dorine nooit in levende lijve gezien, in mijn hart heeft ze een heel speciaal plaatsje) en dat ik voor de wake naar Nederland moest. (Ik moest vroeger weggaan van mn werk.) Ze hebben er ook begrip voor dat ik gisteren en vandaag niet zo geconcentreerd was. Mijn baas heeft me zelfs met de auto weggebracht naar het station, zodat ik zeker mijn trein niet zou missen. Vanmorgen begreep iedereen waar dat witte lint aan mijn rugzak (zat gisteren in mijn haar geknoopt) voor staat.

De mensen die mij kennen en die ik over Dorine verteld heb, begrijpen wat Dorine voor mensen betekent, en begrijpen dat ik dit nog voor haar wilde doen.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot en 196 bezoekers