week vol bokt meetings

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

week vol bokt meetings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 10:22

nou nou het was me een weekje wel met de bokt meetings.......

het begon maandag dat pluutje (laura) met haar ouders bij mij kwamen kijken omdat het de bedoeling is dat ze deze zomer bij mij komt helpen, dus die heb ik maandagochtend van het station gehaald, alles laten zien wat laten drinken en met de afspraak dat ze volgende week komt weer op de trein gezet. Schijnheilig

toen was ik bij het pony kamp waar mijn ponys en paarden meelopen blijken daar ook twee bokkers te zijn Paardje (denise) en Anydele (annabel) die echt verschrikkelijk goed kunnen rijden, om te Kwijl Kwijl

vrijdag middag kwam Irishje (saskia) die ook deze zomer bij me komt helpen en dat was wederom ook erg gezellie, samen met moeders op de gele klompen over het erf heen stampen Haha! Haha! nadat zij ook was vertrokken met de afspraak deze zomer te komen helpen is ze vertrokken naar Ommen om de camping te gaan bekijken.

zaterdagochtend kwam loes- freke (moniqeu) een zadeltje kijken dus die heb ik nu ook gemeet en dinsdagavond ga ik alles ff bij haar bekijken dus ben erg benieuwd naar haar appies

naar zaterdag middag Belker (diana) ong. een half uur op mij te laten wachten Schijnheilig heb ik haar nog even van twee zadels afgeholpen (die trouwens perfect passen ) die haar vriend of man erg netjes bij mij in de auto heeft geparkeerd.

zo dat was mijn boktmeetings van deze week
wat een he??

groeten alja

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:26

Jaja, was gezellig hoor maandag, morgen weer he Knipoog

Het staat er wel een beetje raar, dat je me wat hebt laten drinken alsof ik een paard ben ofzo haha, geeft niet hoor.

Merel ga je nu ook nog meeten natuurlijk, dus dat is dan weer 1 erbij.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 10:28

en jij gaat irishje meeten ( die is zo leuk) en zij gaat disney rijden (hihi word nog lachen staat sinds januari stil)

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:34

alja schreef:
en jij gaat irishje meeten ( die is zo leuk) en zij gaat disney rijden (hihi word nog lachen staat sinds januari stil)


Ach gut

Alja, kan ik nou nog steeds een week eerder komen of niet?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:35

Ohw leuk, en ik ga natuurlijk ook Merel meeten Knipoog en niet te vergeten lovemidnight voor ons allebei natuurlijk!

Off topic: Disney is toch de moeder van het veulen?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:38

En jullie gaan mij ook meeten wnt ik kom volgende week zeker een keertje langs en jullie komen ook een keer bij mij kijken toch?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:42

Ja maar jou heb ik al zo vaak gemeetn Tanja, dat telt niet meer haha.

Leuk dat je langs komt, en ja ik wil zeker een keertje bij je langs komen als het kan(en natuurlijk mag de rest wat mij betreft dan ook mee)

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:44

het lijkt mij wel leuk om jou te meeten tanja

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 10:45

ja hoor irishej jij komt gewoon zaterdag

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:51

Nou het wordt vast een gezellige boel als iedereen er is, leuk!

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:52

Ik denk het ook

en pluutje, ow wee als je snurkt Extreme duivel

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:56

Haha, nee hoor ik niet...(tenminste, niet dat ik weet...)

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:59

oke, dan is het goed Haha!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:00

Leuk dat ze passen. Ik ben nu naarstig op zoek. Vandaag is Harmelen open en raadt eens wat ik ga doen........
Het is mijn vriend, dat soort dingen kun je perfect aan hem over laten, trouwens ook de boel aanvegen op stal. Doet hij als hij bij Katja weer eens op mij wacht. Schijnheilig

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:06

Pluutje schreef:
Ja maar jou heb ik al zo vaak gemeetn Tanja, dat telt niet meer haha.

Leuk dat je langs komt, en ja ik wil zeker een keertje bij je langs komen als het kan(en natuurlijk mag de rest wat mij betreft dan ook mee)


Ja maar Merel en Irishje heb ik nog niet gemeet en ze zijn nu natuurlijk lekker dichtbij dus kom ik gewoon lekker een keertje langs en als jullie bij mij langs willen komen, kom maar hoor, ik zit nog steeds in de ziektewet dus heb tijd!!!
Trouwens....zou jij nu niet bij Alja zijn? of ga je morgen pas?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:12

Ik bedoel ook helemaal niet dat ik je niet wil meeten hoor!!!in tegendeel, graag zelfs! Vooral bij jou langs gaan lijkt me heel leuk, op de foto's zag het er heel goed uit hoe je nu woont en ik wil de paardjes ook wel weer eens zien(en natuurlijk je nieuwe die ik nog helemaal nooit heb gezien!)

Nee, ik ga morgen avond.(Merel zou vandaag gaan misschien dat je daarmee in de war bent maar die komt nu later)

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:37

ik hoorde pas later dat jij ook op bokt kwam! toen wist ik natuurlijk meteen dat jij alja was!!! wel grappig.......... en misschien (waarschijnlijk) komen we nog langs voor pompadour Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:01

Pluutje schreef:
Ik bedoel ook helemaal niet dat ik je niet wil meeten hoor!!!in tegendeel, graag zelfs! Vooral bij jou langs gaan lijkt me heel leuk, op de foto's zag het er heel goed uit hoe je nu woont en ik wil de paardjes ook wel weer eens zien(en natuurlijk je nieuwe die ik nog helemaal nooit heb gezien!)

Nee, ik ga morgen avond.(Merel zou vandaag gaan misschien dat je daarmee in de war bent maar die komt nu later)


Haha! Haha! Weet ik wel hoor
Wanneer komt Irishje eigenlijk? volgende week? en hoe lang blijven jullie?

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 17:48

irishje komt zaterdag middag...

paardje ik had annabel ook nog geprobeer te pben over dit topic maar dat lukt niet,
maar hoe zo terug komen voor pompie??? ze liep trouwens wel erg goed Kwijl met annabel krijg er dan zelf ook wel weer zin in..
had jij haar ook nog gereden of durfde je dat niet ivm hoogtevrees of omdat je niet kon lichtrijden Haha! Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:47

alja schreef:
irishje komt zaterdag middag...

paardje ik had annabel ook nog geprobeer te pben over dit topic maar dat lukt niet,
maar hoe zo terug komen voor pompie??? ze liep trouwens wel erg goed Kwijl met annabel krijg er dan zelf ook wel weer zin in..
had jij haar ook nog gereden of durfde je dat niet ivm hoogtevrees of omdat je niet kon lichtrijden Haha! Haha!

ik heb gepbt