verslag wedstrijd ch woerden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

verslag wedstrijd ch woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 21:35

Hoi!

Hier mijn verslagje van de wedstrijd op CH Woerden. Gelukkig had het niet zoveel geregent, zodat de bodem goed berijdbaar was (Sevin heeft geen ijzers Scheve mond ).

Ik moest om 15.38 en 16.02, dus ik was rond half 3 op het terrein. De eerste deelnemer moest om 15.30 starten, maar toen we er aan kwamen was er bijna niemand. Alleen de friettent was open en er stonden een paar mensen voor de secretariaatwagen, waarvan het secretariaat afwezig was. Na een minuut of 15 kwamen ze dan toch nog, maar toen begon het gedoe met startlijsten die veranderd waren en niet goed aangepast etc, en toen de laarsnummers... Doordat de volgorde per ring verschilde kon je niet 1 nummer op je laars plakken maar twee.


Inrijden ging best wel fijn. Sevin was braaf en hij luisterde goed. De eerste proef ging op zich wel, een paar dingen gingen de mist in zoals wijken en middendraf ging ook niet goed, maar ik kon hem naar mijn gevoel wel aardig beneden houden, wat ook wel eens anders is geweest.
Tweede proef vond ik veel beter gaan. Wel een domme fout, ik ging bij C in draf (uit galop) terwijl het E moest zijn. Nerd Wijken ging veel netter en op het eind kon ik hem echt lekker erdoor rijden.

Dan de punten....
Eerste proef had ik 148. Ik had geen winstpunt verwacht, daar was het echt niet goed genoeg voor. Het wijken vond de jury wel goed Verward , maar andere dingen die ik goed vond gaan juist weer niet.
Tweede proef 151. Ik dacht zelf dat het er net om zou hangen voor een winstpunt, naja, niet dus. Er stond wel lekker veel commentaar op de coupons, dus dat ik wel fijn.

Gelukkig ging deze wedstrijd veel beter als de voorgaande die ik gereden heb in de L2 ( zo rond de 130 punten Bloos ). Volgende week weer wedstrijd, dus ik hoop dan eindelijk dat ik hem zo voor elkaar heb dat ik toch een wp rijdt, wordt vervolgd dus... Haha!

Groetjes van een wel tevreden (en vooral trots op haar schimmel) Manon.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:25

Jammer van de punten!!
Maar het was dus wel te doen zonder ijzers op het natte gras??
Ik moet morgen!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 18:13

Hee, veel succes! (misschien ben je al geweest maar goed Haha!)
Ik vond dat het best wel te doen was zonder ijzers, maar er zaten wel een paar flinke gaten in de bodem en bij ring 4 zit een gans met jongen die gaat blazen als je erlangs rijdt Boos!.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:19

hjet ging super.
Helaas weet ik me punten nog niet( 11 uur pas) maar dan kom ik niet meer online (op vakantie)!!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:24

Eerst even 1000 maal sorrie dat ik niet langs ben geweest! Maar ik had het zo druk met het voorbereiden van mijn vakantie! Morgen ga ik namelijk weg! Maarre jammer van je punten! Gelukkig heb je er zelf een goed gevoel over!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:07

ey manon jammer van je punten joh!
Ging je nou volgende week naar montfoort? als dat zo is kom ik je maybe nog wel ff tege Knipoog

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:38

Ik ben helaas ook niet geweest. Ik heb nog wel een uitgebreid telefonisch verslag gekregen van de kür op muziek en dan m.n. 'mijn' kürklanten. Viel niet tegen.
Angelique Loenen is 2e geworden, Desiree Mastwijk 3e en Letty Rozeboom had haar kür een beetje verkl**t en is 8e geworden.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 12:31

Iedereen bedankt voor de reacties. Volgende week moet ik idd in Montfoort rijden, dus dan zien we wel weer. Foto's staan op www.chwoerden.nl en dan de foto's van 4 juli 16.00-17.00. Ik ben die met de schimmel Tong uitsteken. Op de foto's zie ik wel dat het er toch niet netjes uitziet, nog even flink dooroefenen dus!