Loki is van mij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 07:50

Gisteren was de ergste dag uit mn leven. Ik heb echt de minuten afgeteld en om 1800 gingen we eindelijk. Ik was best wel gespannen. We hadden de trailer op gehaald bij Frans. Op weg naar Loki....

We moesten de trailer in de stal rijden, zodat Loki er zo in zou lopen. Alleen mijn vader en moeder waren mee en die hebben geen ervaring met inladen. Ik zelf ook niet. Maar gelukkig kon die zoon ons goed helpen.
Daar stond mijn Loki....We haalden hem uit de stal en hij wou niet de trailer in. Hij durfde niet op de brug te stappen. We hebben het nog geprobeert om met voer te lokken, maar dat hielp ook niet. We hebben wel een half uur lopen trekken en duwen en uiteindelijk liep hij er zo in. Die vrouw was weer de hele tijd aan het schelden: Als ik het had gedaan, stond hij er met 5 min in!!!!"
Die vrouw maakte ons erg bang.:"je moet hem wel gelijk op stal zetten hoor, want in de wei breekt hij uit.'
"Hij wordt heel erg wild als hij uit de trailer komt hoor' enz. enz.
Op de terug weg waren mn ouders en ik erg gespannen. Wat zou hij doen? Zou hij dit doen? Wat als hij dat doet? enz. enz. Daar word je echt zenuwachtig van, ik probeerde aan niets te denken.

Ik woon in een normale straat met vrijstaande huizen. Achter de huizen is veel land. We hebben een weilandje van 10 bij 20m. Daar komt Loki de komende 6 weken te staan. Niemand in de buurt bij ons heeft een pony.
Waar ik al bang voor was: de hele buurt stond ons op te wachten. Buurjongetjes enzo. Iedereen keek hoe ik te werk ging, want ik weet tenslotte veel van paarden. Loki wou niet achteruit lopen. Mijn vader stond aan de ene kant en ikke aan de andere kant. We stonden te duwen en gek te doen, maar hij wou niet. Toen ineens begon ie uit zichzelf te lopen... Scheve mond\

Mijn vader had een halstertouw vast, ikke 1 en de buurman had de longe vast. We hadden hem met zn 3en vast, want hij zo ontzettend wild worden. Nou wij stonden klaar, kom maar op!
Maar hij deed niets hoor. Hij stond daar zo rustig om zich heen te kijken.
Hij liep netjes mee naar achteren en ik liet hem los in het weitje.

Daar begon hij gelijk gras te eten Scheve mond\
Wat zijn fjorden toch heerlijk he?

Toen kwam ook nog eens mijn tante en oom met de kinderen om naar 'het paard' te gaan kijken.
Onee, dacht ik. Ik wou dat iedereen ophoepelde. Het was erg druk en iedereen wou Loki aaien.
Hij begon te galoperen door de wei en te bokken.
"gerdien, wat doet ie nu?' 'waarom doet ie dat?' 'oh ik vind het eng hoor!'

Nou eindelijk was iedereen weg en toen kwam Loki ook tot rust. Hij bleef vlak bij mij.
Ik wou wel de hele nacht bij hem blijven, maar ik moest toch echt naar bed.

Ik heb niet kunnen slapen. Ik was zo bang dat hij zich verwonde ofzo. Om 4.30 stond ik op. Gelukkig, Loki stond er nog.
Ik ging buiten ontbijten en hij kwam gezellig bij me staan. Hij wil me de hele tijd uitdagen ofzo. Als ik er ben, gaat hij galoperen en bokken.
Ik liep ff naar binnen en toen begon hij te hineken Lovers

Nu ga ik hem zo zn voer geven, de wei is nu al omgeploegd, maar das niet zo erg.
Ik kan niet wachten tot ik met hem een join-up kan gaan doen, hij daagt me echt uit.

Hij is echt geweldig en zo mooi.....i am totally in luv....


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:16

Echt fantastisch, hij is er!!
En dat hij toch wel rustig eruit kwam, nou een superpaardje hoor. Hij zal je inderdaad gaan uitproberen, voelt natuurlijk ook dat jij hardstikke opgewonden en poepie-blij bent, en dan gaat hij baldadige bokjes en galopjes doen, kijken wat jij doet...
Uiteindelijk zal hij er achter komen dat dat vrouwtje daar gewoon superlief is, de hele tijd een grijns op haar smoeltje heeft van hier tot overmorgen *LOL* , en ook nog eens heerlijk eten geeft op bepaalde tijden!
En veel aandacht dat ze geeft, goh tot nu toe heeft hij zich alleen maar een beetje zitten vervelen, of zitten eten, maar bij dit nieuwe thuis:
alles veel leuker, nieuwer, spannender, en een vrouwtje die steeds maar verliefd naar hem kijkt...
Vraagje:
kan een fjordenhengst blozen?
Want als je nog langer zo kijkt Gerdien, dan ziet hij er al snel zo uit: Bloos
Heel veel geluk gewenst met JOUW paard!!!

Sandra_H

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:23

Hartstikke gefelicibokt met je helemaal-echt-eigen-en-van-niemand-anders paardje!!
Wat een heerlijk gevoel he? Party!! Party!!

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:58

Geweldig!! Eindelijk heb je je EIGEN paardje!! Wat een heerlijk gevoel lijkt mij dat Party!! Gelukkig maar dat hij gewoon rustig bleef en nu in de wei staat te genieten van jouw aandacht!

Gefeliciteerd en heel veel plezier met hem!! Lovers Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:04

hehe eindelijk dan!
gaat het nog steeds goed in zijn weitje? zeker vreemd voor hem als ie alsmaar binnen stond nu 's nachts buiten te blijven?
.
Wij hebben ook een erg grote tuin Lodewijk zou er best inpassen maar denk dat mijn pa me meteen afschiet als ie ook maar 1 hap of stap van of in zijn heilige bloembedden zet...
gaan we dus maar niet proberen? *LOL*
Vind hij het niet erg dat er geen andere paarden zijn? Voelt zich niet alleen dat hij niemand ziet of zag hij dat daar ookal niet?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:23

klinkt allemaal erg leuk.
wat fijn dat t allemaal zo goed is gegaan. hmmm waar woon je?
kom ik stiekum een keertje langsfietsen om die hengst van jou te bekijken.
want zoals dorine al zegt ik heb nog nooit een blozende fjordenhengst gezien. en dat doet hij vast van blijdschap

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:29

AAAAH EINDELIJK IS IE ER!! wiehoe leuk joh waar ben je van plan om over een jaar (of meer) te gaan rijden? en mijn paard stond eeerst ook snachts op stal maar nu in de wei gaat perfect, maar een vraagje voeld hij zich niet eenzaam?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:06

Gerdien GEFELICIBOKT!!! Eindelijk is ie er!!!

Echt super leuk voor je!!! Echt een heerlijk gevoel volgens mij!!

Heel veel plezier met m en we willen wel snel foto's hoor!!! Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:34

Gefeliciteerd!!!
gelukkig geen gebroken botten enzo Haha!

Maarreuh, ik snap iets niet, hij zou toch bij frans komen te staan of heb ik nu iets gemist?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:13

nou heerlijk hoor,eindelijk je eigen paardje........geniet er maar van..........en laat al die anderen maar doen en vreemd zijn,laat je niet afleiden door anderen......heel veel plezier met hem.

soms is het beter om te zwijgen

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:30

Citaat:
Op 2001-09-01 10:34, schreef stef:
Gefeliciteerd!!!
gelukkig geen gebroken botten enzo Haha!

Maarreuh, ik snap iets niet, hij zou toch bij frans komen te staan of heb ik nu iets gemist?


Hij moet eerst nog gecastreert worden toch???

maaruh.. ik vind het ook echt een poepie.. ik heb gisteren de hele avond bij hem gezeten, als hij iets ziet dan springie op zij...
Toen kwam de jack russel van onze buren eraan.. en topen begon hij helemaal te bokken *LOL* was zo lief!

I love to love!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 12:29

Oh, wat leuk!Gefelciteerd ermee...Wat heerlijk om je paardje zo dicht bij je te hebben. Geniet maar van die eerste tijd, dat is toch het spannendst, om alles te ontdekken en elkaar te leren kennen...zou bijna jaloers op je worden.
Wat een raar mens is dat toch, van wie je hem hebt gekocht Verward Boos! Heel veel plezier met Loki!

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:58

Hey gaaf nog een fjordenbokker erbij.
Doe je voorzichtig met je hengst!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 14:52

gefeliciteerd, nu kan je eindelijk fotos maken Schijnheilig

Hoe oud is Loki? Omdat ie nog gecastreerd moet worden?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 14:52

Wauw!!! Gaaf zeg!!!
Party!! Party!! Party!! Gefelicibokt!!! Party!! Party!! Party!!
Gaaf joh, en veel foto's maken he!!! Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 15:01

Gefeliciteerd!! Echt heel leuk voor je! Is dat nou die mooie fjordenhengst waar je het een tijdje geldeden over had? (sorry, ben nog niet ge-up-date) Veel plezier met hem en ga snel foto's maken, lijkt mij leuk om te zien!!

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 15:28

Gefelici*bokt*!!! Veel plezier met Loki!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:19

He, hartstikke gaaf Gerdien!
Heel veel plezier met je eigen paard en fijn voor je dat je ouders het goed vinden dat hij tijdelijk achter het huis mag staan. Kun je toch vaker naar hem toe en lekker aan hem wennen (en hij aan jou Knipoog )


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:22

Joepie, hij is er nu eindelijk! Veel plezier en succes met hem!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:55

Heej,
vet man dat ie er eindelijk is. Heeeeeeeel veeeeeeeel plezier met ehm!!!! Lachen

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 13:46

hay
ik kom snel es effe kijken...
nou ja als ik weg kom met mn huisarest
Kus Moi

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:48

heel erg gefelicibokt met je echte eigen paardje! Heeft de boel al afgebroken? Of houdt ie het voorlopig bij ploegen? Dat lijkt me al erg genoeg.....

Echt heel veelplezier, enne, we willen natuurlijk wel foto's zien!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:27

Nou joh, gefeliciteerd! Hoef je niet meer te wachten!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danij, Dries1990, Eepie, Gambler21, GrapeshotBot, sberg en 94 bezoekers