Aflevering zondag de 6de

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Aflevering zondag de 6de

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 17:22

Oke dan!

Voor al diegenen die de teugel nog niet hebben gezien, morgen (zondag) om 15.15 uur op SBS6 een herkansing Haha!

Volgens mij wordt het een leuke aflevering want ik ben hele leuke dingen gaan doen.

Allereerst krijg ik met een vierspan men les van IJsbrand Chardon. Dit vond ik erg leerzaam, maar ook ontzettend leuk. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus dat was een hele ervaring. Het idee dat je ongeveer 1600 kilo voor je hebt lopen en dat allemaal vast heb in je linkerhand. En trouwens wat een leuke man is Ijsbrand!!!

Ook heb ik bij de Future guys (trick riders), les gekregen. Je weet wel die jongens en 1 meid die als een idioot door de bak galoperen en ondersteboven binnenste buiten aan de paarden hangen! Pffff daar heb ik aardig wat spierpijn aan over gehouden. Ja ja, ik doe mijn stunts zelf Cool

Op Duindigt hebben we tijdens de grote prijs der lage landen het paard Intact Hornline gevolgd. Dat paard was daar als puplieks trekker. Hij heeft ongeveer 740.000 euro gewonnen. Hij is 11 en wordt met het jaar beter en dat is heel bijzonder voor een draver. Wat een sensatie is dat tijdens een koers. en wat een leuke kant van de paardensport om te ontdekken. Ik was in de afgelopen aflevering bij Intact thuis en mocht daar een paard die de gouden zweep heeft gewonnen rijden (met sulkie uiteraard). Wat een geweldig gevoel is dat wanneer een paard een ritme aan neemt, bijna hypnotiserend! Om zo'n koers van zo dichtbij mee te maken was heel spannend en ook weer erg gezellig.


Dusssss....... Kijken?
Laten jullie weten wat je ervan vond?

Ps. wat heb ik toch een wereldbaan he? Ik mag alle leuke dingen doen Cool


nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:34

Oh leuk nou ik denk zeker wel dat ik ff ga kijken.
En wat een toffe baan heb jij zeg .... ruilen? haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:40

Als diegeen voor de buitenrit niet meer komt zal ik wel ff kijken, okay?! Ben benieuwd naar IJsbrand Chardon, wat vond je van hem zelf?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:56

Marieke schreef:
Ps. wat heb ik toch een wereldbaan he? Ik mag alle leuke dingen doen Cool


Wij niet nee, of met een beetje geluk uitgekozen worden door Bit oid (gebeurt nog wel eens met bokkers toch?). Als ik les van IJsbrand wil moet ik eerst heel lang op m'n knietjes en dan daarna de portemonnee trekken... *ouch*
Als je er geen zin meer in hebt, kun je mij dan eens bellen? Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:59

Hmmm portemonnee trekken valt wel mee hoor, hij zal waarschijnlijk niet zo veel duurder zijn als Ad Aarts Haha!

Maare ik ga kijken hoor, wil wel zien hoe jij gelijk een 4span ment Knipoog Gaan jullie ook opnames maken bij Breda Hippique????? Kun we BOKTmeeten Knipoog

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:21

Ja, het is best een leuk programma, ik vind het persoonlijk alleen jammer dat het niet wat meer dressuur gericht is maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Van mij hoeft al dat mennen en sulky rijden niet zo nodig, vond ik het leuker om je op dat paard van Anky te zien rijden!(dan is het pas een wereldbaan).

Mijn vader zei trouwens dat hij vond dat je het heel leuk deed dat presenteren(ik sleep hem vaak voor de TV als er iets over paarden is, misschien leert hij het dan nog eens leuk te vinden...). Dus ik meteen, ja die komt ook op bokt Knipoog Tong uitsteken


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:31

Ok als ik het niet vergeet dat ga ik ook even kijken! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:00

Zal zo even kijken dus Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:01

Heb t gezien (voor het eerst, dus weet niet hoe het eerst was)
Mijn kritiek:
-Het mag wat diepgaander, bijv. dat van Duindigt was leuk maar had wat dieper op ingegaan gemogen, Future Guys was al beter. Ik schakelde iets te laat in dus heb t van IJsbrand niet geheel gezien.
-Je bent een leuke meid Knipoog maar bij IJsbrand toen jij mende vond ik dat jouw hoofd veel in beeld was, ik vind het interessanter om te zien hoe jij de leidsels vasthoudt en hoe de paarden op jou reageren.

En altijd eindigen met een positieve noot Haha!
-Het logo is wel heel mooi, en de agenda is ook leuk, al lijkt hij mij wat summier, er moet toch meer te doen zijn voor paarden?

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 15:27

Maya schreef:
Heb t gezien (voor het eerst, dus weet niet hoe het eerst was)
-Je bent een leuke meid Knipoog maar bij IJsbrand toen jij mende vond ik dat jouw hoofd veel in beeld was, ik vind het interessanter om te zien hoe jij de leidsels vasthoudt en hoe de paarden op jou reageren.


Daar heb je wel gelijk in! *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:34

Dat vond ik ook Maya, enne ik miste een hoofddeksel Marieke Knipoog Dat hoort wel bij het mennen Haha!

Maar voor de rest was het erg leuk, je mende erg goed, hoe lang heb je daar over gedaan???

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:56

Ik heb het helaas gemist, ik was op zoek naar een hoefijzer in het land.
Morgen komt de hoefsmid Boos!

Nu over het programma, komen er ook weer delen in over de fokkerij (kwpners, holsteiners), het keurings seizoen is alweer begonnen.

En ik vind dat je goed kan presenteren, je komt spontaan en echt over.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:08

jammer kon het niet kijken. had examen van het ruiterbewijs.. (geslaagd!!)

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:19

heb het ook gezien en over het algemeen vind ik het erg leuk! maar ik vind het wel jammer dat het alleen maar op wedstrijd e.d is gericht.. maar je doet het wel erg leuk!

Dag lieve mama...

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:25

Ik heb het gezien..ik vindt het een heel leuk programma..Lachen

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:43

Ik heb de aflevering ook gezien. Leuk gezicht die 30-span. Lijkt me haast niet te doen om al die paarden tegelijk in de gaten te houden. Moest wel lachen toen je zei kom op meisjes en dat Ijsbrand zei het zijn jongens. Haha!
Maar ik vind dat je het leuk presenteert.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:25

he jeetje, gemist Boos!
Nou ja, als ik volgende week niet hoef te werken ga ik zeker kijken!

ff offtopic Haha!:kom je trouwens nog weleens op de chat?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:34

vergeten Clown

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:39

idd vergeten
ga volgende week echt kijken

ONDERSCHRIFTLOOS

Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:04

woensdag is de herhaling weet niet hoe laat.
ik heb het wel gezien vond het wel leuk!!
jammer dat dat paardje op de 3e werd

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 12:09

liberty schreef:
je mende erg goed, hoe lang heb je daar over gedaan???


Een half uurtje ongeveer. Ik heb wel langer naast IJsbrand mogen zitten en goed opgelet wat hij deed. Plus hij kan goed uitleggen, dus dat helpt ook *LOL*

Trouwens strakjes is om ongeveer half 3 de herhaling, dus voor al diegene die het gemist hebben......

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:17

Ik heb het wel gezien, de eesrte keer, en ik vond het een leuk programma. Je deed het leuk, alleen idd net iets te weinig diepgang. Maar ga zeker de volgende aflevering weer kijken, weet je toevallig wat er gaat komen zondag?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers