ik mis mn vriend nu al....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

ik mis mn vriend nu al....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 17:25

moet dit gewoon ff kwijt..ik mis mn vriend nu al...en hij is net 1 dag weg op vakantie...ik zit nu 1,5 week alleen...echt helemaal alleen...al mn andere beste vrienden zijn ook op vakantie gegaan deze week... Verdrietig Huilen

dus dat er maar veel nieuwe en interessante topics mogen komen op deze site, dat houdt mij bezig...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:12

hoe groter het gemis, hoe fijner het weerzien ...
ofzoiets dan!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:55

Het beste om niet te veel aan hem te denken is gewoon heeel veel leuke dingen doen waar je hem (of je andere vrienden) niet bij nodig heb.
Lekker paardrijden ofzo ... bokken, filmpie kijken, enz.

Hoop dat het helpt?!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:04

Ik heb vandaag mijn beide dochters weggebracht naar ponykamp,en mijn man is naar een concert in Belgie van Iggy Pop.Ik ben voor het eerst na elf jaar zomaar weer eens een heel weekend alleen....................en ja dat voelt heel raar...................maar wel lekker! Toch zal ik blij zijn als iedereen weer heel huids thuis is.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:07

Ik vind je helemaal niet zielig hoor... Tong uitsteken Ik heb mijn vriend nl. 20 april voor het laatst gezien en zie hem pas in november weer... Verdrietig Maar genoeg gepest, ik vind jou ook wel een beetje zielig hoor... Ach gut lekker veel bokken, lezen, chocola eten en andere leuke dingen doen... je zal zien dat die 1,5 voorbij zal vliegen... en het kan dus nog erger... ik moet nog minstens 118 dagen wachten... Frusty

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:07

Hier een lot-genoot........ Mijn vriendin is iets langer als 2 weken weg. Mis d'r ook echt Knipoog. Is helaas niks aan te doen, idd maar veel bokken ofzo Tong uitsteken