Fotoverslag paardenzoektocht Spanje Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Fotoverslag paardenzoektocht Spanje Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 17:51

Voorafgaand [ITP] Fotoverslag paardenzoektocht Spanje Deel I

Stal waar Licor vandaan komt. Chique hè! Uitzicht vanuit de stad Ronda!
Afbeelding

Het schimmeltje wat ik voor Licor nog heb gereden.
Afbeelding

En ik er op
Afbeelding

Dan weer naar Licor's stal. Kijk, geniet en kwijl: LICOR II
MIjn vriend probeert een voorzichtige aai (let niet op zijn kledij, het was 40°)
Afbeelding

Ik er op (weet niet wat ik aan het doen was ze trokken langs twee kanten foto's en ik moest hem tegen de zon in plaatsen Tong uitsteken )
Afbeelding

Afbeelding

Poseren met Carola (bemiddelaar), Licor draaide zijn hoofd naar me toe en daarom sta ik er niet helemaal op Haha!
Afbeelding

Bij de keuring met de DA en zijn verzorger/vaste ruiter (die zal hem vast missen)
Afbeelding

Afbeelding

Hoofdje, lekker Spaans, en toch niet tè
Afbeelding

Kwijl
Afbeelding

Met leraar van de school er op
Afbeelding

En nog wat paardjes die bij Licor op dezelfde stal stonden
Vosje Kwijl maar wel onbetaalbaar (heeft er iemand een miljoen euro?)
Afbeelding

Check op de achtergrond mijn Licorschat!

Afbeelding

Licors broer Cool in actie
Afbeelding

Een schimmel op de wasplaats
Afbeelding

En nog een schimmel in 'actie'
Afbeelding

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:54

GEWELDIG STOERE foto's!!!! En zeker een mooi paardje!!! Daar kan je echt trots op zijn...

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:54

Wauw die Licor is mooi Kwijl Kwijl , zou ik ook helemaal verliefd op worden..

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:56

Licor is echt koel! en dat vosje is ook mooi hoor! maar hou toch meer van licor zijn kleur!
mooie foto's hoor! ik hoop echt dat het helemaal goed gaat, en dat de koop doorgaat!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:57

Waah op die foto's issie net zo mooi als op de foto's op de site! Echt een superbeestje! (Is het al zeker?)
Succes, maaike

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:00

Wat een mooie paardjes zeg!!
Alleen vind ik dat licor een iets te lang lichaam heeft, die schimmel heeft dan een wat mooiere bouw.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 18:05

Licor heeft idd een lang lichaam voor een andalusiër, maar ik denk dat dat ook wel voordelen biedt qua buigzaamheid e.d. Ik vind hem overigens wel goed in proportie, hij heeft enkel niet die compacte Spaanse bouw.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:08

hijs echt GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!! deze is dus betaalbaar?!
die vos is ook gaaf!!!!!!! ik houd niet van vossen, maar vossen met lichte manen vind ik wel stoer!!!!!!!1

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:09

Maar daar bedoel ik trouwens niet mee te zeggen dat ik hem nooit mooi vind hoor.

Want het is echt een paard om te Kwijl

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:10

Idra schreef:
Licor heeft idd een lang lichaam voor een andalusiër, maar ik denk dat dat ook wel voordelen biedt qua buigzaamheid e.d. Ik vind hem overigens wel goed in proportie, hij heeft enkel niet die compacte Spaanse bouw.


Op veel fotoos lijkt hij wat overbouwd, maar dat kan ook aan de fotoos liggen. Schreef je nou dat de schimmel te klein voor je is, hij lijkt groter dan de bruine!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 18:12

Nee, die schimmel is helemaal niet te klein voor me! Dat heb ik ook nergens geschreven. Hij is 1m67 en is pas 4 dus gaat nog groeien. Dat vind ik wel heel groot, de kans dat er iets met zijn botstructuur aan de hand is wordt zo groter. Licor is 1m64.
Hij lijkt idd wat overbouwd, moet wel nog een jaartje 'groeien', maar op een aantal foto's staat hij bergaf Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Idra op 05-07-03 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 18:15

reddytobias schreef:
hijs echt GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!! deze is dus betaalbaar?!
die vos is ook gaaf!!!!!!! ik houd niet van vossen, maar vossen met lichte manen vind ik wel stoer!!!!!!!1


Ja betaalbaar.... maar wel duur... Haha!

Ik houd ook niet van vossen, maar bij Anda's vind ik ze vaak wel heel erg mooi Kwijl De kleur is trouwens nog maar van 2002 (?) toegelaten in het stamboek, en zijn dus erg zeldzaam, en zeldzaam= duur.
Deze kon ook erg goed lopen!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:28

Mooi beestje hoor, dat moet toch een fortuin kosten zo'n paard. Ben eigenlijk wel is benieuwd wat je moet tellen voor zo'n paard.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:38

mooi beesje....wou dat ik zo'n paardje kon betalen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:56

Dus t is Licor geworden?

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:05

Maar deze schimmel (1ste) bij deze reeks foto's vind ik ook de moeite zeg, knap beestje! Die vos vind ik ook wel een speciaal beestje is wel leuk, toevallig geen foto's waar die aan het werk is?

En over Licor, ik heb ook de indruk dat het een redelijk lange andalusiër is en het lijkt mij ook dat hij een beetje overbouwd is, maar toch vind ik hem nu al een mooi beestje, vooral zijn hoofd en nek, zoals jij het zegt lekker spaans maar toch niet té Ik wil over een jaartje nog wel eens wat foto's zien, ik denk dat als hij nog verder ontwikkeld is hij helemaal een prachtpaard zal worden en ik vind hem nu al mooi!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 19:19

Die vos heb ik één longeerfotot van, maar die is heel vaag, omdat mijn digi geen beweging kan trekken Boos!
Maar ze zijn hem denk ik nog maar aan het inrijden. De paarden op die stal worden pas rond hun vijfde ingereden: lekker laat en lekker gezond.. Maar daarna trainen ze wel heel erg hard... Scheve mond Licor is vorige zomer ingereden, in december vertelden ze me dat hij de basis kende, en nu rijdt hij al op Z-niveau. Hij zal mij dus heel wat te leren hebben Haha! Maar ze trainen wat te overdadig met de paarden denk ik. Elke dag 1.5 uur intensieve dressuurtraining. Een andalusiër zou daar toch al plus 7 voor moeten zijn, gezien zijn late rijpheid.

Schimmel is idd ook erg leuk, maar hij was me wat te lui met rijden. Hij stond wel in mijn top 4. Had wel een serieus ramshoofd, dat zie je op deze foto's niet zo goed.

Ik denk dat zijn overbouw-indruk idd ligt aan mijn manier van foto's maken. Ik heb een echte rotdigi en hij drukt af als ik het niet weet. Soms druk ik al een tijdje niet meer op het knopje en dan trekt hij alsnog een foto. Zo heb ik heel wat bakrand- lucht- en grasfoto's verzameld!! Haha!

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:33

Nou, ik vind het echt een supermooi paard!!!! Helemaal mijn smaak! Die manen vind ik erg mooi en zijn kleur is super (hij glanst mooi!) en ik vind zijn bouw ook helemaal fantastisch! Kwijl Kwijl Kwijl Sorry, kan er geen negatief woord over zeggen! Hartstikke veel plezier ermee!


Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:50

ze zijn allemaal super...oh egt wel super mooi dat je daar gewest bent!! Dat noem je pas een paardenparadijs!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:13

Prachtige Schimmel, maar dat is ook mijn "kleur" Licor kende ik al en het is een pracht hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:16

Kan me voorstellen dat je verliefd bent.
Het bruintje van de "vieze" stal vind ik er ook niet verkeerd uitzien.
Veel succes met de aankoop/keuring.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 20:45

Nee, bruintje was ook heel erg leuk. Licor was gewoon NET iets (eigenlijk best veell) leuker! Bruintje was ook wat te klein voor me, ik vond me er niet zo goed op staan...

Samira_Paard

Berichten: 290
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:28

Zoals ook bij de eerste :KWIJL!!!!!!!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:42

Mooie foto's! Als ik die foto's zo bekijk, zie ik mijn "Spanje periode" meteen weer voor me. * heimwee*

Leuke paarden. Ik wist niet dat vos inmiddels door het stamboek wordt toegestaan. Stoere man hoor, Licor. Ik vind de schimmeltjes ook leuk.
Zo te zien heb jij je prima vermaakt he, tijdens je week Spanje!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:48

Ik vind Lucor anders ook wel de gaafste, zo,
hij is dus nu van jou?
Wanneer komt hij naar België?