Maandag gaat Sanderijn ook iets leuks doen! *grinnik*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 13:44

We gaan namelijk meeten! Haha! We ontdekten laatst dat we een gemeenschappelijke kennis hebben (ook met paard natuurlijk, halfzusje van Escala en haar veulen) en daar gaan we maandag dus heen. Sanderijn komt me om 10:11 van station Doetinchem halen en dan gaan we bij Carla langs op stal en daarna wil ik natuurlijk ook tinkie meeten!!! Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:59

Leeeeeeuuuuuk gaan jullie ook foto's maken?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 16:44

uh...Sanderijn... Schijnheilig ...lieve Sanderijn... Schijnheilig ...Spirit vroeg of er ook foto's gemaakt worden maandag... Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:47

jaaaaaa ikke ga vikki(jasja of jasje)ontmoeten..........yeahhh
ehm als jij een rolletje meeneemt dan maak ik wel foto's Pling
ik heb dr nu al zinnin.owja je word ook nog meegesleept naar de ruitersport zaak.maandag begint daar de uitverkoop van zomerartikelen en ik heb mijn zinnen gezet op een jas.ik heb als vaste klant een kortingsbon voor 50%dusse ik kan die jas voor de helft vd prijs krijgen.ik ben dr nog niet helemal over uit of ik het ook daadwerkelijk doe maar we gaan toch even kijken.dussssssss vikki:NEEM JE GELD MEE ALLES WELTEVERSTAAN Haha! Haha! Haha! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 16:58

Arghhh!!! das gevaarlijk...ga de zondag erna op vakantie...moet ik wel nog wat centjes over hebben...uhoh... Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:02

Cool! Ik wil ook met jullie meeten!!! Vikki ga ik iig volgend jaar meeten (kraamvisite hè? Vikki?) en sanderijn??? ja, daar heb ik nog niets voor staan hahaha, kon ik nou maar naar Apeldoorn!!!!!!Baal baal......Iloon

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:21

Ik baal met je mee Iloon.. Ik wil ook naar Apeldoorn Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:05

ik heb ook al met tinkie gemeet hah een aanrader : klontje suiker en dan zeggen, kleine schat steek je oren naar voren haha, ze is echt een mooie pony spijtig van het tonnetje haha

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:33

hee iloon en spirit komen jullie toch eens gauw deze kant op?ik woon niet aan de andere kant van de weeld haha.jullie zijn welkom!gezelllig!prik maar een datum en mijn deur staat open.......... Party!! Party!! Party!! Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 10:44

Ja, volgend jaar gaan Jurga (Ilona) en ik bij elkaar op kraamvisite! Haha! En nu gaan Sanderijn en ik dus bij Carla op kraamvisite enne...goede tip PJ, hoop dat ik er aan denk om suikerklontjes mee te nemen... Party!! En Spirit, gewoon ook een keer komen meet, gezellig!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:46

Citaat:
Op 2001-09-01 23:33, schreef sanderijn:
hee iloon en spirit komen jullie toch eens gauw deze kant op?ik woon niet aan de andere kant van de weeld haha.jullie zijn welkom!gezelllig!prik maar een datum en mijn deur staat open.......... Party!! Party!! Party!! Party!!



Jah ikke wille wel een keertje Tinkie komen kijken!!! Op P&K zie ik je iig (zal je altijd zien dat ik niet mag Frusty Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:39

Tuurlijk!!! Zeker gaan wij volgend jaar bij elkaar op kraamvisite hè Vikki??? Enneuh, gaan jullie ook mee naar artis??? Is toch bij jou om de hoek Vikki??? En ja sanderijn, als ik een keer kan en jij ook, dan kom ik zeker eens langs bij jou!!!! Reken maar! Iloon