het wil niet lukken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

het wil niet lukken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 14:48

zoals jullie al hadden gehoord ben ik opnieuw in delft opgenomen sinds 2 weken. ik heb weer geprobeert mezelf om te brengen. ik ben enorm depressief, leeg verdrietig boos. deze keer was het zo erg dat ik door de politie in pijnacker ben aangehouden en ik een in bewaringstelling heb gekregen. dat houd in dat je door de staat verplicht bent opgenomen. in eerste instantie moet de burgemeester van je woonplaats toestemming geven aan de psyg die je wil opnemen, en binnen een week komt er een rechter om te beoordelen of je ibs verlengt word. dat is bij mij nu gebeurt en ik moet voorlopig weer 4 weken blijven. ik krijg andere medicijnen maar moet eerst de oude afbouwen. dat is heel zwaar. ook word een ander medicijn verhoogd van 200 mg naar 600 mg per dag. het gaat echt heel slecht. wil alleen nog maar dood en ben daar de hele dag mee bezig. ben nu heel even thuis om wat spullen te halen en moet zo weer terug. ik heb gelukkig wel vrijheden zodat ik naar buiten mag en dus kan ik in het ziekenhuis ook internetten. ik weet niet hoe het gaat aflopen. ik heb een schat van een arts op deze afdeling en ook de verpleging is heel erg goed. er zitten minder mensen en er is meer oog voor de patienten. mijn arts ziet het wel zitten om me te behandelen maar ik heb al het vertrouwen verloren. ik verwacht niet dat ik nog beter word.
xxx het ga jullie goed.
voor wie me wil bellen schrijven of smsen, vraag sanderijn of karin mijn adres of telnr maar.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:53

Lonneke, lees je eigen onderschrift eens en verander Dorine in Lonneke.
Ook jou willen we nog heel lang bij ons houden.
Geef de moed niet op blijf vechten, er is zo veel dat het leven de moeite waard maakt.
Sterkte!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:59

Meid geef niet op.... blijf zoeken naar dat lichtje dat in je wakkerd, het is er wel, misschien zie je het niet in de duisternis...maar geloof dat het er is.

Afbeelding

Ook jij hebt een engel!
Sterkte en veel liefs.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:53

meisje, meisje toch.
waarom gun je jezelf nu het leven niet, voor anderen wil je altijd het beste zorg nu ook dat dat vlammetje in jou niet dooft!
heel veel sterkte en als je het noiet ziet zitten probeer dan te denken aan alle mensen die ondanks alles toch van je blijven houden.
heel veel sterkte

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:33

hey lonneke.
wij willen jou ook langer in ons midden.
lees je onderschrift jij moet ook doorzetten.
ooit zal het zonnetje voor jou ook gaan schijnen.
maar je moet het wel willen.
ik weet niet of je an hebt gekend.
die zat hier ook op bokt en zij heeft zichzelf ook op gegeven.
iedereen was er kapot van.
niet opgeven en blijven vechten voor je familie omgeving en wij hier op bokt.
sterkte lonneke!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:01

Hoi Lonneke,
Ik ken jou niet ..en je achtergrond ook niet,
maar ik wil je in ieder geval veel sterkte en geluk wensen!!!!!!

Groetjes Linda

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:01

He Lonneke,kom op hoor wat moet EA nou zonder moderator als jou?Knok voor de leuke dingen in het leven,soms is dat maar weinig maar toch echt de moeite waard!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:50

Oh Lonneke... we willen je niet kwijt! Integendeel zelfs, we willen heel graag dat je bij ons blijft, en er zijn nog veel meer mensen die van je houden en willen dat je in hun leven blijft. Kun je dat geloven, en je er een tijdje aan vasthouden? Misschien leer je dan later ook zelf de zon weer te voelen... veel sterkte gewenst in de komende tijd... ik denk aan je.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:21

Lieve Lonneke,

Mijn moeder heeft jaren in psychoses gezeten, diepe depressies meegemaakt en ook zelfmoordpogingen gedaan. Ze is nu zeker 3 jaar psychose en depressie vrij, nadat alle artsen haar hadden opgegeven. Sommige dagen zijn makkelijker dan de andere, maar het gaat nu zo ontzettend goed met haar, ze leeft weer Lachen
Meid, hoe moeilijk de weg soms is, er is altijd weer een weg uit die depressie. Vertik het je er bij neer te leggen, geniet van de mensen die om je geven, en voel je niet schuldig.

Je komt er wel.. anderen hebben vertrouwen in je, nu jij nog!

Heel veel sterkte meid!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:43

Kom op Lonneke! Doorzetten hoor. Ik weet dat het soms zwaar is en dat je het even niet meer ziet zitten. maar je bent het waard om door te vechten.

knuffel

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:05

Hey Lon,
Hij is nu dus toch gekomen, de terugval waar je al zo bang voor was. Kop op joh, je bent er de vorige keren doorheen gekome, dat gaat je nu ook weer lukken.
Ik wil je niet kwijt hier op bokt, was net zo blij dat het weer wat beter met je ging.
Blijven knokken meissie, je kunt het echt.
Dikke knuffel van me Ach gut

Goedgekeurd onderschrift :)

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:19

meis... kom op he! Doorzetten! We willen er niet nog eentje moeten missen binnen bokt...

Het leven is eigenlijk zo mooi.... Zelf ben ik ook depressief geweest ( van mijn 8ste tot 15e) En nu heb ik leren genieten van het leven. Niet alles zit altijd mee, maar jij komt er boven op! Echt waar je kunt het

knuffel Ach gut

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:52

lieve lonneke
wat een nieuws meis, ik schrik ervan
niet opgeven hoor ik en vele anderen met mij willen je echt niet kwijt
ik heb je wel nog nooit ontmoet maar lees je berichtjes altijd met plezier
blijf knokken meissie , er moet voor jou toch ook wel wat geluk op deze aardbol rondzwerven
heel veel sterkte en super veel liefs, sonja

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 07:59

Lieve Lonneke
Ik was er al een poosje bang voor dat dit ou komen, en jammer genoeg is het ook gekomen. Bedenk dat je heel veel vrienden hebt, heel veel mensen die om je geven, waar ik er zeker een van ben!
Heel veel sterkte en liefs
Karin

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:03

Lonneke, ontzettend veel sterkte toegewenst! Ooit zal je hier bovenop komen. Het zal niet makkelijk zijn, maar blijf doorzetten! Lachen

PS Wil je ook kaartjes van mensen die je niet kent? (like me Haha! )

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:50

Neem de tijd voor jezelf en gun jezelf ook die tijd.

Niemand verwacht van je dat je van de een op de andere dag beter bent.

Neem rustig de tijd voor de behandeling, laat je zorgen varen, laat ze over aan een ander.

Kom op meid, ook jij kan hier weer uitkomen, hoe dieper de dalen zijn, hoe hoger de pieken zullen zijn, dat is een positief vooruitzicht lijkt me Lachen
Er ligt zoveel moois nog in het vooruitzicht ook al lijkt het nog zo donker in die verte.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:56

Lonneke ook jij moet door zetten.Ik heb je gezien op d-day.Zoveel lol had je daar je straalde van geluk.Positieve stralen bracht je uit.Naar de mensen om je heen.Zet door meis.
En wil je er eens tussen uit dan mag je me pben voor me nummer en dan ga je maar mee naar ambertje.Ik woon practies om de hoek dus ik kan je zo op pikken.
Veel lief Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:07

Lonneke, vecht door, het is het echt waard, tussen alle donkere dagen zit er vast af en toe een met een klein zonnestraaltje, als is 'ie maar zo klein, daar moet je voor werken.
Zorg dat jij het leven weer waarde gaat hechten, het leven (wij bokkers, de paarden, je familie, vrienden en kennissen) is jou immers dubbel en dwars waard, ook als je het niet zit zitten moet je voor hen blijven vechten!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:12

Hey zeg Lonneke, wat is dit nou? Waar is de vrolijke Lonneke van Dorinedag gebleven? De Lonneke zo positief over het beleren van Nina voor de wagen? Ik was zo blij je zo te zien, want zo ken ik je en bewonder ik je om wie je bent. Kop op meid, vechten hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:18

Doorknokken Lon, we kunnen niet jou ook nog eens missen....
Ik heb je ontmoet op de Dorinedag, en volgend jaar op Dorinedag ga ik je WEER ontmoeten, daar hou ik je aan!!!!

Dikke knuffel,
Sonja

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:27

Vreselijk dat het leven je zo veel pijn kan doen. Terwijl - wanneer je daar oog voor hebt - het zo mooi is. Hopelijk kom je gauw door deze ontzettend nare periode heen. Ik wens je een spoedig herstel.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:33

Hee Lonneke, je bent een pracht mens en je bent het meer dan waard om hier je plekje op aarde te hebben.

Het is oh zo gemakkelijk gezegd "geef niet op, zet door". Voor jou is dat een enorme strijd.
Ik hoop zo dat je die strijd gaat winnen, probeer alsjeblieft te blijven vechten.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:27

opala schreef:
Vreselijk dat het leven je zo veel pijn kan doen. Terwijl - wanneer je daar oog voor hebt - het zo mooi is. Hopelijk kom je gauw door deze ontzettend nare periode heen. Ik wens je een spoedig herstel.


helaas zijn zulke zaken geen kwestie van "geen oog hebben voor de mooie dingen in het leven"..............................................................................................................................................................

sterkte lonneke

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:40

Lieve lonneke, als ik de foto's van je zie hier op bokt, dan straal en lach je altijd.
Daardoor is het voor mij ( en vast voor meerdere mensen ) moeilijk voor te stellen dat ook jij depresief kan zijn.
Altijd sta jij hier klaar met een lief berichtje als mensen het even niet meer zien zitten.

Lieve lonneke jij bent het waard om te leven, en ik hoop dat je nog lang de kracht kunt vinden om door te vechten.
Vechten tegen die vreselijke pijn die jou doet denken dat je beter af bent, wanneer je er niet meer bent.

Heel veel sterkte voor jou, maar ook zeker voor je familie en vrienden.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:25

Lieve Lonneke..
Ik ken je verder niet maar toch wil je heel veel sterkte wensen..Ik hoop heel erg dat je er weer bovenop komt..
Ik weet zelf heel goed hoe het is om opgenomen te zijn..ik ben zelf 2 x opgenomen..
Meid zet hem op! en zorg ervoor dat je weer beter wordt!
Heel veel sterkte en Liefs Simone


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, LiannePuthzy en 124 bezoekers