Fjord met krullen in de maantop????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Fjord met krullen in de maantop????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 15:36

Ons fjordje heeft krulletjes in z'n maantop, zijn er nog meer die dit hebben? Het is echt een "kroesje". Hij is wel al volwassen hoor. Ik vind het wel raar omdat ik verder nog geen fjorden gezien heb met dergelijk "kapsel".

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 22:59

WOWY ... zoveel reactie, dat zal terug de nacht doortrekken worden om ze allemaal gelezen te krijgen

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:11

eehmmzz denk dat geen een paard dat heeft.. k heb het nog nooit gezien..
heeyyy deze kan je lezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:40

"mijn"fjordenmerrie van 3 jaar heeft dat ook. Dit komt echter doordat ze haar halster veel om heeft en dan gaan de haartjes bij de maantop een beetje in de war Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 00:01

Oewwwwww ... eindelijk leesvoer .... DANK U ZEEEEEEEEER ENORM VEEL Haha! hihihihi ...

De mijne heeft maar zelden een halstertje om hoor [***], in de wei niet, op stal niet, in de uitloop niet. Alleen voor op te zadelen. Dus daaraan ligt het niet. Heb ik weer een speciaal'tje gekocht dan Haha!?

De andere twee hebben wel vaak hun halster om gewoon omdat de ene een hengst is en de andere een merrie ... de merrie wil wel 's ontsnappen en de hengst voel ik me gewoon veiliger als ie z'n halster om heeft als ie bij de uitloop kan komen waar de merrie staat, kan ik 'm gewoon aan het halstertje even wat verder gaan "parkeren". En maar goed ook want een week of twee terug was mijnheer tijdens een ogenblikje onoplettendheid er gewoon vandoor gegaan de straat op Clown (onze fout hoor, poort stond open omdat we kruiwagens mest aan het wegbrengen waren en dachten dat ie bang was van de straatkant, eventjes niet dus ) ... Even bij de boer wat verder op de nieuwe oogst van de maïs gaan checken, maar hij was nog wat te vroeg, dus CROSSEN MAAR!!!!! En thank GOD met een halster om, anders hadden we hem niet tijdens het voorbijrennen kunnen gritsen Knipoog
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 05-07-03 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 00:05

Wat n deugniet! Haha! haha zo ken ik er nog een Knipoog Hmm ik heb eerlijk gezegd ook verder geen fjorden gezien met krullen.... (behalve die van "mij") Vreemd .... zeer vreemd Knipoog haha Nou jij hebt dan tenminste een "originele" fjord gekocht Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 00:07

PICTURETIME Haha! Haha! Haha! ... Even in Fast Forward het rolletje erdoor jagen en foto's posten Knipoog. Ik heb er al met videobeelden, maar ik weet niet of ik daar een duidelijk resultaat mee kan krijgen. Soms wel en soms ook niet Verward

Z'n krulletjes zitten enkel in de voorpluk overigens, en z'n manen zijn niet echt dik gezaaid ... Schijnheilig . Hij lijkt wel een beetje "WILD THING", maar het is gewoon "Figor" Knipoog Tong uitsteken

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:18

jeh mijn fjord heeft die krulletjes door dr hele voorpluk zitten,haha net een veulen.Maar ze is al 7 duzz het hoort gewoon bij dr.Het komt niet van t halster want ik knip het daar weg waar het halser zit.groetjes roylinde

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 10:08

Cockie(niet een echte fjord,maar wel een beetje...Haha!:D )heeft ook krulletjes.Ze is dan wel 2,maar het blijft er wel ziten,net als in der staart...Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 10:34

Tjo heeft ook dr beebiekrullen nog in dr pluispluk zitten (zie profiel), zijn echt beebie zachte haartjes die maar niet willen groeien...
Viv

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:28

ken ook een fjord die het had. die had echt een springkuif met een beetje krulletjes erin

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 14:55

Vippie schreef:
Tjo heeft ook dr beebiekrullen nog in dr pluispluk zitten (zie profiel), zijn echt beebie zachte haartjes die maar niet willen groeien...
Viv


Dat verklaart meteen waarom z'n voorpluk een voorplukJE is Clown. Ik vind het wel gaaf staan zo!!!! En gelukkig is hij geen volledige uitzondering, er zijn er nog een paar

Ik heb net je profiel gechecked ... wat doe jij met de foto's van MIJN fjord Haha! Haha! Haha! ... Dat is het helemaal, die pluizige pluk met kroezeltjes Haha! hahahaha (dat MIJN fjord is een geintje hoor)! En inderdaad, zo zacht Lovers

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:32

Mijn fjord heeft niet echt kroes maar wel kleine slagjes in de manen.
Het is niet zo duidelijk, maar ze heeft ze wel.