Zenuwen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Zenuwen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 12:10

Ik ben zenuwachtig. Echt enorm... A.s. zondag eerste uitwedstrijd. En op zich ben ik niet zo bang voor de proef op zich, maar meer voor de trailer...
Star doet soms weer zooooo vervelend met laden. Ben zo bang dat ie er weer niet ingaat. Zowel op de heenweg, zodat we misschien te laat komen... Of op de terugweg.. dat iedereen ons zit aan te gapen en zich er mee wil bemoeien etc..
En het losrijden... gedraagt ie zich... wil hij zich ontspannen. Wanneer weet ik of ik moet rijden. Heb ik alle spullen we bij me etc... Pfoe, wat kan een mens zich aanstellen, he!!!!


Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:05

hahaha nou succes....het zal allemaal wel meevallen joh!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 16:45

je moet er niet teveel bij nadenken...
als jij zenuwachtig voor de trailer wordt word je pony het zeker!!
gewoon proberen rustig te blijven
nja iig veel succes met je wedstrijd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:03

Neem een borrel Lachen Maar regel dan wel een chauffeur voor de trailer.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:06

en wees ook gewoon op tijd, dan hoef je in ieder geval niet te stressen over dat je te laat bent. schrijf anders ff op een briefje wat je allemaal mee moet nemen en check dat dan. ben je alweer iets zekerder.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:09

ja das een goed idee, dan kan je iig niets vergeten

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:02

idd de meeste pony's zijn ook wel lief hoor de eerste wedstrijd en een longeerlijn is oook handig bij het inladen!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 19:41

hmm niet alle pony's zijn lief de 1ste x Haha! maar veel suc6!ben benieuwd hoe het is gegaan!!en zorg dat je ruim van tevoren ga inladen!!dat voorkomt veel stress !


dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:24

2 longeerlijnen en dan kruisen. Werkt super! succes he

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:57

een pony van ons wil ook nooit in de trailer, en als ie staat is er nix aan de hand. Wij gebruiken sinds kort een hengstenketting(niet denken dat het zielig is!!!) Hij voelt dat ie nix meer te zeggen hebt en we trekken er nog niet eens aan en hij loopt er zo in. En vooral rustig en ontspannen, net doen of je geen haast heb Haha! er naartoe lopen. Dan komt alles goed!!!
Suc6!!!

Life go's on

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:21

ja dat had ik ook,voor alles bang was ik,hoe zou dit gaan hoe zou dat gaan,ben toen alles gewoon even uit mijn hoofd gaan zetten en niet meer aangedacht.
paard van mij loopt dan zo de trailer op,maar reden we weg stonden we achter de fafara,echt ik dacht dat ik ontploft,helemaal zenwachtig werd ik,mijn pony begon te trappen en te hinniken,ik had echt bijna gezegd van draai om ik wil naar huis!maar ik dacht nou ook even doorzetten.
dus even gewacht en doorgereden.
bij inrijden heeft eerst de staleigenaar met mickey rond gelopen en erna met mij erop samen meegelopen,erna ik nog even los gereden alleen.
proef gereden,ik moet wel zeggen op dat momment als je de ring in gaat dat is echt het ergste he,poehh nog even en ik was omgevallen Haha!
proefje gereden,erna op de helf kon ik zelfs nog even lachen Haha!
erna heeft me vader met mickey bij de trailer gestaan,vond ik lief,mickey was echt zo mak als een lammetje,lekker staan grazen en om zich heen gekeken,ik even rondgelopen en wat drinken gaan halen,erna bij mij vader en mickey gaan zitten,gewoon lekker ontspannen dingen doen.
als je je paard weer in de trailer zet voor naar huis ben je echt opgelucht van heerlijk ik heb het gehad nou weer lekker naar huis.
gewoon niet te veel zorgen maken en erover gaan nadenken,het loopt allemaal vanzelf.
succes!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 22:37

Bedankt meiden! Voel me alweer een stukje beter!!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:53

keej dan enne veel succes!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, GrapeshotBot en 5 bezoekers