ervaring met horselover?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:59

Wie heeft hier ervaring met de produkten van horselover? Dus uit winkels zoals hyporama enz. Ik wil nl mijn hoofdstel en zadel daar bestellen/halen. Het zadel moet goed zijn, want da's overal natuurlijk exact hetzelfde. Alleen, het hoofdstel... Ik wil graag een hoofdstel met een brede neusriem, en ik zag daar een goedkope van 89,95. Ik hoop dat het leer een beetje okee is?

TNX, mzzl, Daniƫlle Party!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:05

Ik heb er afgelopen zaterdag heel veel gekocht Haha! Geen zadel en hoofdstel maar alles wta ik gekocht heb is gewoon goed hoor. Dus het zadel en hoofdstel ook wel. Zeker als het gewoon van een merk is.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:50

ik vind de kwaliteit van divoza beter dan die van horselover.. soms is het er best wel een zootje, maar niet in alle zaken. dekens van horselover gaan bij mij altijd kapot Boos! maar dat kan ook aan mijn pony liggen, die is niet zo voorzichtig met haar spulletjes }>

maar de hoofdstellen enzo zijn wel goed geloof ik.. ik ga toch nog liever naar divoza maar met tentenkamp ga ik altijd wel ff naar hyporama *LOL*

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:50

hih ikke als medewerker van hypo weet natuurlijk alles.
maare de spullen zijn gewoon goed hoor
alleen tja of het leer ook echt kwaliteit is ?? Verward
vaak wat duurder leer is toch wat beter
mocht het je wat zeggen engels leer is het beste
nou suc6

tja....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 23:13

Over het algemeen zijn de producten wel goed hoor, alleen het leer van de Silver producten is van mindere kwaliteit (en dus ook goedkoop).

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:18

ik heb daar vorige week vrijdag wat bestelt via internet en k heb nog steeds nix!! Verdrietig

..... leeg .....

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:50

Ik koop er (bijna) al mijn paardespullen. Het is wel een eindje rijden maar dan maak ik eerst een lijstje wat ik allemaal nodig heb. De vestiging in Heino, waar ik altijd heen ga, is best groot en je hebt er veel keuze. Meestal kijk ik voor we er heen gaan in de catalogus zodat ik weet wat ik zoek.
Telefonisch bestellen of per bestelformulier heb ik nog nooit gedaan en dat lijkt me ook niks.

Oh ja en wat hoofdstellen betreft: zelf heb ik een Kieffer Silverline. Mooi hoofdsttel met brede neusriem. Leer is van superkwaliteit!

Hij lijkt een beetje hier op:
Afbeelding
Is ook te koop bij horselover

_________________
The horse: Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: * Ellen * op 2001-09-01 11:54 ]</font>


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 12:12

Ik vind de kwaliteit van de spullen net zo goed als van andere winkels, maar ik zou er niet met een tentenkamp heengaan. Dan is het vreselijk druk en ik vind de service dan wat minder.

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:55

hoi
ik weet welk hoofdstel je bedoelt het stond geloof ik als aanbieding in de paard en sport? Ik ben weze kijken in de winkel voor de kwaliteit maar tot mijn grote teleurstelling was dit een hoofdstel dat aanvoelde als karton ik vind en dat is mijn persoonlijke mening dat de spullen van een iets mindere kwaliteit zijn voor de meeste spullen maakt dat toch niets uit, en als het een merk heeft is het overal het zelfde dus ook bij horselover, maar ik heb uit eindelijk bij de paardewinkel bij ons in het dorp een mooi onbekent merk hoofdstel gekocht voor 160,- dat vergelijkbaar is met een kiefer silverline, (het leer is inderdaad super ik heb er ook nog een ander hoofdstel van)
ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes

_________________
Waar de kennis van de ruiter eindigd begint zijn wreedheid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Leone op 2001-09-01 23:58 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro- en 134 bezoekers