K*T School..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

K*T School..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 11:21

Moest net m'n rapport opgaan halen en kregen we te horen naar welke klas we gaan. Ik heb 2 jaar lang in de A klas gezeten, bij ons dus het hoogste..
Ik had een paar maanden geleden gehoord dat ik waarscheinlijk twijfel had, of ik naar A of B ging (De B klas is een nivo lager..) ben er dus hard voor gaan werken om veel cijfers op te halen zodat ik toch nog naar A zou kunnen, ben van 5en naar 10en gegaan en iedereen dacht wel dat ik naar A zou gaan.. omdat ik bijna al m'n cijfers op heb gehaald, zelfs m'n vriendin was er heilig van overtuigd dat ik A zou kunnen!

Het heeft dus allemaal niet geholpen.., Ik kon wel janken toen k hoorde dat ik naar B ga.. gelukkig gaan er nog wel een paar naar B waar ik veel mee om ga, behalve Denise.. met haar kan ik echt heel erg goed mee opschieten.. misschien komt het ook wel dat wij te druk waren.. ?! Schijnheilig

K voel me nu echt kl*te.. Verdrietig...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 11:35

oh das jammer zeg! kun je na verloop van tijd niet weer teruvg nar bijvoorbeeld A?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 11:38

Waterkippie schreef:
oh das jammer zeg! kun je na verloop van tijd niet weer teruvg nar bijvoorbeeld A?


Nee, je kan alleen maar lager en niet hoger.. Frusty

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 11:56

hmm das jammer! maar wat voor een niveau doe je nu dan? en je kunt er op school ook niet meer over praten?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 12:16

Vmbo Kader, het hoogste wat er op die school haalbaar is..

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:05

Oh stinkmodder! Ik weet wel een beetje hoe je je voelt Ach gut

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:07

heb je niet met je leraar gepraat,omdat je al je punten zo goed hebt opgehaald,waarom je niet in a kunt blijven?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:10

Ik zou er als je goede punten hebt gewoon over gaan praten! Ze kunnen je het toch nog laten proberen, lager gaan kan altijd nog...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 15:55

Waarschijnlijk gaat het niet alleen maar om punten maar ook om motivatie.
Als jij ineens van vijven tienen hebt gemaakt, wil dat zeggen dat je aan het begin van het jaar je leercapaciteit voor geen meter hebt benut. Dus het zou best eens kunnen dat je daarom een niveau lager bent geplaatst. Niet omdat je het hoogste niet kan, maar omdat je hebt laten zien dat je niet gemotiveerd genoeg bent om dat vol te houden.

Praat daar eens over met je mentor, en beloof beterschap. Misschien kun je het volgend schooljaar het eerste semester wel 'op proef' toch op niveau A doen.....

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:31

he wat balen joh
maar op de vmbo school waar ik werkte was het wel mogelijk om een niveau hoger te gaan. tenminste na de 3e volgens mij niet meer...
dus alleen van 1 naar 2 en van 2 naar 3 kon je een niveau hoger.
ze letten vooral op motivatie wat ik hier ook al lees. iemand die wat 'minder' slim is, maar zich 200 % inzet, kan veel hoger eindigen dan iemand die wat slimmer is, maar zich maar 50 % inzet...

als jij trouwens echt heel graag op kader wilt blijven en je staat niet super slecht, dan moet dat volgens mij echt wel mogelijk zijn met overleg van je ouders met de mentor

toen ik van de 2e naar de 3e ging wilde ik namelijk ontzettend graag naar het vwo ipv de havo (ik zat in een havo/vwo klas).
alle leraren vonden het beter dat ik naar de havo ging, maar ik moest en zou naar het vwo Nerd
m'n ouders zijn toen met m'n mentor wezen praten en ik mocht naar het vwo

(alleen toen met de kerst wilde ik terug naar de havo omdat het voor geen meter ging , en toen gingen diezelfde leraren die me eerst afraadden om naar het vwo te gaan, opeens allemaal blaten dat ik eens moest gaan leren en makkelijk vwo aan kon Koe, maar kben toch lekker teruggegaan naar de havo Haha! )

zo ziej e, als je echt wilt, kunnen ze je volgens mij niet tegen houden, tenzij je allemaal 1-en staat ofzo Knipoog