foto's Mantinge deel 5 (de paarden) Let op VEEL!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

foto's Mantinge deel 5 (de paarden) Let op VEEL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 11:42

Het heeft even geduurd, maar hier zijn weer wat foto's die ik gemaakt heb tijdens de Snuffelmarkt in Mantinge. Ze leken me niet zo op hun plaats bij de boktmeetingverslagen, dus heb ik ze hier maar neergezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De mooiste foto:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:58

heerlijk die foto's zo zou je paarden meer moeten zien.lekker spelen. maar jah licht aam het paard zelf... leuke foto's

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:00

die schimmel is STOER! ik hou niet echt van schimmel maar deze: hebbu hebbu hebbu hebbu Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:47

wat een gemenerik die schimmel zeg Knipoog maar dat maakt hem niet minder mooi.. ze zijn allemaal leuk Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 01:32

Zie ineens de naam Mantinge staan....
Evelien, nog meer foto's!! En mooi!!!
Ik zet ze meteen even op mijn comp. deze moet ik echt bewaren, stoere mannen Cool
Alleen jammer dat Lorenzo zich niet wat meer liet zien maar ja, als de grote mannen gaan stoeien vind hij het toch nog wel een beetje eng....


Lizz schreef:
die schimmel is STOER! ik hou niet echt van schimmel maar deze: hebbu hebbu hebbu hebbu Haha!


Ik hou ook niet van schimmel....nee hoor, echt niet Haha!
Wat geef je ervoor????? (geintje, hij wordt nooit verkocht )

En hij is niet zo gemeen als het lijkt hoor maar Fredje (de shet) kwam net van het land waar hij samen met Eirian had gestaan en dan moet er in de paddock altijd weer even geknokt worden tussen de heren, even kijken wie de baas is maar Mambo wint het nog steeds van Fredje

Haha! Dit is dus echt lol met je knol en ik zie dat iedere dag Cool

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 12:55

wouw die schimmel is ech mooi!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:12

Hihi, wel frappant dat je Kevin op 2 foto's hebt staan en dan toevallig met zijn favo bezigheden, foto 1, eten Vork en foto 6 slapen Dromen , dit is wat hij zo'n beetje de hele dag door doet, behalve als Mambo het op hem heeft voorzien, dan heeft hij de hele dag een klein iritant schimmel hengstje aan zijn lijf hangen Extreme duivel

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:27

ooo die kleine schimmel! wat een mooi pony'tje zeg! die stoere foto is inderdaad heel stoer!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:39

Mambo is echt toppie(voor de outsiders, das die kleine schimmel)vooral die foto waarop hij draaft issie mooi!En die bijt foto's zijn ook wel stoer, arme Freddie Mambo heeft wel een slachtoffer gevonden zeg!

Ligt het nou aan mij of is Kevin lichter geworden?

Ik weet nog wel dat we toen een keer Mambo los hadden gegooid, stond er ook een fjord bij dat hij gewoon aan die hals hing haha, hengsten... Extreme duivel

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:17

Dat kleine schimmeltje is stoerrr Kwijl wat een super leuk ding Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:24

Ja, klopt, Kevin is lichter geworden maar ja, hij is al 11 nu.....
Ik weet nog toen ik hem kocht was hij heel donker antraciet grijs met zo'n mooi spierwit hoofd, ik hou dus echt niet van schimmels en wist dus toen ook niet dat hij wit zou worden en vond zijn kleur zo mooi..... Hij is nog lang donker grijs gebleven maar na 4 jaar werd hij binnen een jaar bijna wit! En nu vind ik het alleen maar mooi, hoe witter hoe beter Ik zal niet zo snel meer een schimmel kopen denk ik maar ja....loop ik er weer tegenaan tja......zo is Mambo ook bij ons gekomen en die is toch ook echt schimmel he! (ik begin er denk ik eindelijk aan te wennen Haha! )

Hihi, ja dat met die Fjord weet ik nog Haha! En dat heeft Kevin dus ook als hij samen met Mambo buitenstaat, Mambo wint het nooit van hem maar het baasje is absoluut geen opgever, hij gaat echt de hele dag door en Kevin zit na zo'n dag onder de wonden van Mambo op zijn hals! Maar ja, als ze maar lol hebben he Cool er gebeuren geen echte ongelukken met hun, anders zou ik het niet doen.