ROWAN ON TOUR - VeluweTrail 2-9 aug. Wie?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

ROWAN ON TOUR - VeluweTrail 2-9 aug. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 21:59

ROWAN ON TOUR - VeluweTrail 2-8 aug. Wie doet er mee?

Ahha, vandaag de plannen definitief gemaakt - van 2 tot 8 augustus rijden Rowan en ik de Veluwe Trail helemaal rond. We worden hierbij gedeeltelijk gezelschap gehouden door stalgenootjes, maar rijden ook 3 dagen alleen.

Ik zou het heel leuk vinden als er Bokkers zijn die 1 of meerdere dagen met ons mee willen rijden, of gewoon een stukje mee willen in zwaan-kleef-aan stijl (:D). Ik wil graag zo veel mogelijk Bokkers zien tijdens m'n tocht!

Wat je nodig hebt is een verkeersmak paardje met een middelmatig staptempo en een beetje conditie, en zelf ook enige rij-conditie

Onze tour-data:

2 augustus - vertrek zuidwaards vanaf stal 'De Kleine Pol' in Otterlo. Overnachting in Wolfheze
3 augustus - overnachting op camping boven Velp/Rheden
4 augustus - overnachting op de Veluwe Ranch in Hoenderloo.
5 augustus - overnachting op de Paalhoeve in Kootwijk
6 augustus - overnachting op Paardensportcentrum de Cannenburgh, Vaassen
7 augustus - overnachting op Camping/Manege Samoza, Vierhouten
8 augustus - overnachting op Onder de Kastanje, Kootwijkerbroek
9 augustus - de laatste loodjes; terug op 'De Kleine Pol'.

Ik hoop veel mensen te zien onderweg. Als je het leuk vind om een stukje mee te rijden, laat het me dan even weten, dan kunnen we goede afspraken maken over waar wanneer hoelaat etc.

Cheers,
Arwen Lune


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:47

Hahaha! Ik kom waarschijnlijk net de 9e aan voor de trail Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 08:53

Had me wel leuk geleken, maar 2 augustus start ik mijn 3-e klasse 2 in Wittelte...dus dan maar niet hopla door na de veluwe!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:31

Beetje off topic sorry maar ik zou 4 tm 7 aug met vriendinnen naar Caitwickerzand gaan met de paarden, dat ligt aan de veluwe trail. Wij kunnen niet dus als er toevallig mensen met Rowan en ArwenLune meewillen dan kan iemand het misschien van ons overnemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:57

Ik wil wel met je mee rijden van Hoenderloo naar Kootwijk.
Ik woon er precies midden in.
Weet alleen nog niet of ik dan vrij ben.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:06

"Mijn" paard staat in Laag Soeren, de Veluwe trail komt daar voorbij. Misschien kan ik me bij jouw beginstal laten dumpen en stop ik bij mijn eigen stal? Ik ga even kijken of ik iets kan regelen. Het gaat dan om de eerste dag.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 19:52

Hoi, hoi! Wat leuk dat er mensen zin hebben om mee te doen Lachen
Ilindra, laat maar weten of het lukt met je werk. Elles, vanaf de beginstal naar (in de buurt van) Laag Soeren is 2 dagen rijden. We hebben in die hoek helaas nog geen overnachtingsplaats (ik zoek iets boven Velp, maar dat is lastig). Je bent in ieder geval meer dan welkom Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 00:14

Shoot, twee dagen? Hmmmm... Misschien kan je wel in de buurt van onze stal overnachten? Als je paard 's nachts buiten kan zal het sowieso (denk ik) geen punt zijn, zal ik anders eens overleggen van de week? Misschien is er dan wel een plekje tegen die tijd.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:17

Samen met 3 (en in het weekend 4) anderen ga ik volgende week een trektocht maken op de Veluwe. Heb er echt zin in. Ik logeer dan bij Samoza, Woody Ranch, de Veluwe Ranch en bij een kennis.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:43

Wij gaan in wk 34 de veluwe onveilig maken (YouKnowWho en ik) als het doorgaat (als de VR plek heeft). Heb er nu al zin in.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 11:11

Elles schreef:
Shoot, twee dagen? Hmmmm... Misschien kan je wel in de buurt van onze stal overnachten? Als je paard 's nachts buiten kan zal het sowieso (denk ik) geen punt zijn, zal ik anders eens overleggen van de week? Misschien is er dan wel een plekje tegen die tijd.


Ik zit te denken om het eerste nacht-punt te verleggen naar Arnhem (ik geloof dat er bij Stal Mansour misschien een overnachting te regelen is...) en dan de tweede bij Laag Soeren, als daar makkelijker iets te vinden is. Paarden kunnen idd buiten en bij elkaar, wij nemen een tentje mee als dat nodig is. Als je eens zou willen vragen heel graag - ik heb me kapot gezocht naar een plekje bij Velp, maar dat lukt gewoon niet.

Je kunt ook vanaf Laag Soeren aansluiten en 1 of meerdere dagen meerijden; de Veluwe Ranch heeft in ieder geval nog plaats, en de Paalhoeve geloof ik ook wel. (en ik rij alleen vanaf de Veluwe Ranch, dus ik zou het wel gezellig vinden )

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 17:17

*UPDATE*

Ik heb nog wat gesleuteld aan de etappes omdat het vinden van een overnachting bij Velp/Rheden onmogelijk bleek...

Nu ziet het er zo uit:

2 augustus - vertrek zuidwaards vanaf stal 'De Kleine Pol' in Otterlo. Overnachting op Stal Mansour in Arnhem
3 augustus - overnachting op camping Boszicht in Laag Soeren
4 augustus - overnachting op de Veluwe Ranch in Hoenderloo.
5 augustus - overnachting op de Paalhoeve in Kootwijk
6 augustus - overnachting op Paardensportcentrum de Cannenburgh, Vaassen
7 augustus - overnachting op Camping/Manege Samoza, Vierhouten
8 augustus - overnachting op Onder de Kastanje, Kootwijkerbroek
9 augustus - de laatste loodjes; terug op 'De Kleine Pol'.

Het is bijna helemaal rond nu, ik moet morgen nog even de camping naast Stal Mansour bellen of we daar terecht kunnen die nacht. Is ook niet zo heel dringend, bij Mansour zeiden ze al dat als het lastig is, we ook wel op hun terrein mogen kamperen Lachen (er zijn nog aardige mensen. Sheesh, ik begon bijna te geloven dat iedereen moeilijk begon te doen zodra het woord 'paarden' viel)

Ik vind het nog steeds heel leuk als er mensen zich aan willen sluiten bij mijn avontuur. Rowan en ik rijden in ons eentje op 5, 6 en 7 augustus, dus gezelschap zou helemaal die dagen, absoluut welkom zijn.

Dat is bijna geregelt... nu nog aan onze conditie werken, een inpakschema uitwerken (wat neem ik mee en wat moet worden vervoerd) en een D-ringetjes-en-elastiek systeem knutselen zodat m'n tassen niet klapperen...

OK dan! Ik heb er zin in OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:14

Zou graag meewillen, maar heb helaas geen vervoer, BALE!!!!!!!!!! (kom uit Zoetermeer, toevallig nog iemand ruimte over in zijn trailer??)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:44

Cinzano schreef:
Zou graag meewillen, maar heb helaas geen vervoer, BALE!!!!!!!!!! (kom uit Zoetermeer, toevallig nog iemand ruimte over in zijn trailer??)


tegen gemaakte kosten(bezine/trailerhuur) wil ik je met alle liefde brengen!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:48

he leuk, ga je mee dan???????? Pling

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:23

als groom ?? Haha!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 07:37

Heh wat jammer zeg! Miro is nog niet voldoende hersteld van zijn peesblessure anders had ik het heel gaaf gevonden om mee te gaan. Boos! Ik hoop dat de pees-scan van 5 Augustus er goed uitziet zodat ik misschien in Oktober nog de endurance rit van Katwijk kan mee pakken. Het is ondertussen al ruim 2 jaar geleden dat we voor het laatst gestart zijn dus wie weet....

-X-Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 13:01

Okay, dit is nu dus definitief. Wie gaat er mee? Elles, heb jij nog steeds zin? Lia? Welke dag komt jullie het beste uit?

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:36

hoi wij gaan met een hele groep ijslanders en een haflinger die ook lid is van bokt(de eigenaar dan (heleennanton) he) 2 augustus komen we aan en we blijven een weekendje ik weet niet precies waar we staan op een camping maar vanuit daar gaan we elke dag ritten rijden, als je een groep ijslanders ziet en een haflinger moet je ons maar even aanspreken!
groetjes icelandichester

I love my ijsjes!! en mijn andere paardjuhs!!
kus xxx icelandichester

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 13:44

Zal ik doen. Wij zien eruit zoals de onderste (voetbal) foto in mijn profiel, plus nog wat zadeltassen. Spreek me gerust aan, vind ik leuk Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Mark0919, sterregoud en 34 bezoekers