lodewijk geschoren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 09:00

nee natuurlijk niet helemaal hij zou bevriezen als ie 's nachts op het land stond.
Maar wel zijn baart!,Zijn kaken tot zijn kin.
Niet kort maar wel al die lange haartjes die daar zitten vroeger knipte ik die maarja dat werkte niet helemaal zo mooi.
Gister had iemand zo'n apperaat bij zich.
Het stukje achter zijn oren (3de oor) nog even meegenomen maar hij vond er geen bal aan *LOL*
Het staat mooi joh! nou nog even bedenken of ik een poging wil gaan wagen de kootholte uit te scheren misschien als ie weer op stal staat??

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:34

Haha, moest meteen aan Peter denken met z'n scheerapparaat...
Kreeg hij ook wat van Mike z'n after shave *LOL* ? Dan nog keurig in het pak en hij kan zo naar Blokker om bedrijfsleider te worden.... Kan Lottel Peter gaan helpen haha.
Het is al zo'n stoere knapperd, nu dus nog knapper?
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit nog kon.
Tja die kootholtes... die heeft Peter niet, en haar achter z'n oren ook niet, maar stoer istie wel Cool ...
Doe arme Lottel maar een knuffel van mij. Hij staat nu vol weemoed terug te denken aan het eenvoudige knipknip-schaartje uit vroegere tijden... Zucht.
Maar ja hij is nu een duur sportpaard, dus dan moet-ie wel *LOL* !

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:39

Mooi hoor!

Ik vind dat een hoofd veel beter uitkomt als je die "baard-haren" wegscheert, ik scheer de friezen van mijn ouders ook altijd helemaal op.

Heb je zijn oren ook gedaan?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:54

ik vind dat nu zo eng.
Het is keimooi maar een jaar geleden reed ik een pony. Mijn instructrice zou hem opscheren en hij was een beetje draaierig. opeens schrikt hij en begint hij te meppen en mept hij haar recht voor haar gezicht Boos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:59

Je moet er ook nooooooit voor gaan staan!
Altijd er naast,
maar denk niet dat Lot erg moeilijk is geweest, volgens mij is hij wel Cool
Onze friese merrie doet zelfs lekker der koppie omlaag, vooral haar oren vindt ze lekker! Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:17

Ik vind dat ook veeeeel mooier met een "kaal" hoofdje!
Ik doe altijd ouderwets met een schaar, maar met een beetje geduld wordt het ook mooi. Ze zien er dan ineens veel netter en mooier en liever en leuker en beter en.. en.. *jantina slaat op hol*

Ik heb dan ook nog eens een paard met veel haren aan het hoofd. Dus ik heb wel wat geduld nodig om al die haren te verwijderen.

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:17

Kim

Als hij er tegen kan kan je ook zijn baard branden met een kaars. Voelen ze niets van. en ik doe het altijd met een krabbetje een soort scheermes maar met een kapje zodat je de huid neit open haalt gaan lang mee en zijn goed.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:41

Staat inderdaad veel mooier. Ik knip het altijd weg omdat ik geen scheermachine heb. Bij een merrie vind ik het sowieso lelijk als ze zo'n baard hebben *LOL*

_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-09-01 13:42 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 14:56

Citaat:
Op 2001-09-01 11:59, schreef Sjuimpje:
maar denk niet dat Lot erg moeilijk is geweest, volgens mij is hij wel Cool


Jah Lot is super Cool
Hij is echt schattig joh!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:51

pff ik schrik me rot!
haha ik knip tink dr baardje altijd.........nou ja ookee niet altijd,maar laatst toen gery kwam wel Haha!

lieve lottie,ik wil gauw naar a'doorn kan ik lot weer nuffelenenenenene

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 17:24

haha... enne gucci met een kaars vind ik zelf niet zo heb het wel eens gezien maar nee dus knipte ik steeds.
Ik knip zijn oren ook gewoon vouw ze dicht en knip het randje erlangs weg uitscheren doe ik niet ivm het dag en nacht ook in de stromende regen buiten staan.
daarom schreer ik zijn staart niet op maar vlecht ik die altijd.

Het staat 'm idd errug leuk met knippen hou je toch iets stekels over. Ik laat wel de tastharen zitten trouwens...Grijnz sjuimpje hij is net als jullie fries stond ook te genieten van het gefrunnik aan 'm en dat gezoom om z'n hoofd ach ja....*LOL*

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:26

Ik knip ze ook. Zijn staart en kogels laat ik scheren door de stagiare van mijn instructrice.
Maar zij had laatst geen tijd en toen zag ik iemand op stal knippen...OOK de staart!
Nou ben ik vandaag met schaar aan de slag gegaan, onder het mom van: mislukt het...volgende week toch les en dan heeft ze wel tijd om het weer toonbaar te maken.
Omdat staartje toch al opgeschoren was, zag ik precies waar te knippen met toileteerschaar. Ik moet zeggen: het gaat prima!

Mijn 5 jarige ( Knipoog ) heeft vandaag geheel in stijl zijn entree in een PRE caroussel gemaakt: getrokken maantjes, geschoren oortjes, derde oor, geknipte pootjes en opgeknipte staartwortel...tussen die langharige Andalusiers!!!! Knipoog Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 10:19

Ik dacht al: Lodewijk geschoren?

Maar wel leuk dat nu zn baardje is geschoren, hij ziet er nu vast heel netjes uit! Moet ook wel he? Hij is tenslotte een hele goeie!
Ik kom snel een keer kijken en naar Hinke hoe het nu met der is