Net bij een pasgeboren veulentje geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Net bij een pasgeboren veulentje geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 01:47

Moet even mijn verhaal kwijt hoor, ik ben er helemaal vol van.
Mijn buren even verderop hebben een mooie vosmerrietje mogen ontvangen van de drachtige merrie. Housten x Gabor, echt een plaatje om te zien, mooi luxe bekkie erop, lange benen, bijzonder lange hals voro een pasgeboren veulentje, binnen een half uurtje al helemaal droog zo'n luxe velletje, en meteen ook al de marathon willen lopen... ik ben gewoon helemaal verliefd...

Gabormerrie was erg kietelig bij de flank, liet het veulen niet toe te zuigen. Veulen ook niet erg handig, weinig doorzettingsvermogen in het zuigen, en nam ook nog genoegen met het sabbelen op een velletje van de flank ipv de speen...
Daar zijn we een goed uur mee bezig geweeest dus, maar uiteindelijk, met aldoor erg rustig te blijven, het is ons gelukt!
Of het een volgende keer zonder hulp gaat lukken, ik weet het niet...
Maar goed, de familie wilde naar bed, en dan blijf ik ook niet staan. het is tenslotte hun veulentje...

Maar ik zit er nu wel helemaal vol van! Wat lief, wat mooi, wat schattig...
Ik wil eigenlijk snel anar de schuur lopen en mijn eigen veulentje weer eens goed bekijken, maar ja, die ligt wel te slapen.
Ik wil ook weer een piepetje-veulentje! Wel 2!

Ben ik nu verslaafd? Scheve mond

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 07:52

Haha!
Ik begrijp je gevoel helemaal.. ik had hetzelfde met Wild Thing..
Om 4 uur moest ik mezelf dwingen om nog even te gaan slapen.

Maar dat heeft ook wel 2 uur geduurd hoor voordat die bij de spenen van Atos mocht. Maar hij kwam er uiteindelijk zelf na een tukkie Dromen

Ach alles is leuk als het zo klein is Lovers Lovers
hou je in he Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:23

je hebt er potverdikkie een!
en wat voor een!
hebbert Lachen
IK wil ook een veulentje, ik hoef er maar eentje Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 10:34

Lief he, wij hebben nu ook zo'n poppekind erbij, die zou je ook het liefst willen hebben, hebben, hebben!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers