paard in de sloot !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

paard in de sloot !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 16:49

vandaag toen ik terug kwam van mijn verzorg paarden,

komt er iemand naar me toe, "er ligt een paard in de sloot".
maar ze had al iemand gestuurd naar de manege van wie dit paard was.
Maar we waren toch even naar het paard toegegaan om te kijken of z'n hoofd nog boven water was want die kon ze niet meer van die afstand zien. even later kwamen mensen van de manege met een band om hem eruit te trekken. Ze moesten eerst een hek wat in de weg zat kapot slaan en hebben daarna de band om gedaan. Toen hebben we met nog wat mensen van die manege hem er uit getrokken.
Hij loopt erg raar maar is toen naar de manege gebracht en verder weet ik niet hoe het is afgelopen.

hij is er gelukkig uit en ik hoop dat hij er niks ergs aan over heeft gehouden.


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 16:52

Bloos Wat erg!
was met mijn ponykamp ook gebeurd!
er kwam een vrachtwagen langs toen wij een buiten rit hadden!
het paard van een van de begeleiders viel ook in de sloot! met zijn hals in het prikkeldraad Verdrietig
iedereen stond er maar bij en deed niets! was echt verschrikkelijk...

is niet leuk..gelukkig dat goed is afgelopen Lachen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:14

Bloos gelukkig is eht goed afgelopen!
zo was het paard van een vriendin van me ook een sin de sloot gevallen:
We reden samen buiten, en er kwam een seat ibiza luid toeterend langs (ik heb merk, model en nummerbord toen ondhouden) En dat paard schrok zich een ongeluk, en sprong een sloot in. Meisje er snel af, toen lag zij dus ook in eht water (herfstig weertje, jullie raden het al.) De teugels zaten om de benen van eht paard, dus heeft ze haar zakmes gepakt, en de teugels doogesneden. (paard in paniek) en toen ben ik erbij gesprongen (al bellend voor de brandweer, paard zat écht vast) dus toen kwamen politie, brandweer een een ziekenwagen Verward (wij mankeerden niks hoor) en toen is de brandweer gezellig bij ons in de sloot komen staan, en politie vanaf de kant, hebben wij vanuit de sloot eht paard eht water uit geduwd, en de politie getrokken... Paard mankeerde verder niks. alleen schrik... Scheve mond

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:26

Ben ook samen met een paard in de sloot gevallen en het banketstaaf was, dat het niet mijn paard was.
Op een gegeven moment wou ze niet meer verder dus ik geef een tik met de zweep en elke keer dat ik dat doe, doet zij een pas naar achter. Zo eigenwijs als ik ben blijf ik gewoon zitten en lopen we zo richting een weiland.
Tot het moment dat ze niet meer verder kon, ze draait zich om en zet een stap naar achter. Met gevolg dat ze met haar achterhand de sloot in glijdt. Ze liet zich gelijk achterover vallen en precies op dat moment laat ik mezelf ook los.
Ik had op dat moment maar één gedachte en dat was dat ik daar weg moest komen. Dus ik ben een stuk bij haar vandaan gekomen en zag haar recht op komen. Ze kwam de kant op en rende langs een prikkeldraad heen (waar ze niks aan heeft overgehouden). Myrthe(tiko op Bokt) was ook mee en die was zich dood geschrokken. Haar pony zette het ook nog eens op een rennen en ik lag daar nog steeds in de sloot.
Eenmaal uit de sloot ging ik achter Jintha aan die los op de weg liep. Het stomme was, dat er geen één auto stopte. terwijl ik daar als een verzopen kat onder de blubber achter een paard aan liep.
Ik heb haar te pakken gekregen, maar we waren ons beiden kapot geschrokken. Met gevolg dat zodra een paard nu te dicht bij een sloot komt en ik het niet vertouw ik er al heel snel naast sta Lachen


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:31

jeetje al die verhalen Bloos ben blij dat het mij niet is overkomen maar gelukkig is het bij jullie allemaal weer goed gekomen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 34 bezoekers