(VvdW) Gezocht, engeltje voor op me schouder....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

(VvdW) Gezocht, engeltje voor op me schouder....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:09

Geen versalg van de dag, maar een verslag van de week. Ik heb echt pech. Of om Susanne te quoten: Jouw vakantie begint lekker...

Het begon precies een week geleden: ik viel keihard van Ravissant(verslag staat hier wel ergens : [VvdD] Het ging super totdat...(zandruiter geworden) ) af, heb heel lang pijn in me rug gehad, zowel in me onderrug als me schouder. De pijn in me schouder was verschrikkelijk. Helaas had ik dit thuis verteld dat ik was gevallen, en volgens me vader wa sik overmoedig en moest ik oppassen. Ik zorgde er nog wel een keer voor dat ik invalide zou worden... Dit werkte nou niet bepaald lekker...

Oke gister ik ging de 2 jarige hengst ophalen, maar hgelaas gingen de koeien van de buurman ook net naar binnen en dat vond hij wel heel leuk. Ik had al een slecht gevoel erbij. Toch gepakt het ging op zich lekker maar ik liep te dicht bij het draad, daar probeerde ik nog verandering in te brengen.. Maar te laat. Het ging allemaal heel snel, Ik zag hem omhaag gaan draaide me weg, PETS hij sloeg me in me nek, vanaf de achterkant, precies op een wervel. Maar het rare was ik voelde het in me tong Verward Meteen gekoeld en leem er op gehad. netjes de leem eraf gehaald voordat ik naar huis ging want me vader mocht dit absoluut niet te weten komen.

Vandaag heerlijk op Ravissant gereden Lovers Maar ik zadel hem af loop van voren onder zijn hals door, pets zijn kaak op mijn toch nog redelijk pijnlijke onderrug.
Daarna Attent uit de molen halen, zag geen touw liggen dacht ach kan wel aan het halster. Heb hem loop met hem richting deur. Hij jumpt achteruit. En ik lig op de grond met een heel zeer been. Oh wat deed dat pijn. maar nu gaat alles wel weer, maar wat gaat morgen me brengen...

Voor deze week had ik de hengst al een keer over me arm heen, en toen het minihengstje uitgebroken was, had ik die ook al een keer op me arm staan(was een mooi kunstje... Clown )

Nou als iemand een engeltje weet stuur hem deze kant maar op...

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:14

ahhh, jij heb echt veel pech! je vakantie begint idd 'lekker'...
ik zal kijken of ik een engeltje zie die jou kan beschermen, kijk jij of je er een ziet die kan zorgen dat ik niet ziek word?? Knipoog

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 21:07

is goed ik zal zoeken....

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:10

Hm, waar heb ik dat nu weer gelegd de vorige keer. Ik heb het de laatste tijd niet meer nodig gehad en zal het pb'en zodra ik het heb gevonden !!!
Ondertussen zou ik zeggen, veel beterschap !!!

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 07:05

Volgens mij kun je ook wel een harnas gebruiken, zoals de ridders vroeger aan hadden....sterkte!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:35

Jeetje wat een pech allemaal Ach gut

Hier, neem dit engeltje maar Lachen :

Afbeelding

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:45

aah arme jij hopelijk heb jij nu de dosis pech voor de rest van je leven gehad.!!Je mag wel een beetje van mijn geluk hebben hoor pjfofefjoeeeeeeeefffffffff hier alsjeblieft:D

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 11:49

aah, wat een pech zeg!
Ik sta ook heel graag mijn engel aan je af:
Afbeelding
Hopelijk is je pech snel voorbij!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:03

Afbeelding

Dit engeltje zou je graag bijstaan...

Sterkte!