Eindelijk foto's !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 20:23

Ik heb eindelijk foto's bij mijn profiel staan!! Het is me ondanks mijn computerblondheid toch gelukt! Er staat ook een foto van Insulation, deze heb ik een paar maanden geleden moeten laten inslapen. Misschien herrinneren een aantal van jullie dit nog. Nou, nu dus een foto ter herrinnering aan hem.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:31

Mooie foto's zeg! Je hebt echt een hele nette zit, by the way! Knipoog


Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:53

haha, je haar op de 3e foto!behm, je haar danst!ja, erug mooie zit, ben erug jalours op je!bij mij lukt alles namelijk geweldig...(alles gaat als een automatisme...)behalve m'n zit...dat wil nie zo goed lukken..ik moet echt m'n best doen om eraan te denken..en dat kan ik pas als ik m'n paardje perfect aan het lopen heb,voor die tijd vergeet ik m'n zit gewoon...maar m'n working on it!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:41

WOW wat een Kwijl fotoos en wat een Kwijl paarden!!! Zijn alle foto's door een prof. fotograaf gemaakt? Ze zijn zooo mooi!

Wat een super veulentje moet dat strakjes gaan worden van je merrie, wanneer volgend jaar verwacht je het veulen?

Hou je ons wel op de hoogte wanneer je met Stravinsky gaat starten? Ik zie in ieder geval uit naar de hengsten show die Joop in maart volgend jaar gaat geven want die sla ik absoluut niet over hoor. Ik wil jou graag zien knallen en showen met die stoere Cool hengsten Kwijl .

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 03:40

wauw je bent net zo oud als ik en ik kan de helft nog niet van wat jij kan *zucht*
prachtige paarden en een super zit daar werk ik net als pluutje nog aan *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 09:13

Ach, ik ga helemaal blozen..... Bloos . De foto's zijn door mijn moeder gemaakt. Die kan best leuk fotograferen. Ja, ik ben net als Jippie heel benieuwd wat er uit Lotje en Gribaldi gaat komen....moet toch wel heel mooi zijn he? De naam van het veulen moet met de V beginnen......zal ik hem/haar maar Votje noemen? Of Vodje hahaha. Nou ja, het zal denk ik geen vodje worden, hoop ik.
He Jippie, we gaan met z'n viertjes naar de TCN-show he? Ik, jij, Hannie en Jeanette!!
En Nimber......dat maakt toch niet uit.....ik heb goede kansen gekregen vroeger. Gewoon je best blijven doen......want: De weg naar de top is lang maar niet onbegaanbaar. (Anky van Grunsven)

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 15:39

Je hebt idd een erge mooie zit maarre ik vind dit mooie namen. Voor een merrie: Veronica of Veronique. (als roepnaam misschien Vera?) En voor een hengstje: Volvo Lachen ik zal nog eens nadenken of ik nog wat namen weet......

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:41

Mooie paarden en erg mooie foto's. Ik heb niet zulke foto's, maar ja, ook niet zulke paarden. Wat voor klasse rij je? Rijd je ook veel jonge paarden bij van Uytert? Ik ken de stal wel.
Groetjes!!!

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 16:51

Hoi Pascha, ik rijd geen jonge paarden daar hoor. Dat zijn meestal jonge hengsten en daar hebben ze sterke mannen voor. Cool Ik ga Stravinsky over een paar maandjes ZZ-licht starten en als dat goed gaat Young Riders (Prix st. Georges).

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 17:59

Gaaf, leuk werk heb je , ik wil zo met je ruilen!!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:51

Mooie site van die hengstenhouderij hoor.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:01

Wat een mooie foto's (inderdaad) en wat een schitterende paarden!!
(Die foto op dat standbeeld met je hond vind ik trouwens ook heel leuk!!)

Succes met Stravinsky en met je Veulen!! Ben ook wel benieuwd wat er geboren wordt..

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:54

Jeetje wat een mooie foto's, die kunnen zo in de Hoefslag.... Kwijl !
He, ik zag in je profiel dat je voor Van Uytert werkt, is dat Joop??? In Heerewaarden?
Daar heb ik vroeger m'n eerste lesjes mee gehad, we zaten bij elkaar in de groep op de manege in Kerkwijk! Geinig!

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 19:52

Echt waar???????? Ik wist geeneens dat Joop kon rijden. *LOL* Alleen bij het idee al lig ik dubbel. Ik heb het hem nog nooit zien doen in ieder geval. En......kon hij een beetje blijven zitten? Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, DogWords, Elegance_, LisaVH96, onpaard, SusanH, XladyX, xVerax en 36 bezoekers