Ik krijg weer een startkaart *blij*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Ik krijg weer een startkaart *blij*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 12:13

*springt gat in de lucht*

Ik had een tijdje geleden weer een startkaart aangevraagd om met Lucien te starten. Kreeg ik een tijdje later bericht dat ik hem niet kon krijgen, omdat hij hengst is. Je moet dan een winstpunt in de L2 hebben gehaald en die heb ik niet, omdat alleen nog maar wedstrijden met Lucien heb gereden.

Dus ik baalde als een stekker. Ik had mijn startkaart opgezegd omdat Lucien geblesseerd was en vervolgens elk jaar iets had waardoor ik niet kon starten. Dus ik dacht echt; "Nou dit weer.. Scheve mond ."

Dus ik bellen naar het KNHS en daar werd mij verteld dat ik ontheffing aan moest vragen. Nadat ik een tijdje moed had verzameld heb ik vorige week de ontheffingsaanvraag opgestuurd. Echt een heel pakketje:
- nette brief waarin stond dat Lucien altijd al hengst is geweest Haha! .
- kopie van de startkaart
- kopieën van de bewijzen van lidmaatschap die ik nog had, behorende bij de startkaart
- en foto's van Lucien die -zonder drogerende middelen - op het podium van de schouwburg staat tijdens de jaarlijkse feestavond van de rijvereniging.

Dat kon dus niet misgaan.
En inderdaad, gisteren kreeg ik een brief binnen dat ik dispensatie heb gekregen. Ik was zo blij dat ik twee ererondjes als een indiaan door de kamer heb gedanst met een hond achter me aan die niet begreep wat het baasje ineens mankeerde, maar het ook heel leuk vond.

*blij Clown , blij Party!! , blij Haha! *

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:23

Hey wat gaaf voor je joh!!
Veel plezier op de wedstrijden!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:21

Wat gaaf joh! Bij ons op de manege had zelfs een meisje van 11 dispensatie om met een 4jarige pony hengst te starten dus het zal wel niet heeeeel erg moeilijk zijn om die dispensatie te krijgen (bij voldoende bewijs van 'braafheid')

Wel onwijs gaaf! Succes!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:47

heey echt gaaf voor je!!!
veel succes met je wedstrijden!!!!!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:54

jah super maarre wat is dat voor regel dat je niet met hengsten mag starten??? beetje onzin, sommige zijn dan misschien niet zo vbraaf maar die startren waarschijnlijk ook niet en veel van de beste dressuurpaarden zijn tog ook allemaal hengst en braaf enz...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:18

Super zeg, van harte en veel succes met de wedstrijden, gaat vast lukken, want jullie zijn een leuke combinatie!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 09:33

Jurga schreef:
Super zeg, van harte en veel succes met de wedstrijden, gaat vast lukken, want jullie zijn een leuke combinatie!
Bloos Vind je dat, dank je wel!

Gelukkig heb ik al 8 winstpunten in de B uit mijn vorige wedstrijdcarière Haha! . Dus ik hoef er nog maar 2 te halen om eindelijk een sin de L te starten. Ik wil zijn eigenaar laten zien, dat hij best een goed paard heeft. (en nu maar hopen dat ik gelijk ga krijgen Schijnheilig )