Uitslag MRI(allemaal gaan zitten!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Uitslag MRI(allemaal gaan zitten!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 12:15

Ik heb dus GEEN uitslag, geen definitiefe in iedergeval.
Onze geleerden in het ziekehok hebben kennelijk de foto's in tussen de oude kranten gelegd want ze zijn pleitte!!!!!

Ik was heen gegaan met het idee van "Kom maar op, hier ben ik, zeg me wat ik heb en wat we eraan gaan doen" en dan hoor je ff dat de foto's pleitte zijn. Dan voel je al je energie ff weg ebben hoor Huilen Huilen .

Ik had ook een vervangend arts om dat dokter B. op vakantie is.
Dokt.B had wel al de foto's gezien, wat ie erna mee gedaan heeft is een zaak voor Peter R de Vries of 007. Dokter B. heeft wel een beginnend hernia geconstateerd. Zie dat als een fietsband die op knappen staat.
Opereren willen de witte jassen zolang mogenlijk uitstellen wel is het waarschijnlijk mogenlijk een zenuwblokkade te doen(iets wat ik bij mijn paard dus niet wou vorig jaar, toeval?? Felix en ik hebben toch meer gemeen dan ik dacht Verward )
Ook had dokter S. vandaag niet genoeg aan een MRI dus moesten er ook nog Rontgenfoto's gemaakt worden.
Inmiddels al een potje staan te janken en dus met roden ogen , onderbroek en sokken aan foto's staan maken . Hoe genant voel je je dan }> .
Maar goed, sannie mag nog eens een week wachten op de definitiefe uitslag en de behandeling.
Ben daar dan ook erg blij mee.

Wordt tijd dat al die lui daar zelf eens dit soort dingen meemaken en dan sturen we die clan uit den haag er ook maar eens heen. Die wouden tenslotte ALWEER gaan bezuinigen.

wat een................. Misselijk zooi.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:40

Ooh das wel balen zeg. Ben je helemaal voorbereid en klaar om te horen wat ze gevonden hebben.... zijn ze die stomme foto's kwijt, Extreme duivel grr je zou ze toch!!
Hopen dat je volgende week de uitslag krijgt en dat ie een beetje meevalt... Sterkte. *LOL*


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:42

Gatver, wat is dat balen, zeg! Kan me voorstellen dat je dan even in de put zit. Wat een slordigheid...

* To Belg, or not to Belg *


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:43

Jeetje wat een sukkels daar zeg! Nou maar hopen dat er eindelijk eens wat antwoorden komen. Zo kan het ook niet meer natuurlijk!
Succes en blijven volhouden he!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:43

Heel veel sterkte!!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:56

Tis toch niet waar????? Heb je notabene net een pb gestuurd hoe het ermee was, had dit topic nog niet gezien...

Waarom verbaast me dit toch weer niet van het MCA.... ik kan er ondertussen boeken over schrijven!!!!

En nu??

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:01

Lekker slordig van die doktoren zeg, je zou ze wat aan doen...
Dus je bent nu nog steeds geen steek verder?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:03

Jemig das banketstaaf !
Ik moet binnenkort ook een mri scan vanwegen mijn schouder. Ze konden in het ziekenhuis geen afspraak maken ik moest op een brief wachten, das toch ook vreemd?

Heel veel sterkte ermee !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:10

welk ziekenhuis was je? Ik ben daar eens oedend weg gegaan, nadat ik geschreeuwd had dat ze hun diploma vast bij een pakje boter gewonnen hadden... Mij zien ze daar niet meer terug.
Ze hebben mij 2 x bijna dood laten gaan, mijn broer werd na een zwaar motor ongeluk pas na 2 uur opgehaald, mijn andere broer heeftd rie weken emt ene gebroken arm rondgelopen omdat ze zeiden dat eth alleen zwaar gekneusd was... dan denk je ook: Wat DOEN ze daar met hun werk?

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:39

God ver***** heb je je op het ergste voorbereid wat je ter horen kan krijgen. Krijg je te horen sorry maar je foto's zijn op dit moment even zoek Verward . Nou dat wordt dus nog weer een weekje wachten pff ik snap dat je hier helemaal knetter van wordt maar sterkte met afwachten.

Wodan en ik onderweg in de M2

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 19:33

dat een domme lui die doktoren, fotos raak je toch niet zomaar kwijt???

hopen dat de uitslag de volgende keer een beetje meevalt, sterkte

ONDERSCHRIFTLOOS

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 19:44

Ik zit in het Medisch centrum Alkmaar.
Vreemd, dit is dus al het 3e verhaal en met mij erbij het 4e dat het daar wel een soepzooitje is.

Als het volgende week weer een puinhoop is(Huh wie zei dat ookal weer meer Schijnheilig ) ga ik naar een ander ziekenhuis.

ps de meneer bij de rontgen was wel erg aardig hoor Party!! en dat er bezuinigt moet worden in ziekenhuizen is ook wel te zien er hangt zowat niks aan de muren daar, echt super saai gewoon.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 20:05

Getverdemme wat een geneuzel toch allemaal! En je wordt er nog niet beter van ook.....
Sterkte meis, ik hoop dat er nou eindelijk eens schot in de zaak komt en ze je gaan helpen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, rosak, Vagabondo en 3 bezoekers