Het ging (weer ;) ) goed vanavond!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Het ging (weer ;) ) goed vanavond!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 22:55

Ik had vanavond weer wedstrijd op de ponyclub dus hier ff een verslagje Tong uitsteken
Ik moest om 20:12 en 20:44 starten, dus ik zag wel een klein beetje op tegen het lange wachten tussen de proeven in Scheve mond (normaal is dat 15 minuutjes ofzo)
Jamy was al lekker los omdat ik al een beetje met het losrijden was begonnen enzo... Lachen Dus ik had tijdens het inrijden ff wat oefeningetjes uit mijn proefjes geoefend en dat ging allemaal heel netjes
Toen heb ik nog een tijdje gestapt want het liep ene beetje uit enzo en gewacht tot ik de ring in mocht.
Ik was ten eerste al blij dat er in de hoeken hekjes waren (en bij E en B ook nog) want Jamy vliegt altijd uit de bocht en dat kan nu niet Tong uitsteken.
Mijn eerste proef ging heel netjes alleen lette ik niet zo op dus viel ze een keer uit draf Verward en 2 keer te vroeg in galop, maar al die dingen waren niet opgemerkt (gelukkig Schijnheilig ) en een kant van mijn grote volte in galop was errrrrrug groot Clown Maar ik was een beetje irritant bezig voor de voorleester want ik had het een beetje benauwd dus lette af en toe niet op wat ze zei dus raakte ze een beetje in de knoop af en toe Haha!
Toen weer ff gestapt en gelukkig hoefde ik geen half uur te wachten maar 2 proefjes dus dat schelde al Pling
Mijn tweede proefje ging nog beter, eigenlijk ging alles gewoon netjes dus geen commetaar (schrijf je dat zo Verward) Haha! Lovers En dit was een best wel gulle jury (iig de vorige keren wel Knipoog ) dus ik was wel blij dat het goed gegaan was Lachen
Daarna heb ik Jamy naar huis gebracht, uitgevlochten, afgezadelt en op stal gezet en ben ik weer naar de Ponyclub gefietst.
Daar kreeg ik te horen dat ik 1 keer eerste en 1 keer tweede was met 163 en 179 punten! Party!! Dus weer 3 winstpunten erbij! Lachen (en 5,40 en 4,70, lekker vaag bedrag Verward maar ja Tong uitsteken geld=geld Knipoog )
Het commetaar was eigenlijk in beide proeven dat mijn middendraf en middengalop iets ruimer mag, en Jamy haar neus meer naar voren mag/moet met rijbaan verlater. Voor mijn wijken had ik 2 keer een 7 en 2 keer een 6 daar was ik dus ook erg blij mee Lachen (ook al wijkt ze nog niet echt maar toch Tong uitsteken) vorige keer had ik namelijk 2 keer een 4 en 2 keer een 5 dus er zit vooruit gang in!
Nou nu heb ik alweer 6 punten in de L1 het gaat echt heel hard zo! (3 keer gestart) maar nu heb ik ff een tijdje niks en dan ga ik 26 julie op Boktponykamp weer starten Lachen


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:58

Heej gaat goed zo, jullie zijn een super combi!!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:05

lekker joh! waar moest je starten? heiloo?
groetjes

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 23:07

reddytobias schreef:
lekker joh! waar moest je starten? heiloo?
groetjes

Ja op de Pony/Paardenclub Tong uitsteken Maar het was een wedstrijd vanuit HCE ofzo Verward (heb er niet zoveel verstand van Tong uitsteken)


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:15

Het zal ook niet zo zijn he!! Tong uitsteken
Gefeliciteerd, echt knap van jullie hoor! Super gewoon! Party!!

Op naar de L2 Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:52

Jezus Lotte je gaat wel abnormaal snel hoor. Tong uitsteken
Gefeliciteerd!! Haha! Kan Jamy Camil niet even vertellen hoe Camilla het moet doen? Schijnheilig

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 11:01

Jawoor ik zal het vragen Schijnheilig
Ik zet Jamy wel in een box naast Camilla met kamp, misschien helpt het Tong uitsteken Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:31

Ja, wie weet. Schijnheilig
Misschien een keertje samen in de wei. Dan kan Jamy het voordoen en probeert Camilla het na te doen. Schijnheilig

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:02

Jemig Lotte alweer zulke goede punten.

Gefeliciteerd

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:53

veel smileys zeg!!! gefeliciteerd he. lekker 3 winstpunten erbij, dan gaat het wel hard!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 19:02

Dank je Lachen
Sorry van de smiles Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie, rien10, Sewri, Sydney_Zorro en 32 bezoekers