*~~ Brrr.. Dat was Eng.... ~~*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

*~~ Brrr.. Dat was Eng.... ~~*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 23:15

Haaii haaii,

Okee tis een beetje laat.. want het was Maandag al gebeurt maargoed moest het toch nog ff kwijt.

Maandags heb ik altijd springles, en afgelopen zondag was er concour geweest daar, dus er stonden allemaal nog hindernissen op het veld en die mochten wij springen.
Nou eerst ff los gesprongen ging allemaal vet goed enzo.. en toen gingen we naar het veld.
Nou ik moest als eerste want dan kon alles nog ff net iets hoger staan als de rest, want die hebben ook kleinere pony's enzo maargoed
er stonden 13 hindernissen, ik begon en het ging allemaal vet goed Haha! overal sprong ze zoo over heen tot dat ik bij hindernis 10 kwam, daar kwam ik niet goed uit maar het ging goed Cool
door naar hindernis 11 en daar gebeurde het Verward
we kwamen niet goed uit en ik sprong zegmaar voor Pasha uit toen stopte Pasha waardoor ik voorover eraf viel zo hangend op haar hoofd en daardoor verloor Pasha ook haar evenwicht en viel ook BOVEN OP MIJ Verward Verward Huilen

Ikke helemaal schreeuwen maar meer omdat ik zag dat er een pony om mij lach dan dat ik pijn had, gelukkig stond pasha snel op en ik had heel erg mazzel gehad want ik had niet erg heel veel pijn.
Ik ben opgestaan, gekeken of Pasha niks had gelukkig niet, maar want stond die lief bij mij Lovers Lovers oohh ze was helemaal niet weg gelopen stond er echt zo bij te kijken van Ach gut haha echt helemaal die manen in de war met allemaal gras en zand erin.......
Maar we hadden gelukkig niet en ik heb het hele parcour opnieuw gesprongen en dat ging gelukkig wel goed Lachen

Maar dat was me schrikken zeg, brrr... heel eng..

Mjaa. haha doei doeiiiiii

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:22

Brrr, het lijkt me eng om een pony boven op me te krijgen.
Gelukkig dat het zo goed af is gekomen! Lachen

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:37

ie eng heb je er zelf niks aan overgehouden??

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:38

mij lijkt het ook wel erg eng als dat gebeurd maar gelukkig is het allemaal wel goed afgelopen

veel sucses ermee

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:32

glukkig is alles goed gekomen Lachen

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:49

Wat ontzettend goed van je dat het hele parcours nog een keer gesprongen hebt. Echt heel dapper. Ik zou toch wel twintigkeer diep
moeten ademhalen. En dat pascha bij jou stond om te troosten vink ok lief.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 11:49

melvin schreef:
ie eng heb je er zelf niks aan overgehouden??


Neeh alleen een beetje dikke rug maar dat is nu ook al wel weer bijna over duss... khad mazzel Lachen

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 11:50

Wiesje schreef:
Wat ontzettend goed van je dat het hele parcours nog een keer gesprongen hebt. Echt heel dapper. Ik zou toch wel twintigkeer diep
moeten ademhalen. En dat pascha bij jou stond om te troosten vink ok lief.


Haha jaa ik moest ook wel zeker 20 x diep adem halen maar ach... jaa ik heb err niet echt zo bij na gedacht, hup gwoon de weer op en verder gaan want straks blijf ik het eng vinden maar gelukkig niet Haha!

Jaaa ik vond het ook zoo lief van Pasha Lovers

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:39

Bah!Dat had ik dus ook bijna een keer gehad.Ik springen met me pony maar ze wou dus niet de hindenis over en wou de andere kant ikuh trek der dus naar de hindernis en zij was weer van plan om eroverheen te springen maar toen dacht ik oo dat redt ze niet meer zo korte afstand en donni weer de andere kant op ik d8 of wel en toen ging het mis ze wist niet meer wat ze nu moest doen erover heen of niet dus sprong ze maar over de staander heen nou jah ze merkte al gauw dat ze dat niet kon en steigerde en maakte een rare beweging en toch maar over die balk heen ik had het niet meer en later stonden we stil en allebei stonden we echt zo van nou okay.. haha wel komisch achteraf als je dat hoofd van donni zag aaah die ogen toen ze de paal waar ze over heen wou springen zag volgens mij kreeg ze even geen lucht meer.Maar gelukkkig goed afgelopen

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 19:40

Jaaa soms heb je echt van die situaties dat je denkt wat moet ik hier nu weer mee:?:?
Maar gelukkig komt meestal alles wel weer goed en dan kan je er gelukkig later om lachen Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Myrthe_bz, SemrushBot, Sterrenpony, StonedRomy en 73 bezoekers