super les gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

super les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 23:09

Vanavond les gehad van Marita naar aanleiding van de Boktveiling.
Ik wou dus graag een zitles hebben. Nou dat heb ik geweten, ik stik van de spierpijn. Ik heb veel geleerd en Jappeloep was superbraaf.
In het begin dacht ze wel van wanneer hou je me nou eens vast zodat ik een punt heb om in de hand te lopen. Nee, dus alles met lange teugel, zodat ze toch echt op eigen benen moest lopen. Na een tijdje liep ze echt ontspannen en ik kon ontspannen zitten. Dit had ik echt nodig, overgangen zonder beugels en teugels maken, dat is echt werken.
Marita, je kan echt super lesgeven en ik heb veel geleerd. Ik bel je nog zeker voor nog een les.

Groetjes Jolanda

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:51

hardstikke fijn daty je ondspannen kan zitten dat heb je met paardrijden echt nodig

veel plezier nog

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:52

Nou Jolan, ik ben blij dat je zo goed je best hebt gedaan dat je je spieren voelt! Ik vond dat je eigenlijk al heel goed zat (behalve een beetje in de overgangen terug Lachen ). Een zitles was naar mijn gevoel niet echt noodzakelijk, maar is wel altijd nuttig!

Verder vond ik Jappeloep enorm braaf. Leuk paard met veel mogelijkheden . Succes met het rijden en wellicht tot ziens...

Bart zal blij zijn met jouw bijdrage aan de site! Ik zal het gauw overmaken Tong uitsteken !!

Fijn dat je het leuk vond en je kunt me altijd bellen of PB-en voor een vervolg... Als ik tijd heb, kom ik graag nog eens. *LOL* Groeten, Marita