haflinger te koop gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

haflinger te koop gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 16:29

Wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een haflinger tussen de 4 en 8 jaar oud min. 1.50 en braaf onder het zadel en in het verkeer. Het liefst een merrie en te koop in een straal van 75 km rond zwolle. Wie weet er wat voor mij??

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:43

ocihc schreef:
Wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een haflinger tussen de 4 en 8 jaar oud min. 1.50 en braaf onder het zadel en in het verkeer. Het liefst een merrie en te koop in een straal van 75 km rond zwolle. Wie weet er wat voor mij??


Misschien wel. Het is helaas geen merrie, maar hij is braaf onder het zadel en in het tuig. PB even voor details.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:34

Misschien kan je het beter bij eenmaal/andermaal zetten..
O ik zie dat je nog niet genoeg berichten hebt, dan gaat het over Haha!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:42

Ik weet misschien nog een haf voor je! Die wordt op het moment afgericht want die kon tot voor kort nog helemaal niks. Het is een merrie van drie jaar, erg aanhankelijk, eigenwijs en leuk om te zien. Maar je wilt per sé een ingereden Haf?

Groetjes, Denise.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:59

Ik weet er ook nog wel een. Het is een merrie van 6 jaar met volpapier. Ik weet zo niet hoe groot ze is. Ze is bereden en betuigd, alleen bij het betuigen wil het niet zo lukken want dan ziet ze ineens overal spoken.
Verder een lieve merrie als je meer wilt weten moet je maar even een pb sturen dan kunje het nummer van de man krijgen van wie ze is.