Special D in voorselectie Pavo??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Special D in voorselectie Pavo??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 12:32

Ik zag tot mijn verbazing Special D in de voorselectie Pavo-cup in Dronten 10 juli in geschreven staan. Onder Sarah van Fessem. Nou weet ik niet beter dan dat goedgekeurde hengsten een vrijgeleide naar de tweede ronde in Ermelo krijgen.

Of heb ik dit fout?


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:41

Huh??? Raar zeg, goedgekeurde hengsten hebben vrijstelling van de selecties en mogen metteen door naar de halve finale naar mijn weten! Misschien als wedstrijd ervaring? Verward Zou ook echt niet weten waarom hij in de selecties mee zou doen. Ben beniewd.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:52

euh...ik weet niet beter dat ggk hengsten ook gewoon voorrondes moeten lopen...ten minste:
-ik heb met Lethal (weer wat jaartjes geleden) steeds tegen Lancet gereden in de ring, ook in de voorronde
-en met Prakkie vorig jaar werd ik in de voorronde 4e achter (oa) Gerdine Marée met die jonge hengst van hun (hoe heet dat paard nou...)

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:06

...polansky.... Haha! Haha!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 14:22

Ik ben gaan zoeken:

Van de KWPN -site:
REGLEMENT KNHS/KWPN KAMPIOENSCHAPPEN DRESSUURBELOFTEN 2003
OM DE PAVO CUP
Algemeen

1.
De kampioenschappen hebben ten doel de aanleg van het Nederlands gefokte paard als dressuurpaard te toetsen.

2.
Aan de kampioenschappen inclusief de finale tijdens de KWPN Paardendagen kunnen paarden deelnemen die geboren zijn in 1998 of 1999 en die als veulen in het veulenboek of register A zijn geregistreerd bij het KWPN of het NRPS, alsmede alle goedgekeurde en erkende hengsten van het KWPN en NRPS (grote maat), alsmede merries met een registratiebewijs van een EU-erkend stamboek (of NAWPN) die opgenomen zijn in het KWPN- of NRPS-stamboek. Paarden die niet voldoen aan bovenstaande eisen en geregistreerd zijn bij een EU-erkend stamboek (of NAWPN), kunnen deelnemen aan de voorselectie, maar zijn uitgesloten van deelname aan de KWPN Paardendagen. **KWPN en NRPS goedgekeurde hengsten mogen rechtstreeks deelnemen aan de halve finale, tenzij ze toch gestart zijn tijdens een selectiewedstrijd en minder dan 67% behaald hebben. **

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:29

Sir Sinclair mag volgens mij gewoon meteen door naar de halve finale. iig hoeft hijd e voorrondes niet mee te doen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:00

Marjolein schreef:
Sir Sinclair mag volgens mij gewoon meteen door naar de halve finale. iig hoeft hijd e voorrondes niet mee te doen.


finale mocht ie willen dat ie die haalde;) dat moet ie idd nog bewijzen in de halve finale's in Ermelo

ik zag ook Kaiser Franz in de startlijsten staan

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 23:53

ik zag ook Kaiser Franz in de startlijsten staan [/quote]

Afbeelding

Ben benieuwd, ga wel proberen om te gaan kijken!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:34

Ik geloof dat ik die van mij maar lekker thuis laat...

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:16

mag ik je nog verder ontmoedigen?! Knipoog

*Sunny Times (Goodtimes x Belfalas xx) is een volle broer van tweevoudig pavo kampioen Lucky Times

*Sinclair C (Lord Sinclair x Glendale) aangewezen hengst vorig jaar..

*Rambo (Gribaldi x Amor) vorig jaar finale met Mattias nu met Happie in het zadel

*Ramzes (Cocktail x Cadmus xx) uit de zelfde moeder als mondriaan, Edward Gal in het zadel.


Echt mooie startlijsten!! word denk ik echt het jaar van de Gribaldi nakomelingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:33

Rambo en Ramzes ben ik niet zo bang voor, heb toch geen 5-jarige.
Ben wel benieuwd wat HP met Rambo kan doen trouwens.

In Houten stond ook al een Gribaldi aan kop, zag ik net.

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:45

Gerdine reed idd wel altijd voorrondes met Polansky en Lancet.. ik denk niet voor de lol, maar dat dat wel moest?..

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:20

nou, volgens de regels niet, want ggk hengsten bij het KWP mogen gelijk naar de halve finale. En beiden zijn ggk bij het KWPN....

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:23

Is dit geen regel die dit jaar of vorig jaar pas is ingevoerd.??? Weet het ook niet zeker. Vroeguhh moesten de hengsten zich wel selecteren op de centrale.

DELGRANGE zadels/ beenbescherming te koop
PB voor info

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:26

de gribaldi die in de voorselecties in Houten heeft gewonnen is echt een super mooi dier! de gangen waren echt geweldig! en de bouw klopte helemaal k d8 dat ie had gewonnen met 77 punten! *LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, GrapeshotBot en 60 bezoekers