Wedstrijd Aerdenhout 13 juli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Wedstrijd Aerdenhout 13 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 00:04

Wie doet er mee met de wedstrijd van 13 juli op Mariënweide in Aerdenhout? In welke klasse?
Als het goed is, doe ik zelf mee in de Z1. Misschien kom ik nog wat bokkers tegen. Gezichten bij namen hebben is toch ook leuk.

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen



esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:04

Hai, ja ik ben er waarschijnlijk wel. Als het goed is doen er een aantal mensen mee die ik ken. En twee van mijn stal, als het meezit zelfs drie. Dus spandoeken mee. En misschien ben ik zelfs nog wel aan het voorlezen!

...

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:26

esther82 schreef:
En twee van mijn stal


Jazeker! Ik (te herkennen aan mijn Barok heethoofd-schimmeltje Schijnheilig Knipoog ) ben er zeker bij in het B, ons stalgenootje in het M2.

En ja Es, je mag me voorlezen! Tong uitsteken Haha!

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 22:26

Een stalgenoot en mijn zusje doen ook mee in de B. Verder doen er vast nog wel bekenden mee uit de buurt die altijd meedoen op Mariënweide.

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:39

Barrie schreef:
Een stalgenoot en mijn zusje .

Wie zijn dat? Waarschijnlijk heb ik dan al eens tegen ze gereden. Lachen

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 17:45

Monique Menting is mijn zusje en Monique Starreveld is de stalgenoot. Zij moeten zondag a.s. weer en rijden allebei op een vosmerrie. Klopt het dat je Erik heet, Dickie? Volgens mij herken ik het schimmeltje waar je op rijdt (als ik het goed heb heeft ze nog wel eens eens last van overtollige energie op het inrijterrein...) en heb ik je dus wel eens gezien. In ieder geval succes zondag!

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 12:49

Nou, mijn wedstrijd ging niet zo goed... Ik had helaas niet lekker gereden en ik had bij lange na geen winstpunt. Ik mag uiteraard al helemaal niet naar de regiokampioenschappen. Maar, mijn zusje zat wel in de prijzen in de B, had twee winstpunten en ze mag naar Lisse op 16 augustus! Ik ben erg trots op haar! Gelukkig toch nog iets goeds op de hete, lange wedstrijddag op Mariënweide. De andere Monique had ook een winstpunt, dus zij was ook weer tevreden.

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers