vliegen en muggen helemaal weg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

vliegen en muggen helemaal weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 21:32

Verschillende mensen bij mij in de buurt laten hun woonhuis en stallen behandelen met een gif voor koudbloedigen. Het hele woonhuis cq stallen wordt behandeld. Je moet alles sluiten en na 1,5 uur mag je je huis of stal weer in en moet je ventileren. Het schijnt het hele seizoen tegen vliegen en muggen te werken. Bij de mensen waar ik vorige week was is bijna geen vlieg te bekennen! Aan de ene kant vind ik het een beetje eng, maar er werd mij verteld dat het absoluut geen kwaad kan bij mens of dier (warmbloed) Heeft iemand ervaring?

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:58

hoe heet dat spul en wat is de wekzame stof??

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:55

Ja ik ken mensen die een manege hebben en hun huis ook laten behandelen. Volgens hen werkt het echt perfect en na 1,5 uur is het inderdaad niet meer gevaarlijk. Zij doen het al jaren.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 21:59

Momentje nog, ik zal eens navragen wat de werkzame stof is.

MirandaMax
Berichten: 172
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:48

Ik heb er zelf geen ervaring mee, en heb er ook nog nooit van gehoord. Maar als ik dat zo hoor van die andere mensen, dan lijkt het me heel goed spul.
We hebben weleens iets gehad alleen dan voor de vlooien van de katten en dat werkte heel goed. Ik denk dat het geen kwaad kan om zoiets te gebruiken.