De kamer van een Johnny Depp en 1/2 LOTR FAN...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

De kamer van een Johnny Depp en 1/2 LOTR FAN...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:31

Ja ja, ikke ben al bijna 4 jaar lang...

EEN JOHNNY DEPP FAN Lovers Kwijl Die vent is gewoon GEWELDIG! hij ziet er kei goed uit, en kan geweldig acteren! Maar goed, daar gaat het nu even niet om...

Aangezien gister voor mij de vakantie is begonnen, werd het gelijk tijd voor de GROTE ZOMERSCHOONMAAK! Oftewel... ALLE SCHOOL SPULLEN ERUIT! Ik had een hele tijd geleden mijn bureau en mijn computer verplaatst, van onder mijn bed naar de achtermuur. Daarbij had ik niet gelijk alle posters foto's en plaatjes mee verhuisd, nu heb ik dat ook maar even vandaag gedaan. En daarbij wat foto's gemaakt van het eindresultaat...

Dus kom binnen en neem een kijkje in de kamer van een JOHNNY DEPP FAN... oh ja, ik ben ook nog een beetje Lord of the Rings fan, dus daar is ook het een en ander van te vinden Tong uitsteken

Ik laat niet alles zien want sommige delen van de kamer zijn nog wel een rommel, maar goed, hier het hoekje waarin ik elke dag zowat zit te BOKKEN!

Afbeelding

Op de volgende foto zie je mijn vooraanzicht van achter mijn bureau Tong uitsteken. Wat foto's, kaarten van johnny depp en LOTR en mijn 2 bronze danscertificaten Haha!

Afbeelding

En mijn zij aanzicht.

Afbeelding

Als volwaardig depp fan onderhoud je natuurlijk contacten met de amerikaanse fans, en als je daar dan HEEEEEL lang mee chat, krijg je vanzelf cadeautjes van opgestuurd, hier mijn pas gekregen mega poster van Pirates of the Carribean, deze film komt 21 augustus in nederland in de bioscopen ik kan niet wachten... BTW Als LOTR en Johnny Depp fan, ben je natuurlijk enorm blij om Johnny en Orlando bloom in dezelfde film tegen te komen Haha!

Afbeelding

Bij mijn laatste schoolreisje gingen we naar het zuiderzee muzeum in enkhuizen, dat was natuurlijk niks aan, de winkelstraat was iets leuker, daar heb ik deze plastice poster gekocht...

Afbeelding

En wat is een johnny depp fan, zonder een Johnny Depp wallpaper op de computer Tong uitsteken deze is van pirates of the carribean....

Afbeelding

Dan doen we een paar stapjes terug, en nemen we een kijkje op mijn deur en boven mijn deur...

Afbeelding

Dan draaien wij ons hoofd omhoog en vinden wij boven het raam 3 mega posters.. Hier de eerste twee...

Afbeelding

En dan hier de derde...

Afbeelding

Draaien wij nog iets verder door naar links dan vinden wij een mega poster van Lord of the Rings... Helaas zijn sommige foto's wat onscherp, das niet het werk van de camera, maar van mijn onstabiele hand...

Afbeelding

En dan nog een collecters item, dat mijn moeder liever kwijt is, want waar laat ingrid haar videobanden? Juist in een kartonnen standaard van lord of the rings Tong uitsteken

Afbeelding


Ok mensen dit was het weer Tong uitsteken Wat vonden jullie van mijn prachtige kamer Tong uitsteken Fleury vind het maar niks Tong uitsteken Zij haat johnny, Antoinette daarentegen zou wel langswillen komen of niet Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:44

Aaah! Die mega POTC-poster.... hoe krijg je dat voor elkaar? Kwijl Mooi zeg!
Wat een gave kamer hoor!

Mijn kamer ziet er ook zo ongeveer uit, maar dan met dierenposters, al vallen ze er inmiddels allemaal zo ongeveer wel af, maar dat maakt niet uit, over een tijdje kan ik de muren gaan behangen met filmposters. Wat dat betreft is een biosbaantje toch wel handig *LOL*
Én we hebben een megagrote POTC-stand gekregen in de bios, zo gauw de film dan is 'uitgedraaid' mag die met iemand van het personeel mee... *yes* Haha, alleen doe ik het dan voor Orlando Bloom want die vind ik toch wel gaver Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:50

Bloos Bloos Bloos Die stand heb ik bij ons in de bios ook gezien Bloos:o Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Toen ik dat ding gister zag in de bios, wilde ik bijna op mijn knieen vallen en buigen.. WOW geweldig dat ding... Ik wilde hem gelijk hebben!

alleen als ik daar mee aan kom zetten... die is toch VEEL te groot om op je kamer te zetten Knipoog wil je het johnny gedeelte niet kwijt?? Ik ga het zowiezo ook even bij onze bios proberen, maar mijn moeder ziet me al aankomen Knipoog

En die poster is een lang verhaal...

Ik heb een hele goede mailvriendin in de USA. Leslie, zij had van iemand gratis een poster gekregen. Die iemand Linda, had voor iemand anders ook zo'n poster besteld, maar die andere had er zelf al een verkregen ergens. Toen had Linda dus een poster over. Leslie had mij intussen verteld dat ze van Linda die poster had gekregen en toen had ik gezegd hoe geweldig ik dat wel niet vond. Toen is Leslie voor mij aan Linda gaan vragen of ze er nog eentje had Haha! en dat had ze dus Haha! en zo is die poster naar mij verzonden Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:52

Wat een mooie kamer
Sommige posters komen me wel heel bekend voor *LOL*

Ik zou je die foto's van mijn kamer incl. posters ook eens laten zien Knipoog

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:46

Hee heb je hem veranderd?
Tja, ik moet die johnny depp niet zo maar ik kan gelukkig nog wel goed slapen in jou kamer zonder al te veel nachtmerries Tong uitsteken

En als jullie goed kijken hang ik ook nog ergens tussen haha!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 10:25

uhm fleury volgens mij heb ik je gevonden! Ben jij dat niet, een na laatste foto, aan de rechterkant. Niet degene helemaal bovenaan, want dat is orlando bloom, maar diegene daaronder Knipoog Tong uitsteken

En ja antoinette, de foto's van jou kamer moeten inderdaad snel maar eens komen... Dat had je me al eeuwen geleden beloofd.

Waar blijven al die reacties van degene die in andere topics claimden johnny zo leuk te vinden Tong uitsteken ???

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:37

Nounee, ik wil het johnny depp gedeelte niet kwijt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet weet hoe die stand er precies uit ziet. Ik weet alleen dat we hem in de bios ergens hebben staan in een doos en de assistent-bedrijfsleider heeft aan me verteld hoe groot hij is (=GROOT). Op het moment hebben we nog geen plaats in die bios voor die stand, want er staan allerlei andere stands, o.a. knorretje. Als ze knorretje er nu uit gooien dan kan ik die POTC-stand zien, want ik ben er echt meganieuwsgierig naar Haha!
Ik ga hem trouwens geburiken als verhulling van een lelijke muur in de grote kelder waar ik de laatste tijd veel heb geslapen ivm de hitte. In die kelder is het nl altijd 15 graden. Veel beter dan die 25 graden die het vaak op m'n kamer was.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 17:23

He jammer Boos! Maar hij is GROOT!!! Iets van 1.60m hoog en dan nog een meter of 2,5 of 3 breed. Echt ZOOOO vet, nou goed, dan moet ik het bij onze eigen bios maar eens gaan proberen Tong uitsteken

(is heel erg jaloers op een bepaalde persoon hier Tong uitsteken )

ps: mocht je hem ooit alsnog kwijt willen, denk please aan mij Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:47

Zo, dat ziet er echt uit als een kamer van een megafan! Ik heb zelf ook posters van Shania Twain in mijn hele kamer gehangen, maar zo'n lekkere vent tegen de muur ziet er ook nie verkeerd uit! Maar ja, ik ben fan van Shania door haar muziek he? Knipoog Schijnheilig


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:19

Shiloh schreef:
uhm fleury volgens mij heb ik je gevonden! Ben jij dat niet, een na laatste foto, aan de rechterkant. Niet degene helemaal bovenaan, want dat is orlando bloom, maar diegene daaronder Knipoog Tong uitsteken


Um dank je ingrid

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers