Weet iemand of je bij kevenaar in arnhem....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Weet iemand of je bij kevenaar in arnhem....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:04

een rits in je leren laarzen kunt laten zetten??

Ik loop al een tijdje met het idee om er een rits in te laten zetten aangezien ik ze net een tikje aan de strakke kant vind en het aan en uittrekken gaat zo lastig (blijf elke keer aan het klooien als ik bij de kniestukken van de rijbroek aankom, dan gaat de rijbroek dubbel).

Nu hoor ik van veel mensen dat ze een rits in de laars hebben laten zetten en dat lijkt mij ook wel wat.

Nu wil ik dat natuurlijk wel laten doen door iemand met een beetje verstand van zaken dus niet dat mijn laarzen helemaal verpest worden.

Ik moet toch nog een keer langs kevenaar binnenkort maar ik dacht dat hier misschien ook wel iemand was die weet of ze dat daar doen?

Want ik ken mezelf: als ik er kom loop ik net zo vrolijk weer naar buiten zonder er ook maar een moment aan te denken dat ik dat nog wilde vragen (tja ik ben nogal vergeetachtig op zulke momenten, teveel haast enz enz.)
Zucht ik ben er vandaag zelfs nog zo dicht in de buurt geweest dus ik had er meteen langs kunnen gaan maar ja ik ben zo'n doos daar denk ik nu pas aan.

Dus als iemand weet of het kan daar (of ergens anders omgeving arnhem) zou ik het heel graag horen!
O ja wat kost zoiets nou ongeveer? Hoeft niet precies maar dan weet ik in ieder geval in welke richting ik moet denken.



loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:37

waarom bel je ze niet even Lachen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:40

bel ze gewoon even !!!!
er kan veel bij kevenaar Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 23:24

Ik was ook wel van plan om te bellen of even langs te gaan maar ik kom er telkens niet toe vandaar dat ik dacht misschien weet iemand op bokt het wel!
Ik zal er van de week nog eens achteraan gaan....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Frieke84, laetitia98, lovelance, OmgiliBot, Piekosjj, Wieke en 127 bezoekers