baal dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 15:54

ik heb vandaag echt een baal dag ik zal het wel ff neer zetten
ik kom bij Sya aan en wil haar gaan longeren in ons kleine blubber bakje ik haal het sjabrak onder mijn zadel van daan leg het ergens op
ik sta dus paar minuten later in ons blubber bakje te longen met bijzet pleur ik bijna op mijn smoel in de blubber net niet kon het net op vangen met mijn hand dus die zat tot aan mijn elleboog onder de modder
weer een poosje later ben ik Sya benen aan het schoon spuiten valt mijn longeerlijn in een groteplas water daarna valt mijn halster erin en daarna mijn hoofdstel
ik ben haar benen aan het drogen met een handoek ik zit dus op mij hurken val ik achterover met mijn kont in een grote plas water
oke dat had ik gedaan en ging ik mesten ik wil de kruiwagen op de plank naar boven rijden glei ik uit recht de mest hoop in
daarna heb ik alles uitgehangen wil ik mijn zadel opruimen valt mij sjabrak ook al die grote plas water in
dus alles is zijk en zijk nat ik dus ook dus ga ik mar naar huis


hebben jullie dat ook wel eens zo'n baal dag
gr. thirza

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:05

Hahaha sorry... Lachen

Dit klinkt erg grappig, echt iets voor een comedy!!

Ja ik heb het ook weleens, meestal niet zoveel dingen achter elkaar, maar gisteren viel mijn gelpad in een grote vieze plas..toen moest ik ook wel even vloeken hoor! Lachen Ik ben nogal onhandig dus ik laat regelmatig dingen vallen (kruiwagen vol mest enzo) of ik flikker op m'n bek of loop ergens tegen aan! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:11

Haha, sorry hoor, maar ik zat weer met een grote grijns op m'n bakkes. Zulke dingen herken ik wel, ben net zo'n kluns! Hihi!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:15

Goh heel herkenbaar hoor *LOL*

Bij mij gebeurd er ook vaak zoiets, 1x was ik bijna klaar met longeren en dus aan het uitstappen...ondertussen was ik aan het praten een vriendin. Moet je natuurlijk niet doen want dan let je niet op! Gevolg was dus ook dat ik in een plas water stapte en uitgleed....*LOL* En ik moest nog met de bus naar huis....

Toen ging afspuiten, zat op mijn hurken en Bassie wilde ff kroelen (ik zat voor hem en duwde met zijn hoofd tegen mij aan. Gevolg: ik viel achteruit, liet de waterslang los en spoot zo mezelf zeiknat AH!!!

Je ziet het, je bent gelukkig voor jouw niet de enige die zulke stomme dingen doet!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:16

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-03-22 15:19 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:10

GRIJNZ!!!!!!!!!!!
ja ik ken het wel...en vloeken dat ik dan doe ooohhh kan wel zo boos worden he als alles mis gaat!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:12

en kim wil je niet horen vloeken, die kan zo hard tekeer gaan *GRIJNZ* grapje kim

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:34

heeey pas op jij!;)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:45

nanananana pak me dan

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 21:49

wacht maar!!!!!!
haha neem je wel weer een keertje mee naar de hei en dan mag jij achter mij haha

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:10

achter jou,bleh. wacht maar neem ik crossebos wel mee. dan ga ik winnen of je hebt ineens een paard in je nek.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:16

ik heb zelfs weleens een baal week!laatst nog,laat ik op mandag het flesje allergitum(nog helemaal vol)van 35,-vallen,en dinsdag die van culivetsem(ook helemaal vol)van 40,-dus gewoon 75 gulden weggegooid!ja ik kan echt enorm stuntelen!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 23:17

Hahahaha!!! Heeeeeelll herkenbaar!! Hahaha!
Heel grappig ook, bij een ander dan, niet bij je zelf!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 01:09

Hahahahahahahahahaha!!!!! Sorry Thir, maar ik kan hier echt om lachen. Bij mij moet je echt niet in de buurt komen als ik zo'n bui heb. Maar die stomme plank ook bij de mesthoop, dat ding is spekglad, zelfs als het niet geregend heeft. En het is bekend dat men ruzie heeft met de mesthoop, want bij mij heeft de inhoud van de kruiwagen er ook regelmatig naastgelegen door die fijne hoop. Hahaha! Af en toe heb je gewoon zo'n dag, dat er gewoon niks goed mag/kan gaan.

*LOL* Knuf Mayo *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 10:43

He Thir als ik kom kijken ga je dan precies hetzelfde doen. Dan maak ik daar wel een leuk clipje van voor op bokt???

Ach we hebben allemaal wel een z´n dag hihihihi.

gr Pris

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 23:15

prisca ik hou ook van jou hoor