[NH] Animo voor (Parelli) speeldag in Wageningen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

[NH] Animo voor (Parelli) speeldag in Wageningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 14:55

Hoihoi,

de afgelopen playday in Wageningen was ontzettend gezellig. Daarom heb ik nu heel veel zin om een tweede speeldag te organiseren, maar dit keer met een grotere en meer georganiseerde opzet.

Je hoeft niet perse aan Parelli te doen om mee te kunnen doen met de speeldag, maar het is wel noodzakelijk dat je je paard goed kunt besturen op de grond, zowel met als zonder aanraking.

Ik heb een heel leuk idee om in het bos allerlei opdrachten uit te zetten en dan iedereen een boekje mee te geven met de uitleg van iedere task en ook een score-formulier toe te voegen. Dan kun je in kleine groepjes (3 personen met 2 of 3 paarden) de route door het bos lopen en onderweg opdrachten uitvoeren. Het scoreformulier is vooral voor jezelf, om te zien welke dingen goed gaan en waaraan je nog moet werken.

De tweede helft van de dag wordt dan wel weer helemaal vrij spelen met elkaars paarden, want dat was toch wel erg geslaagd.
Of misschien een wat langere buitenrit maken naar de hei?

Wie hebben er interesse in zo'n speeldag?
En wat voor datum komt dan het beste uit? Laatste weekend van augustus heeft mijn voorkeur.

Groetjes
Eveline



memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:41

Lijkt me gaaf. Ik wil best meedoen, liver mid augustus ipv eind ivm vakantie. Moet wel kijken of ik vervoer kan regelen maar anders ga ik graag mee!

Natural Horsemanshipdag Arnhem 8 en 9 September 2007!!
http://www.nharnhem.nl

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:06

Waar ligt Wageningen?
ik zou best wel willen komen kijken, maar mijn eigen pony meenemen word lastig denk ik...ik heb geen eigen trailer...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:38

ik zou best willen komen, maar zou liever nu nog even niemand anders met mijn paardje willen laten werken, omdat hij nu nog heel raar kan zijn qua karakter door zijn trauma.
en ik heb geen ruiterbewijs, dus mag ik er dan wel naar buiten.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:28

Er zijn al gelijk 4 aanmeldingen voor de playday (ook op ander forum). De datum die tot nu toe het meest favoriet is, is zaterdag 23 augustus.

Ineke: Wageningen ligt in de buurt van Arnhem, ongeveer 20km voor arnhem, vanuit jouw richting gezien. Misschien kun je wel met iemand meerijden die bij je uit de buurt komt.

Kinglover: Je hoeft je paard echt niet verplicht uit te lenen hoor! Maar sommige mensen vinden het juist wel prettig als een meer ervaren persoon eens met zijn/haar paard speelt (zo heeft iemand mijn pony in 10 minuutjes enorm snappy gemaakt bij achterwaarts porcupinen en achterhand wegdrijven Haha! ) en anderen maakt het niet uit of een beginner eens wat probeert (lukt toch nooit zo goed als bij jezelf Schijnheilig )

Wellicht is het het makkelijkst als ik nu gewoon zeg dat het 23 augustus wordt, en dat je dan hier kan reageren of je wel of niet kan.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:08

yep, als fotograaf en toeschouwer omdat ik geen paardenvervoer heb.

Niets zo charmant als een paard in her land.

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 10:34

De datum wordt waarschijnlijk gewijzigd naar zondag 24 augustus, omdat mn ouder een leuke familie-reunie hebben gepland op de zaterdag Boos!
Hopelijk maakt het jullie niet zoveel uit.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nezumichan en 4 bezoekers