eieren op mijn benen, enkel en nek > muggenbulten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

eieren op mijn benen, enkel en nek > muggenbulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 15:04

Bah... Ben deze zomer weer eens allergisch voor... jullie raden het al: muggenbulden. Ik heb echt werkelijk EIEREN op mijn benen, enkel en nek zitten. Elke keer dat ik in mijn nek gestoken word, is eht op naar de spoedeisende hulp, omdat ik anders stik.
Die muggenbult (echt, ze zijn alleen maar van zielige mugjes...) op mijn enkel maakt dan mijn hele voet jeukt (hij prikkeld overige zenuwen dus, en als ik krab, weet ik neit waar te beginnen, dus krab ik maar niet... Boos! ik word er onwijs sjaggo van, en prrrikweg helpt ook al niet/nauwelijks... Scheve mond
Wie heeft hier ook last van? (echt die eieren)
Laatst bijgewerkt door AmyII op 01-07-03 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:28

Heb idd ook snel eieren, ik smeer er nestocil op dat werkt super!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:30

Ik ken het maar al te goed, en ik slik er anti-histamine tegen. Vroeger had ik Triludan (terfenadine, maar dat mag niet meer verkocht worden) en nu heb ik Zyrtec.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:39

ik heb er gelukkig geen tot heel weinig last van..
maar t is muggenbulten.....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 15:40

sorry mach, ik zal even kijken of ik het veranderen kan Tong uitsteken
het jeukt als de neten, mijn pa zegt dat azijn ook helpt... klopt dat? volgends mij gaat dat alleen prikken door de zuurheidsgraad die erin zit... Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:48

Ik kan wel janken bij iedere bult die ik heb, het doet zeer en het jeukt als
de ziekte. Jammer genoeg helpt Zyrtec niet bij mij, het word tijd dat ik weer eens naar de dokter ga voor een ander middel.

Worden jullie bulten ook blauw naar verloop van tijd als de zwelling wat
af is genomen??

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:55

Klamboe over je bed heen, kan je in ieder geval niet snachts gestoken worden Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:56

Zyrtec helpt bij mij ook lang niet zo goed als Triludan. Ik heb nog een paar van die pilletjes, maar ik bewaar ze voor de echte 'noodsituaties'. Anders neem ik wel twee Zyrtecjes, duurt wat langer maar uiteindelijk werkt het wel. In Nieuw-Zeeland hebben ze anti-histamine in de vrije verkoop (overigens is Zyrtec nu ook vrij verkrijgbaar in NL), ik heb daar van alles geprobeerd, o.a. Telfast, maar dat was geen succes.

Ik-wil-mijn-Triludan-terug!!! Boos!

Bij mij worden de bulten idd ook wat blauw/groenig als de ergste zwelling weg is. Net of het een blauwe plek is.

Ik heb ooit eens een hele avond met mijn beide opgezwollen onderarmen in natte doeken gezeten met ijsklontjes (in plastic) ertussen. En pijn dat het deed... Niet fijn. Scheve mond

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 17:43

mijn bulten worden ook blauw/groen.. Mensen kijken me vaak echt aan van: heb je gevochten ofzo? mijn oog heeft eens goed dichtgezeten na een muggen-steek. Ik kreeg hem enit open, en de arts vond dat ik af moest wachten... maar hij zei dat de kans klein was dat ik ooit wat zou zien met dat oog erg klein was. uiteindelijk is het goedgekomen hoor Haha!
Ik heb vandaag de heledag met koorst op mijn bes gelegen vanwege die bulten.. .heb erg slecht gelapen vannacht Lips are sealed
En als ik ijs ga eten, leg ik ze eerst op mijn muggenbulten, dan neemt de pijn en de prik ietsje af...
Ik heb al een klaboe, maar dat ding werkt gewoon neit... elke ochteen muggendodende troep spuiten.. .helpt neit, muggenstift op, helpt niet! Boos! Blijkbaar hebben ze veel over voor mijn bloed Scheve mond

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:20

ik heb er meestal ook wel meer last van als de rest van mijn familie. ik was laatst door een daas gestoken, dat werd ook echt een hele schijf, een ei zal ik het nog niet noemen Knipoog mijn moeder heeft vandaag bij de apotheek een soort pompje gekocht wat je dan erop moet zetten, doordat het dan vacuüm (schrijf je dat zo Verward ) zuigt gaat het spul eruit wat het beest erin heeft gespoten. ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat ik nu geen muggenbult heb, maar ik heb van iemand gehoord dat het goed helpt en dat je daarna geen jeuk meer hoort te hebben Lachen misschien is het iets voor je?

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 18:34

dat is echt humor hahaha, zo'n ding hebben ze bij het zwembad ook *LOL* ik HOU van die dingen... alleen mijn muggenblulden zuigen ze niet, de lieverds Lovers Maar die dingen zijn echt grappig, ik zit em steeds overal op te zetten, als ik daar op de badmeester toren zat *LOL* hahaha heb me kapot gelachen... leest Tim de gebruiksaanwijzing voor: "Gelieve dit apparaat niet op uw edele delen te plaatsen" Duh! Maar emt die dingen lach ik me echt dood...

Ging net Boommie rijden... kreeg mijn laarzen niet aan Boos! (normaal gesproken sluiten ze goed aan bij mijn knieën en kuiten... nu niet dus Boos!) Nu heb ik dus verplicht zonder laarzen metoen rijden, op gympies, en dar rijd knudde, aangezien mijn velletje steeds tussen het zweetblad komt... *auw*