Weer naar kliniek geweest...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 20:31

De pees is heel goed herstellende. De dierenarts zei dat er al weer een mooie structuur in zat en dat ik nu mag beginnen met stappen. Elke dag even, eerst 5 minuten en steeds wat langer. Ik denk dat de magneetveldtherapie wel erg goed helpt. Nu moeten we er 28 september weer naar toe, en dan mag ik daarna er waarschijnlijk weer op ( hoop ik) Toch wel goed nieuws, vinden jullie niet, het had ook slechter kunnen worden!! Alleen zijn we weer een maand verder, maar ik moet geduld hebben, zucht.... Doei!! Pling Pling Pling


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 21:12

Goed nieuws toch! Nog even geduld hebben. Zou je er zo snel al weer op mogen als je nu pas mag stappen met haar?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 22:38

het buurpaardje van Barley Queen had ook een kapotte pees. Ze heeft heel veel moeten stappen en we zijn nu al bijna een jaar verder. maar de genezing loopt voorspoedig. Ze mag al lang weer stappen en draven en nu zelfs kleine stukjes galop. Binnenkort moet ze terug voor een laatste check-up. hopenlijk is alles dan weer in orde.

Maar gefeliciteerd met het goede nieuws

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 09:34

Gelukkig maar. Rustig aandoen hoor, met een peesblessure valt echt niet te spotten, en het paard voelt niets dus die wil alleen maar gek doen.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, FCSA, JornaR, Mark0919, MirjamRobin, Pellelilly, SunnyHorse, tienus63 en 37 bezoekers