4-tal wedstrijd vraagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

4-tal wedstrijd vraagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 11:35

eyzzz,
ik wil samen met andere meiden eind augustus met 4-tal starten op de gelderse, maar nu hoor ik net, dat je een wedstrijd moet hebben gereden voordat je daaraan mag starten! weet iemand hier meer van? vertel het als je blieft!

x regina


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:43

je mag pas naar de gelderse als je geselcteerd bent!
Je moet dan eerst meedoen met selectie wedsrijden!!

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 11:44

Maar er zijn helemaal geen selectie wedstrijden voor 4-tal!
En daarom vond ik het ook zo raar dat je zomaar naar de gelderse mocht! dus d8 laat ik het ff vragen op bokt! en toen kreeg ik te horen dat je waarschijnlijk eerst een wedstrijd met je 4-tal moet hebben gereden! Maar daar heb ik nog nooit van gehoord! en daarom hoopte ik dat jullie het wel weten! help ons!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:20

Mijn periode van afdelingsdressuur ligt al ergens in een ver verleden Haha! Maar toen was het al zo dat je voor een prov. kampioenschap eerst een gewone wedstrijd gestart moest hebben, dus zou me niets verbazen als dat nog zo is.
Dat was inderdaad het enige criterium waaraan je moest voldoen.

Navragen is beter dan afvragen.


Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:52

Klopt, je moet 1x gestart zijn als viertal om mee te mogen doen aan de Gelderse.

pluk de dag

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:56

Lijkt me een beetje raar als iedereen maar een 4-tal kan samenstellen en gewoon maar naar de Gelderse gaat. Je kan je daarvoor ook niet zomaar inschrijven.

Don't dream your life, live your dreams!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:05

Hoihoi

Ik rijd bij Aarle-Rixtel in Provincie Brabant en wij hebben ook met 3 achttallen en 3 viertallen moeten starten om mee te mogen doen aan de Brabantste, dus er zijn wel degelijk selecties voor, anders zou ik me ook wel willen inschrijven voor de Brabanste individueel!!!

Niet vervelend bedoeld

Groetjes Sanne en Olrike N

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:16

Niet in alle provincies moet je eerst een wedstrijd rijden. Ons viertal kan ook gewoon naar de kampioenschappen toe, er hoefde geen selectie.

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:22

aarle rixtel heeft geen 3 achttallen en 3 viertallen(en ook niet gehad) is mooi overdreven hoor olrike. 2 achttallen en 1 viertal als alle ruiters meerijden.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:26

Weet niet hoe het in gelderland zit maar hier in brabant moet je je eerst selecteren, ook voor afdelingsdressuur. Wij starten met onze club met 3 viertallen CDE-L, zijn voor die selectie 19 viertallen. Voor de M en Z ook nog en dan nog de achttallen, dus zou raar zijn bij ons om iedereen door te laten.
Maar weet niet hoe het bij jullie zit, durf ik niks over te zeggen.

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:29

idderdaad je moet je eerst selecteren voor de kampioenschappen. anders zou het wel heel makkelijk zijn .

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:43

Ik heb 2jaar geleden voor het laatst meegereden in een ponyviertal(gelderland) Toen hoefde je je niet eerst te selecteren!

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 15:48

ik rijd in gelderland en ik weet zeker dat je je niet eerst hoeft te selecteren omdat ze altijd weer blij zijn als er weer viertallen zijn. maar het kan best als je van te voren een wedstrijd hebt moeten gereden, dat weet ik niet

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:35

Mara schreef:
eyzzz,
ik wil samen met andere meiden eind augustus met 4-tal starten op de gelderse, maar nu hoor ik net, dat je een wedstrijd moet hebben gereden voordat je daaraan mag starten! weet iemand hier meer van? vertel het als je blieft!

x regina


Samen met andere meiden, of zijn ze wel allemaal van je vereniging? je moet namelijk wel vanuit je vereniging starten, dat sowieso!
Ten tweede lijkt het me dat je van tevoren zelf al wel 1 of meer wedstrijden wilt hebben gereden, dan weet je waar je staat en of je het waardig bent naar de Gelderse te gaan... Scheve mond

Toen ik 4-tal reed hadden wij voorafgaand aan de gelderse een competitie van 3 wedstrijden met onze kring (Achterhoek-Oost) dan wist je waar je stond.
Of 1 keer starten echt verplicht is, weet ik eigenlijk niet.

Verenigingskampioenschap kan je voor zover ik weet wel gewoon in schrijven.

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 17:00

hallo....jooh wie komt er op om op deze topic te antwoordne?ik heb deze topic vorige jaar geopend en opeens reageert er weer iemand hier op?! vaag, maar ik heb dus vorige jaar met meiden van onze club 4tal gereden op de gelderse, zonder je ervoor te selecteren en we hebben van te voren ook nog nooit een wedstrijd met zn 4en gereden als 4tal...maar ik weet niet op dat dit jaar ook geldt, wat ik wel weet is dat ze hier allang blij zijn als er 4tallen meedoen, vandaar dat er vorig jaar ook geen selecties waren!

groetjes regina

p.s. we waren 7e van de 14 geworden, geloof ik, of iig we waren in het midden geeindigd...waar we dus egt heel blij meewaren haha... Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:01

Sowwwww, wat een oud topic. Kom ineens een reactie van mezelf tegen :d
Slotje lijkt me.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26 en 5 bezoekers