Hoe is de vliegendeken van de paardendrogist?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Hoe is de vliegendeken van de paardendrogist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 21:12

Ik zag net dat de vliegendekens van vorig jaar nu goedkoper werden aangeboden op de site.

Zijn deze dekens het geld waard?
Wat me wel bevalt is de buikflap zodat de vliegen ook niet onder de buik komen.

Heeft iemand ervaring met deze deken positief of negatief?
En hoe is de maatvoering?
Valt deze deken groot of klein?
Want ik zie dat maat 175 er niet is en 185 nog wel en ik heb meestal 175 en soms 185 dus als het groot uitvalt dan houdt het nu al op natuurlijk.

Als het een fijne deken is dan is het toch een mooi voordeeltje aangezien ze toch een behoorlijk stukje afgeprijsd zijn.


Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:34

Ja die buikflap is prachtig alleen was ie te breed en als mijn pony moest plassen dan ging zijn slurfje in de buikflap en daar pieste die in. Dus ik heb de boel weer moeten vermaken. Verder vind ik de deken nogal stug en hij schuurt nogal snel. Hij werkt wel goed tegen de vliegen.

Come over to the dark side, we have cookies!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 21:46

Mmm aangezien die van mij ook een ruin is lijkt dat plasprobleem me nogal lastig!

Dan moet ik er misschien toch nog maar eens over nadenken want dat schuren klinkt ook niet fijn.
Bleef de deken verder wel goed liggen ook met rollen en dergelijke? Aangezien mijn pony het op een of andere manier altijd voor elkaar krijgt om spullen af te krijgen.....

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:19

Mijn pony rolt ook altijd gewoon, maar de deken bleef wel goed liggen. Als ik jou was dan zou ik er een paar tientjes bij leggen en een kopen die wat soepeler is.

Come over to the dark side, we have cookies!

branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:04

De deken van Bucas schuurt absoluut niet en blijft prima liggen. Hij is alleen niet bijtbestendig. Ik heb nog het oude model, maar er is zag ik een nieuwe met een nog betere borstsluiting en een buikflap. Aan de hals zit hij ook mooi dicht, zodat daar ook geen vliegen onder kunnen.
Maar nogmaals, als je een paard hebt wat zichzelf bijt (om a.h.w. te krabben), of als er een ander paard bij in loopt wat het leuk vindt om dekens te slopen, moet je deze niet nemen. Daar is ie niet tegen bestand.

Te koop: Trekker True Talent zadel en een Pegaso zadel

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:59

Die van mij loopt alleen dus bijtbestendig zeg maar Haha!

Hij is meestal niet zo happerig op zichzelf maar ja ik weet het nooit met dat monstertje. Sinds vorige week heb ik hem een vliegenmasker van de paardendrogist om en hij heeft het al drie keer voor elkaar gehad om hem van een oor af te krijgen.
Gevolg een masker dat zo scheef zit dat de ogen op de rechterwang hangen....
Maar ja daar moet het ding maar tegen kunnen.

Dan moet ik misschien toch maar eens investeren in een bucas!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:18

ik had die van paardendrogist ook besteld..maar toen was 185 er niet..en kreeg ik opeens 195..toen heb ik ook een bucas gekocht...die ik ook veel fijner vind...iedeale dingetjes!Ik heb ook een vliegenmasker van de paardendrogist en 1tje van een ander merk..en dies idd veel fijner..verder wel erg tevreden over de paardendrogist Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:39

Weet iemand hoe de deken van Harry's horse is??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:11

Ik heb het gezien, het spul is van dat vliegenmasker gaas, plastic achtig, maar volgens mij is ie vrij stevig! Vergelijkbaar met die van Rambo, als je een sloopzuchtig paard heb, zal ik die zeker kopen!

Veel verzorgingsproducten en supplementen te koop!
Stella vd Lommerweide, elite + sport, Z2 +1! Ruhne van de Smidshof, L2 startgerechtigd!
Vienna Ventus CK haflingers Jeugdkampioen 2009

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:18

Dus jullie raden aan om deze deken niet te kopen??? Ik zat net ook op de site van de paardendrogist te kijken en zat er toch al over te denken te bestellen! Ik vonde de prijs (62.50) best leuk namelijk....

Don't dream your life, live your dreams!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:24

ik zou m niet kopen, de prijs is goed te doen, maar ik heb m ook even thuis gehad..maar de maat was dus niet goed, en als ik vergelijk hoe de stof is vergeleken met bucas..is bucas veel beter...wel duurder.Maar ik denk dat je ook niet elk jaar een nieuwe vliegendeken koopt, het is wel een investering en ik denk dat je met die van bucas langer en meer plezier heb...maarjah ik kan er niet goed over oordelen want ik heb de paardendrogist niet gebruikt.Maar bij de bucas zit er al een hals aan, bij de pd niet ofwel?


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:29

nee inderdaad niet! Alleen bij de maat 7, maar dei is voor hele grote paarden! alleen ik las dat die van bucas niet bijtbestendig zou zijn, dat vind ik minder want mijn paard staat met anderen in de wei.
En weet jij hoe die van Rambo is?

Don't dream your life, live your dreams!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:03

youngster schreef:
Weet iemand hoe de deken van Harry's horse is??


Ik heb (sinds) 2 weken een deken van harry's horse! Hij is stug maar dat vind ik niet erg, dazen kunnen er niet doorheel bijten! Er zit een (losse) buikflap bij, hals en masker (Euro 99). Die van mij is een echte dekensloper en kan daarbij gebruik maken van bomen in het weiland, als ze deze had kunnen slopen dan zou die nu al kapot zijn Haha!

De losse nek kan ook tijdens het rijden (ik woon aan de rand vh bos) gebruikt worden.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:36

Ik heb die van de paardendrogist en ben er best tevreden over hoor!
Geen plasprobleem, stevig materiaal, allen kreukelt hij ene beetje, hij is echt niet stug hoor valt best mee.
Buikflap is erg leuk alleen voor Bouke wat te wijd das wat jammer, maar hij zal ook niet strak tegen de buik aan moeten denk ik. Pasvorm is goed ja op de borst, zakt hij wat uit met grazen, doordat zijn hals er tegen aan drukt. maar ja, das denk ik normaal. Verder geen schuurplekken ofzo.

Afbeelding

Hier kan je het "kreuken" wat zien, hij kreukt wat in elkaar zegmaar. Heb heb nog nooit gewassen, dus weet niet of dan die kreukels eruit gaan.
Dit is het tweede seizoen dat hij hem draagt. Hij blijft goed zitten met rollen, ondanks dat er geen beenriemen aan zitten. En het lekkere vind ik de witte kleur, das wel prettig met een zwart paard verkoelt hij ook wat tenminste.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Googlebot en 103 bezoekers