Klein kitten "gered" door moederpoes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Klein kitten "gered" door moederpoes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 17:49

Ik kwam vanmiddag op stal, stap uit mijn auto zit er een klein kitten te mauwen. Ik had direct zo iets van inpakken en wegwezen, maar goed... das natuurlijk niet de bedoeling.

Nu zit er bij ons op de hooizolder inderdaad een kat die kittens had gekregen, maar dat is echt zo'n niet hand tamme boederij kat Vork , dus kittens had ik daar nog niet van gezien, die had ze goed verstopt gehouden. Maar ik zag die poes dus mooi niet in de buurt... Maar even stilletjes blijven zitten en toen kwam de moederpoes eraan... pakt het kitten bij de nek en begint te slepen.

Terug de stal in ging ok, maar toen kwam er een grote hindernis, de ladder naar de hooizolder. Ik stond eigenlijk al klaar om het kitten op te pakken en boven neer te zetten, maar stoere moederpoes sleurt dat kitten gewoon de hele ladder op ! (hihi, ik weet nu wel waar het nestje zit Knipoog)

Nu maar hopen dat ie niet opnieuw naar beneden komt, het eigenwijze ding!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:20

mooi is dat tog he.. hoe dieren zich zo kunnen redden en zow.. Vin het zo mooi om te zien altijd!!

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 16:48

Wat lief! ik wil ze morgen ook wel even zien.
gr.

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:23

Moeder kat ging gister jagen (weet niet op wat, kleine onschuldige veld muisjes denk ik) Heb ik het kleine katje ook gezien samen met saar. We moeten maar proberen of we deze tam kunnen maken. Hij begon gister al te krabben.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:58

Wij hebben 5 kleintjes op stal en ik ga elke dag even kroelen want dan worden ze lekker mak en als ik een huisje heb neem ik er eentje want die is zo cute.