Sjapoer.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Sjapoer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 17:48

Ik ben het internet aan het afsporen naar info over de hengst Sjapoer.
Hij is gecastreerd en staat ook niet meer bij de Nieuwe Neuvel.
Weet iemand waar hij wel is? Ik heb hem nl vaker zien staan in die 'folders'van de Nieuwe Heuvel, maar natuurlijk ben ik die kwijt.
En heeft er iemand foto's van hem en informatie over de nakomelingen? Ben ontzettend benieuwd.

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:58

Hoi, je moet gewoon mailtje naar de Nieuwe heuvel sturen, heb ik ook gedaan, over een haflingerhengst die in 1994 bij hun stond, nu gaan ze me thuis foto's opsturen, echt leuk!

Dus mailen maar naar www.denieuweheuvel.com of .nl

Juut

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:51


gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:10

de merrie van rooslover(of iets dergelijks) heeft twee goedgekeurde zonen van Sjapoer gebracht. Star en Sergi van vreeburch(vm mufaq ox)
Beide zijn E-pony's.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 23:08

MIjn vriendin heeft een merrie van sjapoer. ik heb fotos dus als je intresse heb hoor ik het wel!

arabierboy

Berichten: 39
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: den haag (nl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 01:04

hoi je kan ook naar het avs mailen voor info over zijn nakomelingen en hij is gecastereerd omdat hij onvruchtbaar is geworden hoe dat komt weet ik niet wou namelijk mijn merrie laten dekken door hem en toen vertelde ze het tegen me het web adres van het avs is http://www.avsweb.nl en der email info@arabier.com hoop dat je hier wat aan hebt

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 08:29

gomir schreef:
de merrie van rooslover(of iets dergelijks) heeft twee goedgekeurde zonen van Sjapoer gebracht. Star en Sergi van vreeburch(vm mufaq ox)
Beide zijn E-pony's.

Jij was me dus voor, Tong uitsteken
[FA] plaatjes gezocht van nakomelingen van Sjapoer ox. , foto's van Star en Sergi, Star heb ik zelf een tijdje in mijn eigendom gehad

*adres staat er al een keer zag ik Bloos *

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:25

hoi,
hij is particulier verkocht als ik het goed begrepen heb en hij heeft het daar prima ....hoop hem op[arabische]sport wedstrijd dagen tegen te
komen ,lijkt me helemaal te gek ...het was een bijzondere en lieve hengst....
en ook ik heb een nakomeling van hem , Mitch[Sahmed] ,geb. 24-04-1995, in maart dit jaat geruind , het is een mooi en heel fijn sportpaardje + dat ook hij een prettig karakter heeft , bruin met witte voetjes ,zwarte manen ,altijd in een vrolijk en goed humeur,hij is 100% OX, m. Dakhilah.
gr,sas.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:30

wil iemand mij die fotos van de nakomelingen toesturen?pb maar voor mijn adres

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:59

Mijn jaarlingmerrie heeft net een half broertje gekregen en zijn vader is Sjapoer. Kreeg van die mensen een brief en een foto van het hengstje (om aan zijn zus te laten zien). Onwijs leuk beestje! 3 witte sokjes, kolletje en verder zwarte manen en staart (de rest is bruin). Ze schreven dat hij chique is en 3 onwijs mooie gangen heeft. Helaas kan ik die foto niet op internet plaatsen, heb daar de dingen niet voor...

Arabian_Girl

Berichten: 4733
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:14

arabierboy schreef:
hoi je kan ook naar het avs mailen voor info over zijn nakomelingen en hij is gecastereerd omdat hij onvruchtbaar is geworden hoe dat komt weet ik niet wou namelijk mijn merrie laten dekken door hem en toen vertelde ze het tegen me het web adres van het avs is http://www.avsweb.nl en der email info@arabier.com hoop dat je hier wat aan hebt


die vrouw aan de telefoon zei dat hij gewoon nog hengst was en begin dit jaar stond hij nog bij hun opstal, maar ze dekten er niet meer mee want zijn zaad was niet goed meer. iemand die bij mij op stal heeft gestaan heeft er een merrie van, die hebben ze van GB gekocht, ik heb haar pas nog gezien, als ik haar weer zie vraag ik wel een foto, of ik ga er eventjes langs om een foto te maken. die merrie is donkerbruin met zwarte manen.zij heeft ook foto's van sjapoer in het echt gekregen.