Trots, happy en ook gewreekt paardrijden;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Trots, happy en ook gewreekt paardrijden;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 00:44

Beetje vaste prik om hier een verslag neer te tikken.
Vanavond weer les gehad van Kim.
En Parretje deedt zo haar best!!

Gisteren hadden we al gereden en toen stond ikzelf versteld dat ze zo goed luisterde *was immers pas de vierde keer*
Stilstaan, stappen en draven, allemaal als ik dat aan gaf in mijn tempo, afentoe nog een uitschietertje in de draf maar verders echt heel relaxed.

Kreeg dan ook vandaag te horen dat ik heel wat relaxter zat dan de vorige keer *gebrek aan toeschouwers speelde denk ook mee, wordt ik altijd nerveus van Haha! *
Maar gewoon superfijn gevoel bij der ook al plensde het.
Kim vroeg hoe ze voelde *vraagt ze elke les* en ja ze voelde wel lekker...wou nog niet meteen te positief zijn maar ze was echt gewoon lekker fijn ontspannen.
Halthouden meteen weer in 1 keer, draven zomaar in 1 keer, ok het tempo en mijn handenstand moet nog aan gewerkt worden, maar geloof dat mijn benen alweer wat beter zijn.

Na 10 minuten kwam er een ander paard in de bak en toen werd ik weer wat nerveuzig, Par hangt nogal aan andere paarden, en is natuurlijk pas net onder het zadel.
Een ander paard wat dan roekeloos alle kanten opgaat en eff alle dressuurkwaliteiten wil laten zien is dan niet echt geweldig, vooral niet in onze kleine bak.
Maar Kim heeft me daar helemaal van afgeleid en na een paar minuten werd ik al wat meer ontspannen.
En nog twee minuten later was het andere paard weg Haha! *GO KIM*

Anyhowsz, ik duik nu lekker mijn bed in met mijn toekomstdromen van strandritten en boscrossen en natuurlijk wedstrijdjes.

Ik heb nu trouwens officieel toestemming gehad in plaats van 2 keer naar 3 keer in de week te gaan.
Par heeft zoveel looplust en energie en zin er in dat die er waarschijnlijk helemaal niet mee zal zitten.

Alhoewel ze wel erg raar op haar neus zat te kijken dat we opeens afwenden en toen de andere kant opgingen *eh baas klopt niets van hoor..dernet liepen we die kant op...echt waar Verward *

Lang verhaal maar moest het eff kwijt Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 08:41

Tja nog even en dan ben ik overbodig..........snif, snif.....Gaat echt heel goed met die twee.......ben er best een beetje trots op!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 12:53

Eh..ik heb toch ook les nodig als ze ingereden is?
Of doe jij dat niet?

Want dan laat ik Par weer gewoon uit de naad lopen hoor Haha!
Gheghe dan kan je stiekum blijven

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:00

Lekker dat het zo goed gaat! Pal is wel snugger!

Welk ander paard kwam er dan in de bak?? Ik had gisteren ook, ging ik rijden met Po, komt Jiska er op een gegeven moment bij longeren in het midden van de bak! Asociaal, kon geen voltetje meer rijden, niks! Maar ja, jij had les gisteren dus jij hebt dan sowieso voorrang!

Sie joe, Denise.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 13:04

Suzan met Roos, opzich neit zo erg maar iedere keer als ik me aanpastte en van hand veranderde wat toch al moeilijk is met Par ging zij weer de andere kant op.....begon een beetje op treiteren te lijken.
Stil staan vlak naast de hoefslag...tsja Par kent dat allemala nog niet.

Maar ze heeft zich supergedragen hoor Lovers

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:34

gaaf dat het zo goed gaat! Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:49

Leuk hoor dat Par het zo goed doet! Hopelijk gaat het mij en Stagave net zo af volgende zomer... Ik zal een keer foto`s maken als je aan het rijden bent, oke?!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:36

Sily schreef:
opzich neit zo erg maar iedere keer als ik me aanpastte en van hand veranderde wat toch al moeilijk is met Par ging zij weer de andere kant op.....Stil staan vlak naast de hoefslag...tsja Par kent dat allemala nog niet.



Imo moet de gene die erbij rijd zich aanpassen aan diegene die les heeft.... Nou heeft sil gelukkig een haf Haha! Clown ......dus ik heb tegen Sil gezegd Zet m op de volte en kijk alleen nog maar naar mij..........En het hielp BOTSING!!!! en toen ging die andere ruiter uit de bak........ Schijnheilig Schijnheilig Leuk hoor die tanks.......... Knipoog

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:38

gijsenkim"]
[quote="Sily schreef:
opzich neit zo erg maar iedere keer als ik me aanpastte en van hand veranderde wat toch al moeilijk is met Par ging zij weer de andere kant op.....Stil staan vlak naast de hoefslag...tsja Par kent dat allemala nog niet.



Imo moet de gene die erbij rijd zich aanpassen aan diegene die les heeft.... Nou heeft sil gelukkig een haf Haha! Clown ......dus ik heb tegen Sil gezegd Zet m op de volte en kijk alleen nog maar naar mij..........En het hielp BOTSING!!!! en toen ging die andere ruiter uit de bak........ Schijnheilig Schijnheilig Leuk hoor die tanks.......... Knipoog
[/quote]

GO KIM GO SYL GO PAR !! Wowwww de oorlog is dus weer verklaard op stal *gezellig*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, anjali, Hobbyhorse, Iselda, JeRekers, Karintich, moeshie, Sting en 92 bezoekers