Lunch?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 12:42

Hahaha, het is volgensmij weer middagpauze zeg Lachen Niet bij te houden gewoon Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:43

Hahaha echt grappig! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:44

jaha gelukkig nog een half uur moet ik weer aan het werk maar! vanaf half 3 praktijk schoonmaken en dan heb ik om half 5 alles klaar etc en weekend YESSSSSSSSS!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:45

Voor mij is het de hele dag middagpauze, ik zit helemaal alleen dus... Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:46

O heb je dan al WEEKEND wat heerlijk zeg!!!
Ik moet nog een dag *snik snik*......nogwel tot 19.00 uur!!!

jacqueline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 13:35

Citaat:
Op 2001-03-22 12:45, schreef Jura:
Voor mij is het de hele dag middagpauze, ik zit helemaal alleen dus... Lachen



He Jakkie, helemaal alleen in je eentje? Niemand om effe tegenaan te kleppen? Wat doe je dan? Is het wel gezellig zo? Of is dit toevallig een keer een dagje, dat je alleen zit? (halloooooo, hoezo nieuwsgierig?)
Hihi, gr, Sonja.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 13:57

Nou ik werk alleen met mijn baas maar die is de hele dag de hort op (bijna elke dag dus). Nu heb ik sinds kort een nieuwe collega en die zit op mijn plek en ik ben naar boven verbannen omdat ik toch weg moet hier. Er is namelijk niet genoeg geld meer voor mijn functie dus ik moet weg. Maar ik werk hier al 1,5 jaar en heb dus nooit collega's gehad. Soms is het wel erg lekker hoor, kan je lekker doen wat je wil enzo. Ik heb nu een gewone kantoor baan, op een boerderij! Lachen Het is namelijk een klein pand in de 'tuin' van een boerderij. De eigenaar verhuurt het aan dit bedrijf. En om het nog ingewikkelder te maken: dit is een Fins bedrijf, ik praat hier dus de hele dag Fins *LOL* Neehoor, Engels (met mijn finse collega's in Finland en andere buitenlandse collega's)! Lachen

Maar goed, ik heb nu dus een erg relaxte baan met heel veel vrijheid, het is net of ik in een huiskamer zit! Met allerlei dieren, dat is wel leuk!

Ik heb dit een beetje chaotisch opgeschreven, ik hoop dat je het begrijpt!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:02

Uhhh....dus jij moet daar weg terwijl iemand anders daar jou plek inneemt....wilde je dat zelf of moet dat......???

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:08

Nee ik wilde dat eerst niet, maar die collega kan meer doen dan ik, want hij zit al jaren in het vak, dus aan hem hebben ze meer dan aan mij (ik ben alleen administratief medewerkster en hij kan ook klanten aantrekken enzo), maar aan de andere kant weet ik ook wel dat dit niet mijn toekomst is. Ik heb een opleiding waar ik nu niets mee doe en dat is ook zonde. Bovendien wil ik meer verdienen en meer uitdaging hebben dan nu. Ik heb nu ook helemaal geen goed gevoel over mezelf, dit werk is makkelijk en saai. Ik krijg een kleine 'oprotpremie' en de bedoeling is dat het in goed overleg gaat, anders wordt het een rechtzaak enzo...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:11

Ach jee he......maar hoe lang kan je nog blijven dan???
Jij was het toch ook die wilde verhuizen en een andere stal zocht?
Misschien is het dan straks wat makkelijker om de knoop door te hakken als je daar eenmaal geen werk meer hebt....offe heb ik het nu helemaal mis!!!!

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:17

Ja dat was ik, en ik word helemaal gek van mezelf!

Ik heb nog een maandje en ben druk met solliciteren. Heel misschien heb ik een baan. Ik hoop zo dat die doorgaat!!

Maar goed, ik moet dus een ander huis, een andere baan en een andere stal gaan zoeken, maar wat eerst?? Ik word er echt heel zenuwachtig van!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:20

Kan me voorstellen hoe je je voelt het is gewoon het onzekere, nu is alles lekker beschermt en ook al is het niet altijd even leuk, je hebt nu vastigheid......maar ja het leven bestaat af en toe ook uit een gokje wagen, en risicos nemen.......maar hoe dan ook alles komt wel weer goed.......daar ben ik van overtuigt!!!!

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:23

Ja je hebt gelijk! Maar ik vind risico's nemen soms erg eng. Nu is (was) alles lekker veilig enzo. Maar misschien is het wel goed om eens te veranderen, nu sta ik alleen maar stil. En stil staan is achteruitgang...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:29

Dat heeft denk ik ook een beetje met onzekerheid rond jezelf te maken ik heb namelijk precies hetzelfde......ben ook niet zo'n gokker moet altijd eerst 10 keer over nadenken of ik het wel of niet doe......kan niet van de een op de andere dag zeggen JA IK GA ERVOOR...wat dat betreft is mijn vriend juist wel zo en die sleurt mij er dan af en toe echt doorheen......en dan achteraf denk ik wel eens dat ik dat niet eerder heb gedaan!!!
Misschien als je straks alles achter de rug hebt dat jij dan ook wel denkt had ik het maar eerder gedaan.......is vaak zo hoor!!!!
Maar het nadeel van jou is gewoon dat jij 3 dingen tegelijk hebt waar je over moet beslissen.
Maar ik ben ervan overtuigt dat als je het een rond hebt dat het andere dan ook goed komt.....het een vult het ander aan......let maar op!!!!!

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:43

Dank je!

Ja ik ben ook een enorme twijfelaar. Het gekke is dat dat juist de laatste jaren steeds erger is geworden! Maar ik moet gewoon de stap zetten, was er maar iemand die mij er doorheen sleurde of zei wat het beste is om te doen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:47

Dan moet je maar in deze buurt komen wonen(veluwe) daar is aardig veel werk en voldoende stallingen voor je paard....en niet eens zo duur.......maar een huisje word misschien ietje moeilijker!!!!
Of je zou een appartementje ofzo moeten kopen!!!

Jacqueline


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:53

Nou ik wil later absoluut daar wonen!!

Maar zelfs om iets te kopen moet je economisch gebonden zijn dacht ik...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:57

Nou ik weet niet of dat nog zo is hoor!!!
Anders zoek je eerst hier werk......dan ben je toch economisch verbonden!!!

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 15:51

Dat is zo, maar ik wil eerst weer dicht mij mijn ouders en (paar) vrienden wonen, later zou ik graag naar de Veluwe willen, maar dan het liefst met een vriend ofzo!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:16

d

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, amy495, angrywolf, Annienke, Caboby, chanelle14, ellen05, Geerten, GrapeshotBot, judithje, MuffinX, Roosch, SamElisa, Shari_B, Tigress, Xyris en 58 bezoekers