Weeeeekend!: verslag Six Flags + bevalling Pony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Weeeeekend!: verslag Six Flags + bevalling Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 15:59

Even een verslagje van mijn weekend want het was toch een hele gebeurtenis.
Vrijdagmiddag ben ik richting Ilona gereden, want zaterdagmorgen moesten we op tijd eruit om richting Six Flags te rijden voor de meeting.
Eenmaal daar aangekomen zagen we in eerste instantie niemand, Iloon viel het alleen op dat er een meid zat met haar zusje die de hele tijd aan het kijken waren. Een aantal minuten later kwamen ze naar ons toe en vroegen ze: "Ben jij Ilona?" "Ja dat ben ik" "Hoi, wij zijn Gomir en zusje Goldie". Aah de eerste personen die we die dag tegenkwamen.
Een tijd later arriveerde de rest en zijn we lekker het park in gegaan. Nog geen goed weer meteen, maar het was iig droog Lachen.
Als eerste op naar de El Condor, ik was er nog nooit ingeweest... en toen we in de rij stonden hebben we een hele tijd moeten wachten omdat er een meid niet meer uit kwam Verward Oh dear dat beloofd niet veel goeds Tong uitsteken
Maar alles kwam toch goed en het was een lekkere start van de achtbanen tocht. Daarna wat gegeten (Mike met zn mega zak patat... Nerd ) En toen op naar de Goliath. Ik twijfelde eerst maar ben toch gegaan.
Het ging heel snel en toen we er eenmaal inzaten en naar boven getakeld werden had ik toch mijn twijfels: "Had ik dit maar niet gedaan....".
Na de eerste heuvel kon mijn plezier niet meer op. Dit was cool!
Eruit gekomen, foto's bekeken en meteen nog een keer...wieeeeeeeeee!
Er volgende nog heel wat coasters, waarvan oa Superman, die ik toch eigenlijk wat spectaculairder had ingeschat maar dat viel redelijk tegen Gaaaap .
Rond een uur of 6 was het weer tijd om richting huis te gaan en hebben we iedereen nog gedag gezegd.

Zondag hebben we later op de avond nog een stuk met Jurga buiten gereden, eerst Ilona en ik op de fiets ernaast, en daarna heb ik nog een heel stuk (volgens mij bijna een uur) op Jur gereden en Ilona op de fiets ernaast. Jur was echt superlief! En het is me zelfs gelukt om een aantal flinke stukken te draven, was zo trots op Jur dat ze als lespaard moest dienen Schijnheilig Clown
Toen we weer terug kwamen op stal, zagen we dat Pony (Foxy) aardig rustig was, en overdag in de wei had ze zich ook al een aantal malen afgezonderd. Pony was drachtig, en we hebben later op de avond ook meteen haar eigenaresse gebeld dat het vanavond wel eens zou kunnen komen...
Een half uurtje later arriveerde ze (ze had er al elke avond geslapen, maar ze kwam nu wat eerder) en ze zag inderdaad ook dat Pony heel rustig stond en er was wat melk uitgespoten. Toen we later nog even op stal gingen kijken zat Maaike (de eigenaresse) buiten te lezen, en hebben we nog een hele tijd met haar gepraat. Rond een uur of 12 zijn we terug naar binnen gegaan en zijn we het bed ingedoken want we waren behoorlijk moe.
Eenmaal lekker wat geslapen (inmiddels 1:15) te hebben ging Ilona haar gsm... ze drukte hem uit en ik vroeg wie dat nou weer was. "oh maaike.." MAAIKE? Telefoon ging weer en Maaike vertelde dat we maar naar stal moesten komen want het veulen was er al . Megasnel aangekleed en naar stal gerend, om daar het superlieve kleine (met de nadruk op klein) veulentje te zien liggen. Wat een schatje zeg Lovers. Een heel klein wit snepje op haar neusje (het is een merrie) en linksachter een heel klein wit voetje, verder een bruine. De bevalling is over het algemeen heel goed verlopen, veulen was er al binnen 9 minuten, en de nageboorte kwam later ook goed, al duurde dat wat langer. Het veulen had nog niet gestaan toen we weer naar bed gingen (volgens mij was het 2:45). Maar 's morgens toen we er weer even bij stonden ging ze staan en stond ze ook te drinken. Maaike vertelde dat ze al eerder 's nachts nog het veulen even geholpen hadden op haar voetjes te staan omdat het anders te lang duurde. Het veulen poepte wat en alles was dus allemaal ok. 's Morgens nog even naar buiten geweest, daar zijn ook foto's van gemaakt die Ilona misschien later nog plaats.

Al met al een heel geslaagd weekend, hoewel ik nu wel erg moe ben Lachen
Als ik wat vergeten ben komt het door de vermoeidheid Clown Dromen


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:02

Leuk dat je je hebt vermaakt Roy
Lief he die veulentjes!!

Had ook graag naar Sixsflags gewild maar wegens vervoer kon het niet
Maarjah next tme better!!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:13

Zo dat was idd een superweekend dan Haha!

En betreft de superman, die moet je eerst doen en daarna de goliath, anders wegen ze niet tegen elkaar op *LOL*

Ben benieuwd naar de foto's van het nieuwe wereldbewonertje Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:28

Ik vond de Superman vorige keer heel gaaf maar toen was er een Halloween feestje en gingen we er in het donker in. Echt heel erg gaaf was dat toen.

En ik benwel benieuwd naar het kleintje, heeft ze al een naam?

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 16:32

Oh helemaal vergeten te vertellen. De naam moest met een B beginnen als het een hengst zou zijn, maar ze had verder geen andere naam als die voor een hengst, dus heeft de merrie die ook gekregen: Breezer Haha! *LOL*.

Superman... mwah, geef mij maar Space Mountain met de lancering, gaat tenminste ook nog omhoog ipv recht vooruit Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:41

dat was idd een heel weekend.ik vind sixflags ook altijd leuk hoor!
en dat veulentje....wat liehief!ik hoop dat jullie gauw foto's hebben!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:05

Hebben jullie mij niet gemist?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:00

Tuurlijk hebben we je gemist Prima! Tong uitsteken

Ik ben echt trots op jou en Jurga, buiten pak je het makkelijker op dan in de bak, Jurga wil ook wat meer. En denk eraan: vertrouw maar op Jurga, die is supervoorzichtig met je. Volgende week weer erop hoor, nu doorzetten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:04

Leuk dat jullie beide zo'n goed weekend hebben gehad!! Doet me goed dat te lezen!! En Roy idd nu doorzetten op Jur, komt helemaal goed!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 21:14

Volgende keer wil ik foto's van mij op Jur buiten Haha!
Ben niet trots hoor Schijnheilig helemaal niet Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:30

Leuk verslag roy *LOL*

Ik was zo blond om niet meer te kijken wie er mee gingen en ik had natuurlijk ook van niemand een telefoonnummer Bloos
Ben het dus maar gewoon gaan vragen Knipoog Als jullie het niet waren dan kwam ik julie toch nooit meer tegen *LOL*

Ik heb echt een hele leuke dag gehad en ben ook weer thuisgekomen, alleen wel met een omweg Bloos Ben uiteindelijk over Amsterdam gegaan Knipoog


Ben benieuwd naar de foto's van Breezer

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:31

Gaaf! Goliath Lachen
Die lijkt me echt wel gaaf,
Ik ben met school naar de Efteling geweest, wil je in de Python loop je heel vrolijk door de ingang, zie je een bordje dat je met rugletsel er niet in mag, (ben wel lekker vooraan gaan zitten)
ag ja, toch gedaan
ook in de andere achtbanen
later voelde ik toch wel wat ze bedoelde, auw....
dus six flags zit er denk ik voor mij niet aan

ik ben heel erg benieuwd naar foto's!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 21:48

Ach wij zijn ook heel Amersfoort doorgeweest doordat we een afslag gemist hadden Bloos. Maar we hebben geleerd: Andere bestemmingen te volgen Tong uitsteken


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:53

ik volgde borden doorgaand verkeer en kwam toen dus niet op de dijk enkhuizen-lelystad, maar op de oprit van de A6(almere-amsterdam) en N302 richting Harderwijk...Ben dus maar over Amsterdam gereden alleen had ik dat dus wel meteen vanaf six flags kunnen doen Knipoog

Maar goed, heb ik meteen ring amsterdam ook een keer gereden *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:14

Ik zal volgend weekend wel pics schieten van jou op Sjurres. Deal! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:20

Waar zijn jullie er dan afgegaan?? Het staat gewoon op de borden aangegeven vanaf nijkerk volgens mij..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 10:51

Op de terugweg hebben we de A1 richting Apeldoorn gemist Tong uitsteken Dus hebben we toen maar Amersfoort gepakt voordat we in Amsterdam zaten *LOL*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:56

Heel slim.. hihi.. en toen zijn jullie door amersfoort gegaan?? Door de stad?

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:59

Meer om de stad heen ipv erdoor hoor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:00

Ben benieuwd naar de foto's van het veulentje. Haha!
Een merrieveulen bij ons op stal van vorig jaar die heet ook Breezer, voluit Sparkling Breezer. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Googlebot, GrapeshotBot, laura22, Mark0919, Myrthe1, nafkedemi, StonedRomy en 33 bezoekers