Lekker tutten in de regen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Lekker tutten in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 16:49

Cecilia en ik gingen vanmiddag naar de paarden. Komen we daar aan, staat Rachel in een andere wei Verward Zie ik dat het bovenste lint van het 'hek' kapot is, geknapt dus. Boos! Fijn.. We vonden het vreemd dat nou juist Rachel door het draad is gegaan (gesprongen denk ik dan), want die is nr.1 met respect voor het draad met of zonder stroom. Stroom stond er wel op, vond ik helemaal vreemd. Dus maar naar Rachel gegaan, zit dat arme meissie helemaal onder de bijt- en trapplekken *Bedankt* Boos! Waarschijnlijk dus klemgeschopt bij het 'hek' en uit pure nood maar er door heen gesprongen. Daarna Rachel maar gepakt, Cecilia moest nog even zonder zadel door het land stappen, en heeft even van d'r kont afgegleden *LOL* Daarna lekker aan de muur gezet. Eerst uitgebreid geborsteld, terwijl het begon te regenen Party!! Dus ze kreeg mooie strepen op d'r vacht, haha.. Toen besloten we maar eens te gaan proberen vlechten, ze moet namelijk 16 augustus naar de keuring, dus even oefenen. Samen mooie vlechtjes gemaakt, waarbij Cecilia een halve liter glansspray nodig had voor de opstandige plukjes haar. Cool Daarna mooi opgevlochten, invlecht in d'r voorpluk, ze zag er chique uit zo. Ik heb Cecilia gelijk even geleerd hoe te bandageren, de 2e keer zat de bandage prima om. Longeertuig gepakt en even omgeknoopt en naar de longeerbak gegaan. Ze gaf waarempel na, echt zo mooi. Het was maar een klein beetje maar ik vond het echt heel goed. Omstebeurten gelongeerd, het was inmiddels al aan het gieten. Rachel weer aan de muur gezet, dekentje opgedaan en even een lekkere bak eten klaargemaakt die met smaak naar binnen ging Vork Cecilia moest nog even mijn bandage in de modder gooien toen ze hem afdeed, en toen hebben we Rachel weer terug gezet. Was wel heel erg gezellig middagje.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:47

ja haha was echt leuk ja alleen dat ging per ongeluk die bandage en die halva liter valt ook nog wel me haha Knipooggroetjes

Zip's Faantastico <3

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:51

Ach ja daar heb ik een wasmachine voor Tong uitsteken En die halve liter, tsss, Rachel had helemaal een Bob de Rooj kapsel Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:56

Summertje schreef:
Samen mooie vlechtjes gemaakt, waarbij Cecilia een halve liter glansspray nodig had voor de opstandige plukjes haar

werkt glansspray daar dan ook voor? ik dacht dat je daarvoor haarlak moet gebruiken? Verward

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:48

Haha, door die glansspray wordt het wel lekker nat en glad van boven, die opstandige plukjes hadden geen keus dan steilrecht naar beneden te hangen Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:11

jullie zijn wel dappr in de regen ik dus echt niet!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M1994, Poety, SimonDesteny, vilheide, Whizz en 37 bezoekers