doorgaan of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

doorgaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 18:55

Ik heb zondag selectie wedstrijd gehad in Didam, daar ben ik 2 keer eerste geworden met 178 en 178 punten.(in de B)
Maar nou heb ik gehoord dat je in de B niet naar de Gelderse kunt maar in de L1 wel.
(De Jury's in Didam zeiden tegen mij dat ik heel snel L1 moet gaan starten.)
Ik heb nu 16 winstpunten, maar ik wil dus naar de Gelderse en daarom wil ik de andere selecties in de L1 gaan rijden.
Maar ik wil nog wel kans maken op de Gelderse.....
wat vinden jullie moet ik me eerste L1 wedstrijd op een selectie starten of de selectie in de B rijden?
Alvast bedankt

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:31

dat is helemaal aan jou, de gelderse is misschien wel leuk, maar verder kom je niet want als je naar het NK wil moet je min L2 dressuur zijn. als ik het zo zie aan de aantal wp en de aantal punten die je rijd....zou je volgens mij best L1 kunnen starten. maarja wie ben ik om dat te zeggen
ik rijd de selectie ook M(springen) en op de NH ga ik het Z in..... tja en dan vraag je je ook af..is dat verstandig!? maar dit heb ik nu eenmaal besloten, als het niet wil in eht Z start ik ook gewoon niet, maar bij mij gelden nog wel meer redenen waarom ik Z ga.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:43

je kan gewoon naar de gelderse maarre daar blijft het dan bij. Je kan daarna niet door naar de NK dus je moet het zelf weten...

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 17:02

Dus ik kan in de B gewoon naar de Gelderse???
Of is dat in de L1??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:40

Wat is er belangrijker, starten op de Gelderse, of starten op het niveau waarop jij en je paard je goed voelen?
Vergeet niet om dat mee te laten spelen. Stap niet over op L als je het gevoel hebt er nog niet aan toe te zijn.
(16 wp zegt niks, misschien heb je d'r 6 jaar over gedaan met elke maand 3 keer starten om die bij elkaar te rijden, snappie? Haha! )

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:49

Als je weet dat je in de B mag rijden op de Gelderse, lekker doen! Het lijkt me heel leuk om kans te maken op een prijs. Misschien kan het later niet meer! De L1 kan nog wel een maandje wachten! En... Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:09

Ik zou gewoon overstappen naar het L1, zo groot is het verschil nou ook weer niet tussen B en L1 en aan je punten te zien, rijdt je ook makkelijk zat winstpunten en/of prijzen in het L1.

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:27

Sonja schreef:
Wat is er belangrijker, starten op de Gelderse, of starten op het niveau waarop jij en je paard je goed voelen?
Vergeet niet om dat mee te laten spelen. Stap niet over op L als je het gevoel hebt er nog niet aan toe te zijn.
(16 wp zegt niks, misschien heb je d'r 6 jaar over gedaan met elke maand 3 keer starten om die bij elkaar te rijden, snappie? Haha! )


Ik heb 4 maanden over die winstpunten gedaan, maar ik denk dat ik toch B blijf rijden en de gelderse dan maar aan me voorbij laat gaan.

cheriflover
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: master (foort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:51

je ken gewoon met de b naar de gelderse heb ik vorige jaar ook gedaan alleen als je b start dan kan je niet daarne door naar de nk dat is wel klote maar je ken ook gewoon b starte lijkt me het handigste en dan volgend jaar weer opnieuw proberen,
ik ga nu denk ik ook met mijn nieuwe pony naar de gelderse en ga dan ook gewoon b starte.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:32

met de b kan je wel naar gelderse , en l1 ook, maar niet naar de nederlandsche, dus kan je nog net zo goed even in de b blijven...of je moet graag naar de l willen.

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 15:44

Maar het gaat over dressuur he.
Ik heb het nog eens nagevraagd en ze zeggen dus in het springen kan het wel in dressuur niet in de B.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:20

in de B mag je tog ook gwoon naar de gelderse??
een meisje dat ik ken mocht ook door en werd op de gelderse 7e ik was reserve omdat ik toen maar 1 proef kon rijden ipv 2 maar anders mocht ik in de B ook naar de gelderese!! dus het kan wel..

tenzij het nu met de nieuwe regeling veranderd is ma dat weet ik niet..

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 22:58

keej ik heb het aan me oom gevraag en die is jury, en die zei ook dat dat mocht.
maar allemaal bedankt!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 07:32

Als je maar 4mnd doet over 16wp en zulke punten haalt moet je toch binnen 1 a 2 wedstrijden de L in, en gezien je punten kom je daar makkelijk mee.
Succes!
Viv

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:57

In de B heb je echt kans op prijzen, dat is ook heel leuk. Stap je na de kampioenschappen toch over, je bent er dan vast wel klaar voor.