Ameland VII - De rit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Ameland VII - De rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 01:05

De geitjes bij de stal waren bijzonder geinteresseerd in mijn camera, maar tot hun teleurstelling liet ik ze geen hapje proven Tong uitsteken
Afbeelding

Marije (met d'r haar los! Kwijl )
Afbeelding

Jantina met d'r nieuwe vriendje....waarbij ik op wil merken dat haar ouwe vriendje, Marco, Albert en mij buitengewoon aangenaam bezig gehouden heeft met een tweetal vliegers, een buggy, een stukje strand en een snufje wind! Nogmaals bedankt daarvoor Knipoog
Afbeelding

Eigenlijk zou ik meedoen met de boktrit Schijnheilig Maar ze hadden mijn exemplaar niet genoeg water gegeven Haha!
Afbeelding

Nienke met d'r nieuwe aanwinst
Afbeelding

En Ka met d'r turbofjord.....
Afbeelding

Ellis ook op een fjord, weet niet hoe turbo die was Haha!
Afbeelding

Marije te paard... en met heur haar beduidend minder los Knipoog
Afbeelding

Staat daar links op dat bordje nu 'Pas op, turbofjord' ? Nerd
Afbeelding

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:35

Haha die geitjes, als je naar die poten kijkt zijn ze echt klaar voor de aanval!!
Ja die ene foto "gooi je haar los, maak me gek" nou ja, om de lieve vrede te bewaren doe je dat dan maar Schijnheilig
Bonnie lijkt wel groot daar trouwens, of lijk ik nou zo klein Cool
Elles had ook Turbofjord alleen naar links, naar rechts was hij niet bepaald turbo, je kan aardige grote voltes rijden in die grote eb en vloed bak
Jammer dat jouw Tompouce niet mee kon met de rit, dan had ik je camera wel even vast willen houden Schijnheilig

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:27

ziet erg leuk uit
en ka die fjord van jou, geweldig mooi dier zeg

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:32

Jantina kan best woest kijken. Tong uitsteken

Die Fjord deed me ergens denken aan Jelka, ook zo'n stevige nek en lopen maar, vandaar 'Turbo-Fjord'. Nou ken ik alleen maar Fjorden met een turboknop, ik moet de eerste gele slome donder nog tegenkomen! *LOL*

Deze reed echt heel fijn, maakte zich in galop nog wel eens sterk en het was kunst om z'n hoofd dan hoog te houden om vreugdebokjes te voorkomen. Maar ik heb heerlijk gereden!

Marije paste ook erg mooi bij dat bruine paard! Ik wilde die eerst kiezen, maar toen zag ik die lange dikke kuif van Janis (zo heet die Fjord) en toen was ik meteen verkocht! Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:54

Moet je nagaan, dan was het nog mazzel dat ik op die bruine terechtkwam. *LOL*
Eerst had Lia die al gekozen namelijk, totdat er iemand op een Haf moest die wel behoorlijk kon rijden, toen besloot Lia daar maar op te gaan. En jij bent dus ook nog geswitched Cool
Grappig detail dat op het strand nog de gebruiksaanwijzing voor "Stark" doorgegeven werd, en dat Elles tot op dat moment in de veronderstelling was dat ZIJ op Stark zat Haha!
"Hé maar die van mij heet ook Stark" zei Lia *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:17

*LOL* Ka, je wilt mijn échte woeste blik niet zien hoor Haha!
Volgens mij was dit mijn "Marco-maak-nou-die-foto-van-mijn-vriendinnetje-en-snel-wat-blik".

Sja, màg ie eens een foto maken, schiet ie niet op!
Maar nog een compliment voorde fotograaf, want ik sta overal redelijk lief en aardig op. Geen schele blikken, gekke bekken etc. Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:20

Marco mag geen foto's meer van mij maken Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:21

geweldig! zucht heb ik dat echt gemist.... ik ben dit hele jaar nog niet op ameland geweest geloof ik!

Janneke gaat over 2 weken maar neeeeeehj ik moet werken.
gelukkig gaat janneke maar 2 dagen en kan ik vast van het najaar wel