wat vinden jullie van deze advertentie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

wat vinden jullie van deze advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 10:55



Yessy

Berichten: 23008
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:00

wat bedoel je? dat er op 2jarige leeftijd kinderen opzitten?

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 11:01

ja.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:02

wat moet ik ervan vinden dan? tja slordig dat er kindjes opzitten...

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:52

maar zo af en toe een keertje op een 2 jarige pony klimmen, bv. voor een foto, is toch niet zo erg? als je het maar niet te vaak doet...maar daar kun je dan ook weer niet zeker van zijn natuurlijk dat ze dat niet doen...

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:55

ach joh! die beestjes zijn hartstikke sterk joh!

She's my lady Lovers

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:27

Op 2 jarige leeftijd is dat zo'n ramp nog niet voor 1 keertje (al kun je dus niet weten of dat ook de enige keer was)
Maar ik zie er verder geen problemen in hoor. Een gewone advertentie van iemand die weinig verstand van paarden heeft en die heb je daar veel op marktplaats! Word je helemaal gek van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:48

Nistria schreef:
ach joh! die beestjes zijn hartstikke sterk joh!


Lips are sealed
Right, een keertje voor de foto is is door de vingers te zien, maar als ze er op rijden Lips are sealed

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:49

ja, maar door die foto erbij te doen, maak je toch voor mensen die er niet al te veel verstand van hebben de indruk dat het normaal is om al een een 2-jarige te zitten, en dat lijkt me niet handig.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:54

Mar1986 schreef:
ja, maar door die foto erbij te doen, maak je toch voor mensen die er niet al te veel verstand van hebben de indruk dat het normaal is om al een een 2-jarige te zitten, en dat lijkt me niet handig.


Tja, dat is dan hun probleem he? Als ze hem niet verkopen....

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:05

Yaar"]
[quote="Nistria schreef:
ach joh! die beestjes zijn hartstikke sterk joh!


Lips are sealed
Right, een keertje voor de foto is is door de vingers te zien, maar als ze er op rijden Lips are sealed
[/quote]

Maar wie zegt dat ze erop rijden?

Ik vind het verder voor 1x keertje ok maar als ze het vaker doen (wat je helaas nooit kan weten) vind ik het echt zwaar zuigend van die mensen...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:57

misschien willen ze laten zien dat het een hartstikke braaf beestje is. voor zover shetjes dat kunnen zijn....

She's my lady Lovers

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:03

Ik was me laatste beroerd aan het vervelen, en surfte maar eens ouderwets naar de Pennysite.. Lees ik dit :n :

Ik heb een Shetlandpony en ik rij er al op vanaf 1 jaar en 4 maanden. Maar ik rij maar een half uurtje en ze vindt rijden leuk. Maar is dat erg? Groetjes Shirley Ik heb een 2 jaar oude arabier en daar rijd ik B dressuur mee. Nu is mijn vraag, kan ik al gaan springen of moet ik even wachten? Tot hoe oud dan? Groetjes van Janneke



Meiden, als ik jullie vragen lees krijg ik spontaan kippevel! Ik hoop maar dat het grapjes zijn omdat jullie zo graag in deze rubriek willen... Maar voor het geval het dat niet is. Je mag ABSOLUUT NIET op een pony rijden die zo jong is. Een pony moet in ieder geval 3 jaar zijn voor hij bereden kan worden. Als je eerder begint is dat ontzettend slecht voor je pony en zal hij heel snel slijten. Zelfs als je pony het leuk lijkt te vinden is op zo’n jonge pony rijden gewoon dierenmishandeling! Zet die dieren alsjeblieft zo snel mogelijk op een weiland met andere paarden en laat ze nog genieten van hun jeugd. In ieder geval tot ze 4 jaar zijn en dan maar heel hard hopen dat ze geen schade ondervonden hebben van het te vroege rijden....

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:19

ik vind het niet kunnen, een shet is dan wel sterk maar echt nog niet uitgegroeid bij 2 jaar. en ik vind het onverantwoordelijk om er dan al kinderen op te zetten!

.

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:30

Ik denk niet dat die mensen van de advertentie erop rijden hoor, dat zeggen ze toch niet. Volgens mij heeft deze shet gewoon een zeervriendelijk karakter, niet "gevaarlijk" voor kinderen. Verder vind ik het een schande dat er mensen zijn die niet beseffen wat ze doen als ze zo jong een paard/pony berijden Boos! !! Voor een foto, 5min is iets heel anders en dan mag het van mij zeker

groetjes

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:38

Ja zag hem ind ook staan... vreemd mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn , maar wel een zeer goed tehuis willen voor de pony...

Alja

Berichten: 25496
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:56

beetje wreed want je weet dus idd niet als het voor een keertje is op de foto of als ze dit dagelijks 10 keer doen!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:01

ik zelf denk wel dat het vaker zou gedaan worden want het zijn zo te zien kinder rond de 5/7 jaar en die denken dan vast O leuk nog een keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:00

Feetje"]
[quote="Yaar"][quote="Nistria schreef:
ach joh! die beestjes zijn hartstikke sterk joh!


Lips are sealed
Right, een keertje voor de foto is is door de vingers te zien, maar als ze er op rijden Lips are sealed
[/quote]

Maar wie zegt dat ze erop rijden?

Ik vind het verder voor 1x keertje ok maar als ze het vaker doen (wat je helaas nooit kan weten) vind ik het echt zwaar zuigend van die mensen...
[/quote]

Ik zeg niet dát ze er op rijden, maar áls ze er op rijden vind ik het niet kunnen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:05

Shetty schreef:
ik zelf denk wel dat het vaker zou gedaan worden want het zijn zo te zien kinder rond de 5/7 jaar en die denken dan vast O leuk nog een keer!


Ja idd, en die beseffen nog niet dat dat niet kan met zo'n jonge pony...

Mer1980

Berichten: 18717
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:11

Hij is al verwijdert. waarschijnlijk zijn er een hoop paardenvrienden geweest die ze per mail duidelijk hebben gemaakt dat het een slecht voorbeeld is naar de buitenwereld en andere paardeneigenaren dit als voorbeeld kunnen gebruiken. Ik vind dat dit soort foto's gewoon NIET kunnen.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:39

ik vind het ook absoluut niet kunnen!! zulke mensen Boos!!!! grrrrr!

Dag lieve mama...

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 09:41

ja..! Ik vind het wel raar hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, masyo, SemrushBot en 31 bezoekers